Configurarea Pipeline-ului

Pentru a configura pipeline-ul unui produs ai nevoie de drepturi de administrator.
În funcție de opțiunile activate în cadrul abonamentului tău este posibil să nu ai acces la această funcționalitate.
Poți personalize Pipeline-ul în produsele: Proiecte, HR, Helpdesk, Custom, Parteneri și Evenimente.

1. Pentru a configura Pipeline-ul unui produs apasă pe cele trei puncte orizontale și apoi selectează opțiunea  Personalizează  Pipeline.

2. În fereastra care apare poți trage prin drag & drop un nou status într-una din cele patru casete existente (Surse, Deschis, Cu succes, Fără succes). Apoi poți edita eticheta noului status sau, dacă dai click pe chenarul colorat, îi poți seta o anumită culoare.

Dacă dorești să ștergi un status din cele existente poți da click pe și acel status va fi eliminat din Pipeline-ul tău. Dacă statusul pe care dorești să îl ștergi face parte dintr-un filtru, sistemul te va notifica de acest lucru. Dacă dorești să continui, trebuie să ștergi înainte filtrul și apoi te poți întoarce să ștergi statusul.
De asemenea, dacă există carduri cu acel status, sistemul îți va solicita să indici statusul înlocuitor.
Dacă dorești, poți să redenumești cele patru casete prin click pe Redenumește căsuța.
Modificările statusurilor sunt salvate automat de către sistem, după ce ai terminat de editat Pipeline-ul poți da click pe Înapoi pentru a reveni la fereastra produsului.

Ce reprezintă căsuțele mari în partea de rapoarte?

  • Surse – statusurile din această căsuță sunt afișate în rapoarte ca și prospecți.
  • Deschis – statusurile din această categorie sunt afișate ca și oportunități în curs de vânzare.
  • Cu succes – aceste statusuri sunt prezentate ca și oportunități câștigate, clienți sau vânzare câștigată.
  • Fără succes – aceste statusuri sunt prezentate ca și oportunități pierdute, baza de date sau vânzare pierdută.

Recomandări pentru editarea Pipeline-ului

  • Asigură-te că atribui statusurilor din Pipeline-ul tău etichete clare și ușor de înțeles, care nu lasă loc de interpretări.
  • Adaugă un status în Pipeline doar dacă în procesul tău, un card stă cel puțin o zi în acest status.
  • Asigură-te că nu adaugi prea multe statusuri în pipeline. Este o diferență între statusuri și acțiunile pe care le faci.
În momentul în care adaugi un card nou manual acesta se va deschide automat în primul status al căsuței <<Deschis>>.