
Iată cum îți pierzi clienții din cauza lipsei de informații
Publicat: 2025. 01. 31.
/
Adrese de e-mail, numere de telefon, statusul clientului, istoric, documente, facturi, reclamații, declarații. Toate acestea - și multe de altele - sunt informații pe care…
Citește mai multCe este un CRM?
Un CRM este mai mult decât un software. Este un mod de a gândi care pune accentul pe importanța mentalității centrate pe client. Folosind CRM, managementul călătoriei clientului devine ușor: poți transforma abonații la newsletter în oportunități de vânzare, poți închide mai multe vânzări cu succes și poți revinde celor care au cumpărat deja de la tine.
Testeză gratuitPostări anterioare
Când să faci o analiză detaliată a vânzărilor? În business, bobocii se numără în Decembrie, când majoritatea antreprenorilor trag linie şi văd cum a mers. Când eşti la început, astfel…
Firmele de instalații și service se confruntă nu doar cu provocări tehnice, ci și cu probleme logistice și de management al clienților. Dacă lipsește organizarea muncii și gestionarea corectă a…
Din perspectivă antreprenorială, o afacere este asemenea unui copil. Dacă nu creşte, ceva este în neregulă. La rata preconizată a inflaţiei în 2023, creşterea afacerii devine de fapt echivalentă cu…
Ai cochetat cu ideea de CRM, dar încă nu ai luat o decizie. Te înțeleg. Achiziționarea unui CRM este o decizie importantă pentru afacerea ta. Nu e ca și cum…
În termenii cei mai simpli, un lead este o persoană sau o organizație care este potențial interesată de produsele sau serviciile pe care tu le ai de oferit. În domeniul…
Toată lumea bea apă, însă unii preferă îmbuteliată, alții de la robinet. Unii vor plată, alții minerală. Unii plătesc triplu pentru Evian sau Perier, probabil pentru că le place eticheta.…