Adoptarea CRM-ului: perspectiva unui marketer

“Alexandra, tu ești veșnic surprinsă și nepregătită, mereu pe nicăieri”. Astea au fost cuvintele adresate mie din partea unei persoane din management, acum mulți ani…

Citește mai mult

Ce este un CRM?

Un CRM este mai mult decât un software. Este un mod de a gândi care pune accentul pe importanța mentalității centrate pe client. Folosind CRM, managementul călătoriei clientului devine ușor: poți transforma abonații la newsletter în oportunități de vânzare, poți închide mai multe vânzări cu succes și poți revinde celor care au cumpărat deja de la tine.

Testeză gratuit

Postări anterioare

5 scuze care țin IMM-urile departe de un CRM

Deși tehnologia avansează constant, multe afaceri mici și mijlocii încă gestionează vânzările și clienții manual. Agendele, Excel-urile sau bilețelele care acoperă orice colț al biroului, par niște soluții care nu…

Citește mai mult

MiniCRM vs. Monday: Cum alegi CRM-ul ideal pentru afacerea ta

În articolul anterior am comparat MiniCRM cu HubSpot, pentru a-ți arăta ce funcții și caracteristici specifice are fiecare și care sistem ar putea fi mai compatibil cu nevoile afacerii tale,…

Citește mai mult

MiniCRM vs. HubSpot: Care este alegerea potrivită pentru afacerea ta?

O imagine comparativă cu siglele MiniCRM și HubSpot. Logo-ul MiniCRM este în stânga, iar logo-ul HubSpot este în dreapta, separate de „vs” în centru. Fundalul este o imagine blurată a unei persoane care lucrează pe un laptop ce afișează un CRM, într-un birou modern.

Dacă am vrea să te convingem să devii clientul nostru, am spune sus și tare că MiniCRM e cel mai bun sistem CRM din câte există. Fără să cunoaștem nevoile…

Citește mai mult

De la haos la ordine: cum poți implementa MiniCRM fără probleme?

Implementarea unui CRM aduce schimbări majore în compania ta. Mai exact schimbări pozitive atât pe termen scurt, cât și pe termen lung. Totuși, un sistem CRM nu e gata de…

Citește mai mult

Pierzi clienți fără să știi: adevăratul cost al lipsei de informații

Adrese de e-mail, numere de telefon, statusul clientului, istoric, documente, facturi, reclamații, declarații. Toate acestea - și multe de altele - sunt informații pe care compania ta le acumulează și…

Citește mai mult

Cum să câștigi clienți și atenție în 2025

Ar fi plictisitor și banal să începem cu lista de lucruri care frânează vânzările în perioada aceasta. Da, economia este dificilă, cererea solvabilă este în scădere, cheltuielile sunt limitate. Dar…

Citește mai mult
1 2 3 14