Managementul utilizatorilor

Pentru a gestiona utilizatorii ai nevoie de drepturi de administrator.

Adăugarea unui utilizator nou

Pentru a adăuga un nou utilizator în sistemul tău, mergi la Setări selectând (colțul dreapta sus). Din meniul Utilizatori click pe Utilizator nou și completează prenumele, numele și adresa de email a noului utilizator și apoi apasă pe butonul Adaugă.

Noul utilizator va primi pe adresa de email specificată un link de activare al contului. Accesând acel link, acesta va putea să își seteze și parola.

Din motive de securitate link-ul de activare al contului este valabil doar 24 de ore.
Dacă utilizatorul nu a reușit să își activeze contul în cele 24 de ore, urmează instrucțiunile din pagina dedicată.
Aici este și un video pregătit de noi pentru a te ajuta cu adăugarea noului utilizator.

Editarea datelor unui utilizator

Ca și administrator poți edita datele oricărui utilizator însă nu îi poți schimba acestuia adresa de email sau parola. Acestea pot fi schimbate doar de către utilizatorul respectiv din contul său.
Pentru a edita datele unui utilizator, din Setări – Utilizatori, alege utilizatorul căruia vrei să îi editezi datele și dă click pe numele lui pentru a deschide cardul acelui utilizator.
Pe cardul unui utilizator poți edita următoarele câmpuri:
  • Numele, prenumele, poziția, rolul și grupul din care face parte.
  • Activarea opțiunii Doi factori de autentificare pentru un plus de securitate al sistemului.
  • Fusul orar.
  • Ecranele principale (ecranele implicite care se deschid după conectarea în sistem).
  • Sincronizarea cu calendarul.
  • Reprezentant vânzări implicit pentru clienții noi – dacă bifezi această opțiune, sistemul îi poate aloca utilizatorului, în mod aleator și pe cât se poate de egal ca și număr, carduri de clienți noi care nu au un deținător stabilit. Aceste carduri pot proveni din formulare sau import.
  • Email ale sarcinilor zilnice – dacă această opțiune este bifată, acel utilizator va primi pe adresa sa de email, zilnic, un sumar al sarcinilor pe care le are de făcut pentru ziua curentă.
  • Setările notificărilor push – dacă optiunea este bifată și utilizatorul folosește aplicația mobilă MiniCRM, va primit notificări de tip push pe telefon atunci când cineva îi aloca o nouă sarcină.
  • Semnătură email – îți permite să setezi o semnătură de email personalizată.

Dezactivarea unui utilizator

Pentru detalii legate de dezactivarea unui utilizator consultă pagina dedicată.

Rolurile și drepturile utilizatorilor

În MiniCRM un utilizator poate avea unul din următoarele roluri:

  1. Administrator – utilizatorul cu cel mai înalt nivel de acces în sistem și care poate modifica setări, adăuga sau șterge module, etc.
  2. Manager – acest tip de utilizator are acces la toate datele, inclusiv la rapoarte. Nu are acces la setările sistemului sau la secvențe de follow-up.
  3. Grup manager – are acces similar unui manager însă doar pentru grupul din care face parte. Nu are acces la date din afara grupului.
  4. Utilizator – are acces la toate datele din sistem însă nu are acces la rapoarte sau setări. Are acces la șabloane și filtre.
  5. Utilizator restricționat unui grup – are acces doar la datele din interiorul grupului. Nu are acces la șabloane.
  6. Utilizator restricționat – are acces doar la cardurile pe care este setat ca și deținător sau care conțin sarcini în care a fost menționat și la filtre. Nu are acces la șabloane, setări sau rapoarte.