Produsele MiniCRM

Pentru a activa și/sau edita un produs în MiniCRM ai nevoie de drepturi de administrator

Un produs din MiniCRM reprezintă un proces din compania ta și indică pașii de urmat de la prospectare până la o vânzare cu succes, de exemplu.

Structura produsară a sistemului îți permite să gestionezi mai multe procese astfel încât toate datele tale să fie într-un singur loc, ușor accesibile pentru toată echipa.

Produsul Vânzări

Produsul Vânzări (sau auto-vânzări – terminologie folosită datorită faptului că Pipeline-ul acestuia este automat) te ajută să gestionezi vânzările tale atât pentru articole cât și pentru servicii.

Denumirea de auto-vânzări vine de la faptul că în funcție de acțiunile utilizatorului și de modificările pe care acesta le face pe card, acel card trece de la prospectare la în curs de vânzare și apoi poate trece în categoria clienți sau bază de date, statusul cardurilor din acest produs schimbându-se automat în funcție de selecția facută pe card.

Opțiunea Este decis te ajută să diferențiezi prospecții și să îi abordezi cu prioritate pe cei deciși și cu care ai cele mai multe șanse să închizi vânzarea.

Acest produs este esențial pentru calificarea prospecților. Prin calificare înțelegem evaluarea disponibilității acelui prospect de a cumpăra sau de a accesa servicii precum și importanța pe care vrei să o acorzi acelui prospect.

În funcție de opțiunile selectate, un prospect poate fi:

  1. Prospect necalificat – reprezintă acel prospect care reprezintă cel mai scăzut interes pentru tine de a-i vinde.
  2. Prospect calificat – reprezintă grupul tău țintă de prospecți
  3. Prospect VIP – reprezintă grupul de prospecți importanți.

O altă caracteristică importantă a produsului este aceea că poți modifica foarte ușor stadiul în care te afli cu o oportunitate din opțiunile existente (calificare, în curs, vânzare câștigată sau vânzare pierdută).

Produsul Comenzi

Acest produs îți permite să gestionezi comenzile clienților tăi și este un produs cu Pipeline automat, care se modifică în funcție de acțiunile utilizatorului.

Pagina principală a acestui produs diferă față de celelalte prin prisma faptului că în prim plan este adusă adăugarea de articole precum și alte detalii specifice unei comenzi.

Dând click pe tab-ul Cardul comenzii poți accesa vizualizarea clasică a produsului. În această vizualizare poți adăuga câmpuri în mod normal.

Poți comuta oricând între tab-ul Comandă și tab-ul Cardul comenzii.

Pentru a vedea mai multe detalii legate de produs în care poți gestiona comenzile, consultă pagina dedicată.

Produsul Facturare

Produsul facturare îți permite să emiți facturi clienților tăi. Poți emite facturi normale sau facturi recurente, care se emit automat lunar pe baza unei facturi inițiale setate de tine.

Similar produsului Comenzi, produsul facturare este împărțit în tab-uri Fatura și Cardul facturii. De asemenea și produsul facturare este un produs cu Pipeline automat.

Din produsul facturare poți emite și facturi proforme dar și oferte.

Produsul Helpdesk

Acest produs îți permite să gestionezi sesizările venite de la clienții tăi într-un mod profesionist și eficient.

Spre deosebire de produsele anterioare, acest produs permite configurarea Pipeline-ului conform nevoilor tale. Pentru a configura Pipeline-ul apasă pe din dreapta butonului Filtru. Pentru detalii legate de configurarea Pipeline-ului consultă pagina dedicată.

Produsul Custom

Produsul Custom este cel mai versatil produs al sistemului, acesta putând fi configurat în aproape orice produs specific este nevoie. Dintr-un produs Custom poți configura oricând un produs personalizabil de vânzări, evenimente, participanți, HR sau orice produs ai nevoie. În mod evident, Pipeline-ul acestui produs este personalizabil. Pentru configurarea Pipeline-ului consultă pagina dedicată.

Adăugarea unui produs nou

Pentru detalii legate de adăugarea unui nou produs consultă pagina dedicată.

Gestiunea articolelor

MiniCRM are o secțiune destinată gestiunii de bază a articolelor și stocurilor. Aceasta este comună produselor Comenzi și Facturare întrucât ambele operează cu articole și/sau servicii.

Pentru a accesa această secțiune click pe de la produsul Comenzi sau Facturare și apoi selectează opțiunea articole.

Se va deschide fereastra secțiunii de gestiune a articolelor

Dacă dai click pe unul din articole, se va deschide cardul respectivului articol în care poți completa câmpurile în funcție de necesități.

Dacă ai nevoie de câmpuri suplimentare, le poți adăuga din colțul din dreapta sus dând click pe cele 3 punctulețe ( .)

Pipeline automat vs. configurat

Diferența între cele două tipuri de Pipeline este evidentă, unul este pre-setat și fix în timp ce celălalt este configurabil și adaptabil.

Diferența dintre ele este dată de scopul pentru care se folosește produsul respectiv. Astfel, dacă îți dorești să îți standardizezi și să eficientizezi procesul de vânzare vei alege un Pipeline automat care este rapid și simplu de folosit. Dacă în schimb, ai un proces mai aparte pe care îți dorești să îl gestionezi în MiniCRM, atunci vei alege un Pipeline configurabil pe nevoile tale.

Activarea serviciului SMS

Serviciul de trimitere a SMS-urilor este contra-cost. Tariful unui SMS diferă în funcție de țara de destinație iar un tabel al tarifelor poate fi consultat aici.

Pentru detalii legate de activarea serviciului, consultă pagina dedicată acestui subiect.