Ce trebuie să fac dacă un coleg va părăsi compania?

Pentru a activa, dezactiva sau adăuga utilizatori ai nevoie de drepturi de administrator.

Atunci când un coleg pleacă pot exista două moduri de înlocuire a lui în sistem:

  • Preluarea portofoliului vechiului coleg de către un coleg nou
  • Preluarea portofoliului vechiului coleg de către un coleg existent

Preluarea portofoliului de către un coleg nou

1.) Mergi la setările sistemului (colțul din dreapta sus)

2.) Click pe Utilizator nou și completează prenumele, numele și adresa de email a noului coleg și apasă Adaugă

În funcție de numărul de utlizatori înregistrați în sistem vei fi notificat de faptul că ai depășit numărul de utilizatori incluși în abonament.

Plata abonamentului se face doar pentru utilizatorii activi, pentru cei inactivi nu plătești nimic.

3.) Dezactivarea vechiului utilizator

Din lista de utilizatori selectează-l pe cel pe care dorești să îl dezactivezi și dă click pe el pentru a-l deschide. Apoi, click pe Dezactivează.

În sistem nu există opțiunea de a șterge complet un utilizator pentru că numele datele lui sunt deja înregistrate în sistem și sunt afișate în istoricul cardurilor, al companiilor, etc.

După ce apeși pe Dezactivează, sistemul îți cere în mod automat să selectezi unul din utilizatorii activi care să preia portofoliul vechiului coleg (carduri și sarcini). Selectează așadar un alt coleg și apasă pe Dezactivează.

Dacă utilizatorul pe care încerci să îl dezactivezi este setat ca și criteriu într-un filtru, sistemul va genera un mesaj de eroare ca în imaginea de mai jos.

Pentru a trata această eroare dă click pe numele filtrului și schimbă codițiile filtrului, apoi dă un refresh în pagina și încearcă din nou să dezactivezi utilizatorul.

Preluarea portofoliului de către un coleg existent

Pentru această situație se respectă pașii de mai sus cu mențiunea că nu mai este necesară crearea unui nou utilizator care să preia portofoliul ci se pornește direct de la pasul 3 – Dezactivarea utilizatorului.