Integrare cu GMail

În funcție de opțiunile activate în cadrul abonamentului tău este posibil să nu ai acces la această funcționalitate.

Folosind integrarea MiniCRM – GMail poți arhiva foarte rapid emailuri importante pe cardul clienților tăi. În plus poți deschide un nou card sau să adaugi o sarcină, toate direct din GMail.

Nu poți arhiva emailuri în produsele speciale (Helpdesk, Facturare, Comenzi și Webshop) folosind acest addon.

Instalarea addon-ului MiniCRM pentru GMail

1.) Din căsuța de email mergi la setări și alege opțiunea Descarcă suplimente

2.) Caută MiniCRM și dă click pe rezultat

3.) Click pe Install

4.) Click pe Continue

5.) Selectează contul pentru care vrei instalarea sau adaugă un cont nou

6.) Click pe Permiteți pentru a continua

7.) Click pe Done pentru a finaliza instalarea

8.) Addon-ul a fost instalat. Pentru a-l accesa dă click pe logo-ul MiniCRM

9.) Deschide addon-ul

Dacă deschizi addon-ul fără să ai un email selectat în căsuța de email, acesta te anunță să selectezi un email. Acesta funcționează doar cu un email deschis.

10.) Deschide un email și apoi apasă pe Log in pentru a te conecta

11.)  Completează datele tale de conectare (aceleași date cu care te conectezi în sistem), bifează căsuța de reținere a datelor și apasă butonul albastru

12.) După completarea datelor vei fi redirectionat automat către MiniCRM. Nu închide manual fereastra de redirect.

13.) Având un email deschis, addon-ul MiniCRM afișează opțiunile disponibile

Folosind addon-ul poți:

  • Archive messaage – să arhivezi emailul deschis pe cardul clientului (în Istoric)
  • Add project – Adăuga un nou card clientului deja existent
  • Select other – Să selectezi un alt card al aceluiași client (în cazul în care acesta există) pentru a arhiva convorbirea pe cardul corespunzător
  • Add task – să adaugi o nouă sarcină pe cardul clientului
  • Open in MiniCRM – să deschizi cardul clientului în MiniCRM.