Proces verbal de recepție

Notă importantă: MiniCRM alocă în mod automat serii și numere facturilor, proformelor, ofertelor și celorlalte documente emise iar acestea nu pot fi modificate.

Emiterea unui proces verbal nou

Pentru a emite un proces verbal apasă pe butonul Card nou și alege opțiunea Proces verbal de recepție nou.

Modifică detaliile procesului verbal (moneda sau limba de afișare) și dă click pe butonul Adaugă.

Adaugă apoi elementele pe care vrei să le conțină procesul verbal (articole sau servicii).

Poți alege să adaugi elementele pe rând sau, dacă ai un fișier cu toate articolele, le poți importa în masă.

Poți găsi mai multe detalii despre această operațiune consultând pagina dedicată.

După adăugarea elementelor, poți genera procesul verbal apăsând butonul Emitere.

După emitere, poți modifica procesul verbal însă va fi nevoie să apeși din nou butonul Emitere pentru a genera din nou documentul.
Se va genera documentul și este posibil să emiți sau să emiți și să și trimiți procesul verbal (dacă contactul are o adresă de email setată).
După ce ai confirmat emiterea, se va genera forma finală a documentului.
După generarea documentului poți modifca statusul procesului verbal în funcție de situație.
Dacă ai nevoie, poți modifica statusurile acestui produs conform instrucțiunilor de pe pagina dedicată.

Modificarea numelui cardului de proces verbal

Dacă ai nevoie să modifici numele cardului facturii într-un anumit format, poți face acest lucru ducând cursorul mouse-ului desupra numelui deja generat și dând un click. Vei putea edita și salva apoi numele în formatul dorit. Această opțiune este valabilă pentru toate produsele de tip facturare (comenzi, oferte, avize, procese verbale, etc.).

Ștergerea unui proces verbal de recepție

Atenție! Pentru procesele verbale emise deja, recomandăm evitarea ștergerii și folosirea statusului Arhivat (de fiecare dată când este posibil).

Poți șterge procesele verbale de care nu mai ai nevoie sau cele greșite folosind opțiunea Mută în coșul de gunoi.

Modificarea câmpurilor folosind un formular de tip link

În acest produs poți profita de avantajele formularelor link, astfel încât și în acest produs ai posibilitate să modifici câmpuri de pe cardul facturii/ofertei/avizului etc. în funcție de acțiunea clientului din emailul trimis de tine.

În șablonul de email folosit pentru trimiterea ofertelor ai posibilitatea de a insera un astfel de link, prin care se va putea modifica automat statusul cardului în funcție de alegerea clientului, de exemplu.

Pentru a crea formular link trebuie sa ai rol de Administrator sau addon-ul Drepturile Utilizatorilor+.

Pentru detalii privind construcția formularului de tip link consultă pagina dedicată.