Rapoarte în Google Sheets

MiniCRM îți permite să extragi date din sistem și să îți construiești rapoarte în aplicații externe cum ar fi Google Sheets.

Pentru început, construiește un filtru în sistem pentru preluarea și sincronizarea informațiilor. Poți găsit aici detalii legate de sincronizarea datelor cu Google Sheets.

După ce ai creat filtru și ai sincronizat datele cu foaia de calcul Google, poți să manipulezi datele în orice fel ai nevoie.

Important: nu modifica în niciun fel funcția ImportData precum și numele sau ordinea coloanelor generate de sincronizare. În caz contrar sincronizarea va genera erori.
Pentru ca rapoartele să funcționeze corect, asigură-te că setările regionale ale foii de calcul sunt setate pentru Statele Unite.

În exemplul de mai sus am calculat suma veniturilor așteptate însă manipularea datelor în Google Sheets este mult mai amplă și în funcție de priceperea pe care o ai cu formulele acestei aplicații, poți genera rapoarte diverse, inclusiv grafice.

Foarte important! Datele sincronizate cu Google Sheets se actualizează automat la fiecare oră așa încât dacă după ce ai construit raportul ai mai adăugat sau modificat informații în sistem, acestea vor fi afișate o următoarea oră fixă.