Aplicațiile mobile MiniCRM

Aplicația MiniCRM

Pentru a avea acces rapid și facil la datele tale, MiniCRM a dezvoltat aplicația de mobil MiniCRM cu ajutorul căreia poți rămâne în contact cu clienții tăi chiar și atunic când nu ai acces la un computer. Tot ce ai nevoie este un smartphone sau tabletă cu sistem de operare Android sau iOs conectat la internet.

Autentificare biometrică

Aplicația MiniCRM pentru mobil a fost actualizată iar acum permite și autentificarea biometrică pentru un acces mai rapid și mai facil la datele tale.

Aplicația MiniCRM pentru mobil NU stochează datele biometrice pentru autentificare ci doar folosește funcțiile de autentificare biometrică din sistemul de operare al telefonului.

Alte funcții noi în aplicația mobilă

De acum vei putea să gestionezi inclusiv Helpdesk-ul din aplicația mobilă precum și să încarci mai multe documente în același timp sau să descarci facturi, comenzi, oferte (fișiere PDF).

Poți descărca aplicația MiniCRM:

După instalare loghează-te folosind datele pe care le folosești și pe computer și bucură-te de libertatea de a utiliza MiniCRM de pe telefonul tău.

MiniCRM în browser (pe un dispozitiv mobil)

Poți alege să folosești MiniCRM în browserul preferat de pe un dispozitiv mobil (telefon sau tabletă) și totuși să te bucuri de toate funcțiile sistemului. Poți consulta pagina dedicata pentru detalii.

Aplicația MiniCRM CallLog (Android)

Dacă spațiul telefonului pe care îl folosești este împărțit (Personal și Lucru), pentru a funcționa corect, aplicația MiniCRM Call Log ar trebui instalata în spațiul Personal.

Aplicația MiniCRM CallLog disponibilă doar pe sistemul de operare Android poate fi descărcata din Google Play de la următoarea adresă https://play.google.com/store/apps/details?id=com.minicrm.

Această aplicație îți permite să înregistrezi în istoricul cardurilor informații legate de apelurile telefonice (ce număr te-a apelat sau ai apelat, cât a durat convorbirea, etc.).

Aplicația MiniCRM CallLog va înregistra doar informații legate de convorbirea telefonica (număr apelat, duarată, etc.) însă nu va înregistra audio convorbirea în sine.
Aplicația MiniCRM CallLog va înregistra detaliile apelului pe cardul cu cea mai multă activitate din sistem pe care apare un anumit contact.
Pentru detalii suplimentare legate de instalarea aplicațiilor accesează pagina dedicată.