CategoriesManagement

Echipele productive se construiesc cu încredere – George Bragadireanu, Mindsetters

O echipă nu se poate îmbunătăți atâta timp cât nu își dă seama singură că se află pe calea greșită (…)

Variabila cheie pentru productivitatea unei echipe este încrederea care există în relațiile formate în interiorul ei (…)

Vrei să auzi exemple concrete despre cum a fost îmbunătățită performanța unor echipe? Ascultă podcastul Mindsetters cu George Bragadireanu.


George Bragadireanu este triplu certificat internațional ca și coach. A fost trainer independent pentru peste 7000 de participanți la cursuri în cadrul unor corporații românești importante. Fondator al programului “Călătorie spre performanță” și autor al cărții “The Leadership Spark”.

Ascultă acest podcast pentru a afla cum trebuie să îți schimbi mindsetul ca manager și ca lider pentru a permite echipelor productive să se nască și să se dezvolte.

CategoriesManagement

Productivitatea într-o firmă începe o dată cu recrutarea echipei – Marius Ursache, metabeta.com

În afaceri, încercăm să gestionăm timpul, când de fapt ar trebui să gestionăm energia. Ar trebui să bazăm ideea de productivitate pe relația între energie, rezultate și motivație. (…) Pentru o companie mică, recrutarea e foarte dificilă (…) dar pierzi mai mult dacă te grăbești și iei oamenii nepotriviți. (…) Construirea unei echipe autonome e foarte grea. Ca antreprenor, trebuie să accepți, pe măsură ce firma crește, că lucrurile nu se vor face la nivelul la care le-ai face tu însuți.

Marius Ursache se autodefinește ca antreprenor în serie și “data & process freak”. Dincolo de experiența de peste 20 de ani ca antreprenor în România (carieră începută cu fondarea agenției Grapefruit), Marius are experiența pieței din Statele Unite, unde a studiat la MIT și unde a dezvoltat proiecte și coordonat investiții în California.

Dacă există un singur om cu care să alegi să discuți despre cum să construiești afaceri, echipe și proiecte, care să funcționeze autonom, atunci Marius Ursache ar trebui să fie acela. Proiectul său actual se numește Metabeta, o platformă globală de management al investițiilor de tip “early stage startup”.

Ascultă podcastul și află ideile sale despre recrutare, despre stabilirea obiectivelor și funcționarea echipelor autonome:

Continue reading
CategoriesManagement

Acum poți adăuga și produse în formularele tale! | Unboxing 20

Ce poți face cu această nouă funcționalitate?

  • Poți vinde produse pe site-ul tău și primi informațiile direct în MiniCRM!
  • Colegii tăi care lucrează pe teren pot avea un formular de comandă cu ajutorul căruia să poată plasa direct comenzile clienților
  • Butoanele din campaniile tale de email marketing pot duce către un formular unde clientul să își poată comanda direct produsul!
  • Indiferent unde le folosești, completarea formularului va genera o fișa de comandă sau o factură automat!

Dacă vrei să fii la curent cu toate noutățile din MiniCRM în 2022 și să profiți la maxim de acesta dă-ne un subscribe pe YouTube!

CategoriesManagement

Nu mai găsești cardul pe care l-ai deschis recent? | Unboxing 19

Pe pagina ”Vederea de azi”  poți Vedea această nouă opțiune în meniul din dreapta!

Sunt multe scenarii în care această funcționalitate îți poate ușura viața:
  • Ai închis tab-ul din browser și ai uitat să mai notezi ceva,
  • Știi că ai intrat pe un card, dar nu mai știi sigur cum se numește,
  • Sau pur si simplu nu vrei să pierzi timp căutând ceva la care ai lucrat recent.
CategoriesManagement

7 NOI funcționalități în Aplicația Mobilă! | Unboxing 18

Venim către tine cu număr record de 7 noi funcționalități pentru aplicația mobilă MiniCRM:

  1. Ca să fie cât mai ușor să intri în aplicație, te poți autentifica acum și prin contul de Gmail.
  2. Vrei să fie și mai ușor? Și noi! Așa că poți să te autentifici și cu amprenta!
  3. Din doar câteva atingeri, poți atașa fișiere multiple sarcinilor.
  4. Ai nevoie de un document și nu ești la birou? Poți descărca cu ușurință orice document emis din MiniCRM, ca să verifici o factură sau ofertă de pe telefon.
  5. Poți arhiva mailurile trimise de pe mobil în istoricul din MiniCRM dintr-o singură apăsare.
  6. Da, funcționează și când răspunzi la o conversație pe email.
  7. Poți răspunde cererilor primite de la clienții tăi în Modulul Helpdesk direct de pe aplicația mobilă.

Dacă încă nu te folosești de ea, descarcă și tu aplicația MiniCRM de pe Google Play sau App Store!

CategoriesManagementPodcast Mindsetters

Podcast Mindsetters: “Productivitatea începe cu sistemele interne și cu leadershipul”

”Degeaba construiești strategie dacă tu nu ai deja implementate instrumente de control ca să vezi dacă strategia este implementată corect. Totul se leagă și merge în cerc: interconectare, interdependență, integrare.”
-Aliz Kosza-

În al doilea episod din al doilea sezon din Mindsetters vorbim tot despre productivitate. De această dată este vorba nu doar despre productivitatea personală a antreprenorilor ci despre cum să creștem productivitatea companiilor.

Aliz Kosza, invitatul meu din acest podcast, este unul dintre cei mai experimentați mentori de business din România, fost CEO în companii de prestigiu din România, a derulat în ultimii ani peste ’70 de proiecte pentru firme antreprenoriale.
Puteți citi mai multe despre proiectele lui Aliz Kosza pe site-ul www.alizkosza.ro.

Tocmai pentru că are foarte multă experiență în managementul companiilor dar cunoaște foarte bine și lumea antreprenorială, am discutat despre lucrurile care contează cel mai mult pentru antreprenorii care ași doresc să aibă o firmă productivă.

Ascultă podcastul Mindsetters cu Aliz Kosza aici:

Continue reading
CategoriesManagementPodcast Mindsetters

Podcast Mindsetters: Pentru antreprenori și manageri, productivitatea înseamnă FOCUS

Productivitatea nu este doar reinterpretată la antreprenori față de angajați, ci este de-a dreptul inversată. (…) Unitatea de măsură pentru productivitatea unui antreprenor este decizia. Un antreprenor este cu atât mai productiv cu cât selectează mai bine oportunitățile din piață. De exemplu, el poate avea o singură întâlnire în care să genereze un parteneriat care să îi tripleze afacerea. A fost productiv? Evident că da.

Andy Szekely este unul dintre cei mai cunoscuți traineri din România. Este antreprenor, autor și speaker. A scris cartea “Ghidul productivității”, în care descrie cum produc valoare cei mai buni angajați, experți și antreprenori.

Mai multe despre activitatea lui, pe website-ul său: https://www.andyszekely.ro/

Andy Szekely este primul invitat din sezonul 2 al podcastului Mindsetters, unde timp de 45 de minute ne explică despre cum se măsoară productivitatea unui antreprenor, cum se poate îmbunătăți și ce trucuri există pentru asta.

Continue reading
CategoriesManagement

Noi funcționalități în aplicația mobilă | Unboxing 17

Dacă lucrul tău se realizează majoritar pe teren și nu din spatele unui laptop, aplicația MiniCRM este modul perfect de a rămâne conectat cu sarcinile tale și informațiile de care ai nevoie

Ca să îți facem viața cât mai ușoară am adus 3 noi funcționalități pentru aplicația Mobilă MiniCRM:

  • Când adaugi contacte noi, aplicația identifică dacă acestea exista și astfel nu creezi duplicate
  • Poți adăuga sarcini din șabloane ca câștigi timp și să nu te chinui să scrii pe ecranul de la telefon
  • Îți poți notifica ușor colegii în comentarii direct din aplicație

CategoriesFinanciarManagementMarketingPodcast MindsettersVânzări

Ce am învățat de la mindsetter-ii din sezonul 1?

Mind-learnings de la mind-setters

Acesta este ultimul episod din acest sezon și, de această dată, nu mai vorbesc cu un invitat despre mindsetul său de antreprenor ci vom face un sumar al celor mai importante lucruri pe care le-am descoperit în acest sezon.

Mindsetters este, așa cum știți, despre oameni care au valori dar care și acționează în spiritul acestor valori. Un mindset nu este despre ce crezi, ci despre ceea ce faci și cum acționezi.

Așadar, cu ce am rămas după 7 episoade de Mindsetters? Ce ne-a inspirat din ceea ce ne-au povestit invitații noștri?

Mind-learnings de la mind-setters

  • Să dai timp doar obiectivelor importante (Ștefan Popa)
  • La început, în loc de strategie trebuie să ai o disciplină care să fie orientată pe un singur obiectiv: să facturezi (Andreea Strugaru)
  • Poți vinde mai ușor scump (deci este bine să definești cui vrei să vinzi)(Andrei Dunuță)
  • Succesul este atunci când echipa lucrează autonom, fără să aibă nevoie de decizia mea (Sorin Drăghici)
  • Îmi aleg partenerii și echipa în funcție de valori și nu de competențe (Felix Tătaru)
  • Cum să faci astfel încât să nu ajungi cu cuțitul la os (Mircea Săplăcan)
  • Un mindset financiar sănătos începe cu un buget realist, în care crezi cu adevărat (Cristian Tudorescu)
Continue reading
CategoriesFinanciarManagementPodcast Mindsetters

Un mindset financiar sănătos începe cu un buget realist

Am văzut foarte mult la antreprenori tendința de a fi mai optimiști privind ratele de profit. Când proiectează pentru următorii 3-5 ani, se gândesc ce frumos o să crească afacerea lor, dar uneori nu pot să explice de unde va veni acea creștere. Trebuie să îi punem în situația în care să se întrebe de ce cred că vor avea o marjă de profit operațional de 30%, dacă acum au 15%.

Cristian Tudorescu este CEO al Explore Asset Management. Este unul dintre cei mai respectați și căutați specialiști financiari din România. Din această postură, lucrează îndeaproape cu antreprenorii și cunoaște provocările acestora, în special atunci când vine vorba de planificare bugetară, de previzionarea vânzărilor, cashflow și finanțe în general.

Află ce are de spus Cristian Tudorescu despre riscuri financiare, achiziția clienților, setarea de obiective prea optimiste, bugete corect realizate și mindsetul financiar al antreprenorului din România.

Continue reading