Cum adaug module?

În MiniCRM îți poți gestiona procesele în module separate astfel încât să fii cât mai eficient iar sistemul cât mai ușor de folosit. Fiecare modul este optimizat pentru diferite sarcini pentru a te ajuta să lucrezi ușor și eficient.

Pentru a adăuga noi module în sistemul tău ai nevoie de drepturi de administrator.

Adăugarea unui nou modul

În funcție de abonamentul tău poți avea incluse un număr limitat de module iar opțiunea de a adăuga noi module să fie dezactivată.
Pentru a adăuga un nou modul mergi la Setări dând click pe (colțul din dreapta sus al paginii) și mergi la Module și apasă butonul Modul nou.
Citește descrierea fiecărui modul și selectează modulul pe care îți dorești să îl adaugi iar apoi dă click pe More.
Vei fi direcționat către pagina cu detaliile modulului. Poți continua prin click pe butonul Adaugă.
Sistemul va crea modulul selectat pentru tine și vei direcționat în mod automat către pagina de setări a noului modul. Modifică setările de care ai nevoie și apasă pe Salvează pentru a le salva. Apoi apasă pe Înapoi pentru a ajunge la noul tău modul.

Modulul nou adăugat este gata să fie configurat și folosit. Poți să îi modifici Pipeline-ul după nevoie tale sau să adaugi câmpurile de care ai nevoie.

Ștergerea unui modul

Dacă îți dorești să ștergi un modul pentru că nu mai este folosit sau l-ai adăugat doar în scop de test, poți face acest lucru din Setări – Module și dând click pe numele modulului pe care îți dorești să îl ștergi. După ce ai accesat pagina de setări a modulului, în dreapta butonului Salvează vei găsi butonul Coș de gunoi. Apasă-l și modulul tău va fi pus în coșul de gunoi.

 

Bonus: MiniTutorial Modulul de Sarcini Interne