
CRM gratuit sau versiune plătită? Când merită să faci upgrade
Publicat: 2025. 05. 16.
/
Sistemele CRM au devenit esențiale pentru afacerile moderne care doresc să-și gestioneze eficient clienții, vânzările și comunicarea internă. În special pentru startup-uri sau echipe mici,…
Citește mai multCe este un CRM?
Un CRM este mai mult decât un software. Este un mod de a gândi care pune accentul pe importanța mentalității centrate pe client. Folosind CRM, managementul călătoriei clientului devine ușor: poți transforma abonații la newsletter în oportunități de vânzare, poți închide mai multe vânzări cu succes și poți revinde celor care au cumpărat deja de la tine.
Testeză gratuitPostări anterioare
Adrese de e-mail, numere de telefon, statusul clientului, istoric, documente, facturi, reclamații, declarații. Toate acestea - și multe de altele - sunt informații pe care compania ta le acumulează și…
Ar fi plictisitor și banal să începem cu lista de lucruri care frânează vânzările în perioada aceasta. Da, economia este dificilă, cererea solvabilă este în scădere, cheltuielile sunt limitate. Dar…
Cum să conduci o afacere fără să te pierzi pe tine însuți: Ghid pentru antreprenori
Publicat: 2024. 10. 31.
/

Zoltán Dániel este omul care vine la birou în outfit de biker, casca de motociclist sub brațul plin de tatuaje și, în funcție de vreme, ochelari de soare. Deschis și…
Diferențele de mentalitate dintre liderii IMM-urilor din România și Ungaria
Publicat: 2024. 10. 11.
/

În vara aceasta am efectuat un studiu în rândul clienților noștri. Prin acest studiu am descoperit informații extrem de interesante despre mentalitatea și modul de operare al managerilor de IMM-uri…
Cum să te pregătești pentru o campanie de succes de Black Friday cu MiniCRM
Publicat: 2024. 09. 13.
/

Black Friday este una dintre cele mai aglomerate și mai importante perioade pentru afaceri. Fără instrumentele și strategia potrivite, afacerea ta va avea de pierdut, în timp ce concurența se…
O companie bine condusă se caracterizează printr-o varietate de lucruri, iar două sunt sigure: se concentrează pe satisfacția clienților și nu sunt dispuse să irosească bani, energie sau ore de…