Filtre

Am pregătit pentru tine o listă de filtre utile pe care le poți construi în MiniCRM. Lista completă împreună cu detaliile de construcție le găsești aici.

Filtrele oferă posibilitatea de a segmenta baza de date în funcție de anumite criterii. Printre aceste criterii se regăsesc inclusiv câmpurile pe care le-ai adăugat în sistemul tău.

Poți crea filtre în MiniCRM pentru:

  • A segmenta baza de date în funcție de unul sau mai multe câmpuri.
  • A crea un raport rapid.
  • A trimite un mesaj (email sau SMS) în masă.
  • A crea o automatizare.
Utilizatorii restricționați pot filtra doar cardurile al căror deținători sunt sau cele pe care sunt menționați. De asemenea, aceștia nu au acces la filtrele Kanban.

Pentru a crea un filtru:

1.) Click pe numele modulului în care dorești să creezi filtrul

2.) Click pe butonul Filtru (colțul din dreapta sus al paginii)

3.) Selectează opțiune Adaugă filtru din meniul apărut

4.) Click pe butonul pentru a adăuga noi condiții filtrului tău.

În MiniCRM există două tipuri de condiții – obligatorii și opționale. Condițiile obligatorii se folosesc atunci când filtrarea trebuie să îndeplinească obligatoriu toate condițiile stabilite, în timp ce condițiile opționale se folosesc atunci când filtrul trebuie să îndeplinească o condiție sau alta.
  • Condițiile obligatorii – filtrul returnează cardurile care respectă toate condițiile setate.
  • Condițiile optionale – filtrul returnează cardurile care respectă cel puțin una din condițiile setate.

5.) Click pe numele condiției pe care dorești să o folosești în filtrul tău

În fereastra care apare vei găsi categoriile în stânga și câmpurile din acele categorii în partea dreaptă.

6.) După ce ai dat click pe câmpul dorit, fereastra de mai sus dispare și condiția selectată de tine este automat adăugată în lista de condiții ale filtrului.

7.) Poți modifica condiția selectată prin click pe săgeată în jos din dreapta câmpului.

Câmpurile de dată au ca și opțiuni de selecție o serie de condiții specifice:

  • Egal cu – va filtra în funcție de o anumită dată.
  • Nu este egal cu – va afișa orice alte date în afara celei specificate.
  • Mai puțin decât – va afișa datele anterioare datei specificate de tine.
  • Mai mult decât – va afișa datele ulterioare datei specificate.
  • Mai puțin sau egal cu – va afișa datele până la cel mult data specificată.
  • Mai mult sau egal cu  – va afișa datele pornind de la data specificată.
  • Mai mult decât X și mai puțin decât Y – îți permite să specifici un interval de date în funcție de care vrei să filtrezi cardurile tale.
  • Mai mult cu X zile și mai puțin cu Y zile decât – îți permite să specifici numărul de zile după și înainte de o anumita dată.
  • După X zile – îți permite să specifici numărul de zile înainte de o anumită dată (de exemplu, dacă vrei să filtrezi toate cardurile pentru care expiră contractul peste 30 de zile).
  • Cu X zile în urmă – îți permite să filtrezi cardurile în funcție de numărul de zile trecute de la o anumită dată (de exemplu, vrei să filtrezi cardurile cărora acum 2 zile li s-a trimis oferta).
  • După minim X zile – similar cu condiția După X zile doar că se specifică numărul minim de zile înainte de o anumită dată.
  • Cel puțin cu X zile înainte – similar cu condiția Cu X zile în urmă însă specifică numărul minim de zile trecute de la o anumită dată.
  • După cel mult X zile – similar cu condiția După X zile însă specifică numărul maxim de zile înainte de o anumită dată.
  • Cel mult după X zile înainte – similar cu condiția Cu x zile în urmă însă specifică numărul maxim de zile trecute de la o anumită dată.
  • Este setat – va filtra cardurile al căror câmp folosit în filtru a fost compltetat (va ignora cardurile pe care acest câmp nu este completat).
  • Nu este setat – opusul lui Este setat și care va filtra cardurile al căror câmp este lăsat necompletat.

8.) Click pe butonul Salvează pentru a da un nume filtrului tău.

Filtrele salvate pot fi redenumite sau șterse utlerior.
Tips & Tricks: poți salva filtrul tău în bookmark-urile browser-ului tău pentru a-l accesa cât mai rapid și ușor ulterior.

Vederea tabelară a unui filtru

Sistemul îți permite să îți stabilești ce coloane vrei să vizualizezi într-un filtru prin vederea tabelară. Detalii legate de modul de activare găsești pe pagina dedicată acestui subiect.

Filtre segment

Filtrele segment te ajută să regăseși cardurile dintr-un modul pe baza unui filtru din alt modul.

Pentru a crea un filtru segment trebuie să dai click pe săgeată în jos din dreapta butonului Salvează și să selectezi opțiunea Marchează ca și segment.

Filtre Kanban

Filtrele Kanban îți permit să vizualizezi cardurile tale sub forma unei vederi Kanban în care poți configura coloanele și câmpurile pe care le vezi.

Pentru a crea un filtru Kanban trebuie să salvezi filtrul tău și apoi pe săgeata în jos din dreapta butonului Salvează va trebui să alegi opțiunea Marchează ca și Kanban după care să alegi câmpul în funcție de care se vor crea coloanele Kanban.

Exemplu de filtru MiniCRM

Pentru mai multe exemple de filtre pe care le poți construi în MiniCRM consultă pagina dedicată.

În imaginea de mai sus am ales un exemplu de filtru pe care îl vom analiza pentru a-ți exemplifica cum poți să construiești filtre în MiniCRM.

În filtrul de mai sus, avem setate două condiții – Status – în care am ales statusurile de la vânzare și Sarcină viitoare – la care am ales opțiunea nu este setat. Cu alte cuvinte, cu acest filtru voi obține oportunitățile în curs de vânzare și care nu au o sarcină viitoare setată.