Noțiuni de bază

Ce e MiniCRM?

MiniCRM este un sistem CRM (Customer Relationship Management - Gestionarea Relațiilor cu Clienții), în bază cloud, care susține:

  • procese de vânzare;
  • activități de helpdesk;
  • campanii de marketing;
  • management de proiecte;
  • facturare;
  • crearea de rapoarte și analize.

Ce oferă MiniCRM?

Folosind MiniCRM, puteți accesa informații referitoare la clienții existenți și clienții potențiali

  • folosind orice browser;
  • indiferent de platformă;
  • de oriunde;
  • oricând.

Module

În funcție de scopul activității vizate, MiniCRM oferă mai multe tipuri de module diferite:

  • Vânzări
  • Venituri recurente
  • Abonare (servicii permanente)
  • Helpdesk
  • Proiecte
  • Facturare

Modulul Vânzări

Conceput pentru gestionarea vânzării produselor de valoare mare, dar și vânzării de produse și servicii de retail.

Modulul de venituri recurente (Plăți)

Conceput pentru gestionarea valorii produselor și serviciilor (plăți).

Modulul Abonare

Creat pentru administrarea abonamentelor pentru servicii și activități de training ce pot fi achiziționate permanent de la compania ta.

Modulul Helpdesk

Oferă suport pentru activitățile de serviciu clienți, prin gestionarea de Tichete.

Modulul Proiecte

Poate fi utilizat ca un punct de pornire în gestionarea unor sarcini generale existente în companie și creare de noi module. Nu este un modul specific.

Modulul Facturare

Este programul de facturare integrat al MiniCRM. Poate fi folosit pentru emiterea și stocarea de facturi, oferte și facturi proforme.

Toate modulele sunt customizabile. Numărul modulelor poate fi extins, aceasta înseamnă că, pe lângă cele existente, se pot adăuga și alte module în sistem. Setările pot fi modificate, adaptate în funcție de activitatea companiei și schimbările care intervin în compania ta.

Pentru mai multe informații, vezi: Module

Card (Oportunitate, Tichet, Proiect)

Pe carduri se pot adăuga informații despre clienți și sarcini cu privire la aceștia sau evenimente relevante. Informațiile pot fi stocate în câmpurile customizabile.

Pentru mai multe informații, vezi: Personalizarea cardurilor; Adaugarea noilor clienti, carduri

Administrator (owner), Deținătorul sarcinii

Fiecare card are un administrator - deținător (owner) și fiecare sarcină are o persoană responsabilă. Ei pot fi desemnați în mod automat. Administratorul este responsabil pentru finalizarea sarcinii și responsabilul sarcinii răspunde în mod direct de execuția sarcinii respective. Sarcinile pot fi atribuite și altor utilizatori din sistem, nu doar administratorului (deținătorului) cardului. Pentru mai multe informații, vezi: Utilizatori, Drepturi

Statusuri

Statusurile reflectă pașii procesului de vânzare din compania ta, în care leadurile sunt mutate pas cu pas spre cumpărare, iar clienții care cumpără o dată sunt transformați în clienți care cumpără în mod regulat (clienți fideli). Scopul este să înaintezi spre pasul următor. Pentru mai multe informații, vezi: Personalizarea statusurilor

Taskuri (Sarcini)

Poți să adaugi sarcini în carduri. Fiecare sarcină, în parte, are un deținător, care este responsabil să o îndeplinească. Sarcinile marcate ca finalizate pot fi vizualizate în Istoric. Pentru mai multe informații, vezi: Structura cardurilor, Gestionarea sarcinilor

Câmpuri

Câmpurile sunt folosite pentru a stoca informații relevante în carduri. Unele câmpuri din carduri sunt setate în MiniCRM în mod implicit, ca recomandare. Mai apoi, le poți personaliza în funcție de nevoile tale. Poți, de asemenea, crea diferite filtre în funcție de aceste câmpuri, pentru a genera anumite rapoarte. Pentru mai multe informații, vezi: Personalizarea câmpurilor

Filtre

Este simplu să filtrezi carduri/ clienți, bazându-te pe informațiile stocate pe carduri și pe datele de contact. Poți trimite mesaje în masă unei liste predefinite de clienți și să setezi secvențe de follow-up (automatizări). Poți, de asemenea, să exporți informații din MiniCRM. Cu câteva click-uri poți afișa carduri de clienți prin filtrarea informațiilor și datelor de contact despre aceștia. În baza acestor filtre se pot trimite noi sarcini, se pot crea automatizări. Pentru mai multe informații, vezi: Filtre

Șabloane

Poți crea șabloane pentru e-mail, sms, deci nu e nevoie să scrii același mesaj în E-mail/SMS iar și iar. Inserând variabile de semnătură îți poți personaliza mesajele. Pentru mai multe informații, vezi: Șabloane (e-mail, sarcină, SMS)

Secvențe de follow-up

Prin setarea unor secvențe de follow-up, poți atribui sarcini utilizatorilor și trimite mesaje personalizate unui anumit grup de clienți. În acest fel, te poți adresa direct sau targetat clienților tăi existenți și potențiali. Pentru mai multe informații, vezi: Secvențe de follow-up (e-mail, SMS, sarcină)

Formulare Web

Inserând formulare pe website-ul companiei tale, clienții tăi pot să se aboneze foarte simplu la newslettere, pot lansa o cerere de ofertă prin intermediul paginii web, iar informațiile se pot actualiza pe cardul clientului, întrucât MiniCRM se integrează cu pagina web a companiei tale. Pentru mai multe informații, vezi: Formulare

Rapoarte

Analizând rapoarte în cadrul modulelor, poți măsura, spre exemplu, eficiența utilizatorilor, poți face statistici pe fiecare câmp aflat în cardul clienților, pentru a analiza rata de închidere a vânzărilor sau de ce anumite procese de vânzăre nu s-au finalizat cu succes. Poți analiza care sunt cele mai întâlnite nemulțumiri în privința produsului/serviciului oferit de compania ta, care sunt canalele de marketing care atrag cumpărători (nu doar vizitatori), pentru a decide în care dintre ele merită să investești mai mult. Pentru mai multe informații, vezi: https://www.minicrm.ro/help/ > Categoria Repoarte, Statistici.

Adaugă noi utilizatori

Este recomandat să adaugi în sistem toți colegii implicați în procesul de vânzare, pentru ca ei să găsească simplu toate informațiile necesare și pentru a-și îndeplini organizat - cu succes activitatea. Pentru mai multe informații, vezi: Utilizatori, Drepturi

Adăugarea noilor oportunități, importare bază de date

Este posibil să imporți informații din Excel în MiniCRM. Pentru mai multe informații, vezi: Import

Întrebări

Dacă ai întrebări, te rog contactează-ne prin intermediul formularului nostru de Helpdesk din sistemul tău CRM, trimițând un e-mail la help-ro@minicrm.io sau prin click pe butonul Ai nevoie de ajutor?.

“Datele companiei care figurează în imagini sunt date false, inventate pentru testare.”