Accesorii MiniCRM

Pachet Integrări

Extensie Gmail

Lucrezi cu un cont de Gmail si primesti zilnic e-mailuri de la clienții tai? Aceste e-mailuri se pierd în inbox-ul tău sau între membrii echipei?

Poți avea întreaga corespondență arhivată în istoricul clientului printr-un singur click. Salvează timpul echipei tale folosind Add-onul Gmail și toate conversațiile necesare purtate pe e-mail vor fi accesibile fiecărui membru al echipei.

Cum funcționează Gmail Extensie?
După activarea add-on-ului trebuie sa te conectezi în contul tău de Gmail și să descarci plug-inul MiniCRM. Apoi te autentifici folosind numele de utilizator și parola MiniCRM.
Din acest moment vei putea adăuga foarte ușor un nou card de oportunitate în sistemul tău de MiniCRM chiar din plugin, fără a intra în fereastra de MiniCRM.Tot de aici poți arhiva conversațiile și să le ai pe cardul de oportunitate al clientului și poți seta următorul pas cu clientul tău adăugând următoarea sarcină.

Sincronizare calendar

Gestionarea timpului tău este o provocare? Avem un instrument excelent care să te ajute să eficientizezi gestionarea timpului tău și a echipei.

Add-onul oferă o privire de ansamblu rapidă asupra calendarului membrilor echipei, poți verifica cu ușurință gradul de ocupare al echipei, pentru a vedea cine ce activități are programate și când este disponibil pentru altele noi. Economisește timp și elimină timpul petrecut cu trimiterea mesajelor inutile pentru a găsi o sincronizare potrivită.

Cum functioneaza?
Toate sarcinile tale vor fi copiate în calendarul tău printr-o singură sincronizare.
Îți poți sincroniza sarcinile tale cu calendarul Gmail sau Outlook, după cum dorești.
Vei avea în continuare folderul personal în calendar dar și două foldere separate pentru sarcinile tale active, pe care să te focusezi și cele închise, pentru a vedea cât de eficient ai fost într-o anumită perioadă de timp.
Evenimentul/sarcina creată la o anumită oră va conține: numele clientului, tipul de acțiune/sarcină și textul din sarcină pentru a vedea care este următoare acțiune cu el. Poți programa asta direct din sistemul tău MiniCRM și să-ți setezi un reminder înainte de eveniment. Calendarul te va notifica.
Nu este o problema dacă trebuie să îți reprogramezi evenimentul. Poți face asta direct din calendarul tău Gmail și setările se vor salva automat și în sistemul tău MiniCRM.
Rămâne doar o singura întrebare…Cu cine îți vei partaja calendarul? 🙂

Sincronizare contacte agendă telefonică

Urăști să salvezi numărul fiecărui client în agenda telefonului separat și să nu știi cine te sună dacă acesta nu a fost salvat încă?
Sincronizarea contactelor te ajută să scapi această grijă și să răspunzi la telefon folosind numele clientului tău. De îndată ce contactul tău este înregistrat în sistemul tău MiniCRM îl vei putea găsi și în agenda telefonului tău.

Cum funcționează?
După ce ai activat acest add-on trebuie doar să urmezi pașii prezentați în linkurile de mai jos. Setările durează aproximativ 5 minute și de îndată ce termini poți uita cum să salvezi un contact nou în agenda telefonului tău.
Dacă ai o bază de date în sistemul tău MiniCRM poți deja să vezi numele clientului care te sună.

Plus încă o aplicație grozavă pe care o poți folosi gratuit este sincronizarea CallLog. CallLog înregistrează în istoricul cardului de oportunitate al clientului detaliile conversațiilor. Așadar vei avea în istoric: cu cine ai vorbit, câte minute a durat conversația sau un X roșu în cazul în care clientul nu ți-a răspuns. Această aplicație funcționează doar pe Android!

Sincronizarea CallLog

Sincronizarea agendei telefonice

Sincronizare foi de calcul Google

Ai nevoie de rapoarte dar nu le găsești în sistemul tău MiniCRM?
Nicio problemă! Poți crea rapoarte în Foile de calcul Google doar sincronizând filtrele tale cu Foile de calcul Google.
Trebuie să creezi raportul o singură dată în Foile de calcul Google și apoi acesta se va actualiza automat și tot timpul cu MiniCRM-ul tău.
Salvează timpul petrecut în Excel, unde informațiile trebuie sa fie actualizate în mod constant.
Poți să folosești raportul și în cazul în care colegii sau partenerii tăi nu sunt utilizatori al sistemului dar au nevoie de acces pentru a vedea o listă sau un raport.

Cum funcționează?
Dacă știi exact ce vrei să urmărești în raport, trebuie doar să faci un filtru care să conțină aceste informații, apoi îl salvezi și vei putea exporta rezultatele în Foile de calcul Google. Aici depinde de tine dacă vrei să ai o viziune simpla a unui tabel al rezultatelor sau dorești să folosești formule și să creezi un raport mai complex.
Odată făcut, partea cea mai frumoasă este că raportul îți aduce datele actualizate tot timpul.
Poți da acces oricui dorești sau îl poți ține doar pentru tine.
Doar utilizatorul care are funcția de Administrator poate exporta acest tabel!
Avem câteva exemple de rapoarte des folosite de clienții noștri. Dacă ești interesat poți cere ajutorul consultanților noștri oricând!

Pachet Funcționalități extra

Personalizare Pipeline

Fiecare produs MiniCRM are un pipeline care îți arată o perspectivă asupra proceselor tale, și etapele acestora. Poți verifica rapid în care etapă te afli cu leadurile, clienții sau proiectele tale. Poți folosi un pipeline predefinit sau îl poți personaliza dacă ai un proces unic, folosind acest add-on.

Cum funcționează?
Dacă ai verificat deja pipeline-ul pregătit de noi și ai realizat că ai nevoie de unul mai personalizat, poți activa acest add-on. Odată activat vei găsi în produsul tău cele trei puncte încercuite cu roșu în imaginea din dreapta și îți vei putea schimba pipeline-ul. Poți adăuga mai multe etape, poți șterge din ele, poți schimba ordinea lor și poți alege alte culori pentru ele.

Pipeline-ul NU poate fi personalizat în următoarele produse: Vânzări, Vânzări Clasice, Webshop, Comenzi, Facturare.

Tabele KANBAN

Dacă ai nevoie de o altă interfață MiniCRM care să te ajute să îți gestionezi altfel proiectele și să le poți vedea progresul, bordurile KANBAN te pot ajuta.
Bordurile Kanban afișează diferit proiectele tale în etapele exacte ale unui proces folosind carduri pentru a reprezenta oportunități/proiecte și coloane pentru a reprezenta fiecare etapă a procesului.

Cum funcționează?
Filtrează acele proiecte pe care vrei să le vezi într-un bord KANBAN și apoi marchează filtrul ca și KANBAN. Apoi poți deschide ușor un anumit bord unde coloanele reprezintă etapele exacte ale procesului, cardurile reprezintă clienții, oportunitățile și proiectele. Poți muta ușor un card dintr-o coloană în alta prin “drag and drop” astfel schimbând informația și pe cardul de oportunitate.
Bordurile îți oferă informații vizuale despre proiectele sau vânzările în desfășurare într-o altă interfață.

Generare documente PDF

Recomandat pentru clienții noștri care generează contracte/oferte sau alte tipuri de documente.
Această caracteristică va oferi mai puține sarcini administrative. Dacă avem deja datele despre clienți în sistem, le putem folosi în a le transpune în documente fără să le mai scriem o dată.
Poți genera documente care să arate profesional, personalizate cu logo-ul companiei și cu designul dorit de tine. (atâta timp cât poate fi făcut în Google Docs).

Cum funcționează?
Dacă vinzi servicii sau proiecte și semnezi un contract cu fiecare client poți salva mult timp folosind această funcționalitate. Tot ce trebuie să faci, este să încarci informațiile o dată în sistem, să creezi un șablon din care vei genera un document, și să introduci acele variabile care sunt necesare. Cu doar 2 click-uri vei avea documentul gata pentru clienții tăi.

DeDuplicare

Deduplicare este funcționalitatea care îți va permite să unești companiile sau contactele individuale din baza ta de date. Salvează timpul petrecut cu curățarea bazei de date și ștergerea datelor duplicate.

Cum funcționează?
Apeși pe butonul de setări și vei vedea meniul de DeDuplicare unde poți vedea toate contactele duplicate în sistemul tău. Poți avea duplicate din import sau din formularele de pe site-ul tău. Se întâmplă și situația când două persoane individuale s-au abonat, prin urmare s-au creat doua entități care ar trebui conectate la aceeași companie. DeDuplicarea îti dă opțiunea să le unesti în mod automat, chiar dacă baza de date este mare. Sistemul îți sugerează unirea entităților care au adrese de e-mail similare, numere de telefon identice sau CUI identic în cazul companiilor.

DeDuplicare

Managementul obiectivelor

În calitate de antreprenor, te confrunți zilnic cu multiple provocări la fel ca majoritatea antreprenorilor: ai făcut o strategie excelentă, dar atunci când tu sau echipa ta trebuie să executați sau să înțelegeți cum veți atinge acest obiectiv, eșuați. Nu îți face griji, multe companii au nevoie de ajutor la partea de executare. Managementul obiectivelor te poate sprijini.

Cum funcționează?
Addon Managementul obiectivelor traduce un obiectiv în pași specifici care trebuie parcurși în fiecare zi a săptămânii. Arată minimul necesar care trebuie să se întâmple pentru ca tu și echipa să atingeți obiectivul propus.
Să luăm un exemplu: dorești să ai 100 de clienți noi până la sfârșitul trimestrului, iar echipa ta de vânzări te întreabă: „mmm bine … dar cum vom ajunge la asta?”
Le poți oferi pașii specifici cu acest addon. Avem nevoie de 100 de clienți, avem o rată de închidere de 30%, iar acest lucru înseamnă că fiecare persoană trebuie să aibă săptămânal 15 întâlniri, 25 de urmăriri și 20 de prim apeluri de vânzare pentru a atinge obiectivul. Stabilește obiectivele din sistem și echipa ta poate vedea în mod clar obiectivul, pașii care trebuie parcurși și progresul. Din acel moment, echipa ta este responsabilă de execuție și își poate urmări progresul în orice moment și își poate canaliza atenția asupra obiectivului. Sună bine?

Curs practic de Managementul obiectivelor

Pachet Automatizări marketing

Formulare (avansate)

Acestea sunt formularele bine organizate pe care le vezi și pe diferite site-uri web. Cu acest Addon îți poți actualiza formularul de bază MiniCRM pentru a atrage mai mulți potențiali clienți și venituri la sfârșitul zilei.
Formularele personalizate te fac să arăți mai profesionist și face ca vizitatorul site-ului tău web sa fie mai dornic să completeze formularul și să cumpere de la tine.

Ce poți rezolva cu asta?
• Dacă ai deja formulare atrăgătoare pe site-ul tău și dorești să le păstrezi formatul, le poți conecta cu MiniCRM-ul cu designul tău propriu..
• Dacă dorești să schimbi forma butoanelor
• Să delegi mai ușor. Atunci când un client solicită o ofertă pe site-ul web și dorești să îl delegi în mod automat responsabilului de vânzări pentru a ajunge la el foarte rapid.
• Dacă dorești să schimbi câmpul sau întrebarea următoare pe baza răspunsului anterior.

Trimiterea în masă a emailurilor

Dacă ai colectat abonați la newsletter-urile tale într-un mod corect și acum ai dori să trimiți e-mailuri către această bază de date, care poate genera mai mulți potențiali clienți și clienți mai apoi, această funcționalitate este pentru tine.


Cum funcționează?
Dacă utilizezi Add-onul de e-mail în masă de la MiniCRM, ai comunicarea dintre marketing și vânzări în același loc. Ai posibilitatea de adaugare de butoane în e-mailuri care să creeze o activitate în sistem pentru ca o persoană din echipa ta să primească sarcina de a contacta clientul.
Pentru cei care nu trimit e-mailuri în masă, această funcționalitate poate fi un progres. Începeți să construiți o bază de date și să păstrați relația cu acești clienți.
În plus, poți vedea un raport în timp real despre eficiența unei anumite campanii.

Inainte să activezi acest add-on te rugăm să citești politica de toleranță Zero Spam: https://www.minicrm.ro/help/spam-politica-de-toleranta-zero/

Notificări & campanii automatizate

Cu acest addon pentru notificări și campanii automatizate poți trimite e-mailuri automate și SMS-uri clienților tăi. Poți economisi mult timp și energie automatizând procesul.
Nu pierde timp cu trimiterea manuală a mesajelorl, concentrează-te mai degrabă pe acele proiecte care aduc o valoare mai mare. După ce setezi automatizarea, nu este nevoie să urmărești oferta, contractul, recurența unei activități, termenul limită al contractelor sau facturilor neplătite, pentru că sistemul va realiza automat contactul cu clienții tăi.

Ce pot să rezolv cu această funcționalitate?
• Poți crea o campanie de marketing prin e-mail.
• Dacă ai comenzi sau proiecte, poți notifica automat clientul cu privire la starea lor. Acest add-on le va trimite un e-mail automat pe baza modificării statusului.
• Poți notifica automat clienții despre o dată de expirare a unui serviciu/garanție.
• Poți reaminti clienților când este timpul să vă prelunigiți contractele.
• Poți trimite notificări automate clienților despre data scadentă a facturii
• Notificări automate dacă clientul nu a comandat în ultimele 3 luni și dorești să îi atragi atenția

În plus, poți vedea un raport în timp real despre performanța unei anumite campanii.

Inainte să activezi acest add-on te rugăm să citești politica de toleranță Zero Spam: https://www.minicrm.ro/help/spam-politica-de-toleranta-zero/

Automatizări în MiniCRM

Conectare campanii generare leaduri Facebook

Recomandat pentru clienții noștri care folosesc anunțuri Facebook pentru a-și promova afacerea și pentru a atrage oportunități noi.

Dacă echipa ta realizează vânzări rapide și aveți o mulțime de solicitări de pe Facebook pe care le adăugați manual sau le gestionați în Excel pentru a decide apoi cui să acordați prioritate…nu o mai faceți așa! Toate aceste oportunități pot trece direct în MiniCRM salvându-ți o groază de timp.
Acest add-on te va ajuta prin urmare să urmărești și eficiența companiei, să știi câți bani să investești și cum să calculezi mai apoi profitabilitatea reclamelor tale.

Ce pot să rezolv cu asta?
Poți avea anunțuri care vor face ca potențialii clienți să se aboneze la newsletter-ul tău și să creezi o bază de date pe care să o poți folosi pentru trimiterea în masă a e-mailurilor și a campaniilor automate.
În același timp, poți avea reclame pe Facebook și să aduni persoanele interesate în sistemul MiniCRM (de exemplu: descarcă un document, abonați-vă la newsletter, solicitați o propunere etc.) și toate aceste informații vor intra automat în MiniCRM, ajutându-te să reduci timpul petrecut cu copierea manuală a datelor. Acest timp îl poți petrece cu vânzarea efectivă către acești potențiali clienți. Iar apoi, vei putea calcula profitabilitatea pe campanie și îți vei putea stabili bugetul de investiție în anunțuri care să aducă mai multe rezultate.

Integrarea cu Facebook Lead Ads

Pachet Creștere a productivității

Carduri conectate

Add-onul ”carduri conectate” este cel mai bun mod de a lega diferite entități împreună pentru a accesa informațiile mai ușor.
Această funcție creează o asociere între diferite entități care altfel nu ar avea o legătură directă. Elimină timpul care altfel ar fi necesar pentru a filtra informațiile pentru a vedea entitățile separate și, cel mai important, obține claritate cu privire la colaborarea ta între entități.

Cum funcționează?
Să ne imaginăm că ai parteneri cu care lucrezi împreună la diferite proiecte. Trebuie să ai o vedere de ansamblu asupra clientului care a comandat serviciul sau produsul și asupra partenerilor implicați, care te vor ajuta să oferi cel mai bun serviciu posibil.
Poți conecta un card la mai multe carduri și poți înțelege contextele cu ușurință.

Carduri conectate

Formulare interne

Dorești să completezi informațiile mai rapid, dintr-un singur click, în loc să accesezi mai mulți pași și pagini? Formularele interne sunt cel mai bun mod de a face acest lucru.
Creează mai multe formulare pentru acțiuni specifice (date de prospectare, date de întâlnire, date despre candidați) și introdu doar informațiile de care ai nevoie în acel moment.


Elimină orice frustrare de a căuta în cardul oportunității respective, scurtează timpul de care ai nevoie pentru a trece toate acele date și creează câmpuri obligatorii care vor elimina riscul de eroare umană, deoarece ai doar informațiile de care ai nevoie la acel moment.

Ce pot să rezolv cu asta?
Dacă lucrezi într-un mediu dinamic iar potențialii clienți vin unul după altul și adaugi informațiile specifice căutând mai întâi cardul de companie și apoi cardul de oportunitate pentru a identifica câmpurile care trebuie completate? O poți face mai eficient și poți salva timp cu acest add-on.

Dacă îi oferi clientului oportunitatea de a completa informațiile scurte și valoroase prin formulare, de ce să nu o faci și pentru voi în mediul intern? Creează un formular personalizat, în interiorul CRM-ului tău, fie pentru a crea oportunitatea de la început, fie pentru a completa informații specifice despre pas din proces. În momentul în care vei deschide acest formular intern îți vor apărea doar acele câmpuri importante de completat pe care tu le colectezi în el.

Formulare interne

Automatizarea internă

Aceasta este una dintre cele mai iubite funcționalități, deoarece poate oferi valoare fiecărui utilizator de MiniCRM, deoarece poate fi aplicată în toate modulele/produsele și nu are o limită de număr de automatizări.

Ce pot să rezolv cu asta?
• Cu această funcționalitate te poți asigura că procesul este urmat și că nu pierdem niciun pas.
• Poți reduce la minimum timpul necesar pentru a genera profit dintr-un nou angajat, deoarece poți automatiza întregul proces pas cu pas, astfel încât să nu fie nevoie ca el să petreacă mult timp gândindu-se ce urmează sau să fie necesar să întrebe colegii cum să rezolve o situație. Creează șabloane bine gândite și detaliate și acestea îți vor salva timp pe termen lung.
• De asemenea, poți reduce timpul mediu pentru încheierea unei tranzacții / livrarea unui proiect, și eviți ca acestea să se blochează sau să se uite.
• Poți reține clienții existenți / vindeți din nou și din nou către aceștia, deoarece primești o notificare cu 3 luni înainte de expirarea contractului, astfel încât să te poți asigura că nu îi pierzi sau dacă nu au comandat timp de 3 luni, primești o sarcină să-i suni și să vezi dacă au nevoie de ceva.
• În calitate de reprezentant de vânzări, această funcționalitate îți reamintește automat să urmărești oferta trimisă acum 2 zile sau să trimiți contractul dacă ai atins un anumit status al vânzării.
• Dacă ești responsabil pentru facturare și plăți în timp util, această automatizare îți va oferi sarcina de a-i contacta pe toți cei care nu au plătit și astfel vor crește încasările
• Dacă lucrezi la un proiect, iar data livrării este într-o săptămână, dar nu ai atins un pas care te apropie de livrare, sistemul îți va reaminti: ”Hei, mai aveți încă o săptămână până când acest proiect trebuie să fie livrat, care este următoarea ta mișcare?„

Automatizări în MiniCRM

Completarea automată a câmpurilor cu funcția (Magic)

Elimină necesitatea de a crea un raport doar pentru un calcul simplu. Magicul îți aduce suma direct pe cardul tău de oportunitate fără să accesezi altă pagină.
Te ajută de asemenea să modifici conținutul unui câmp pe baza informației din alt câmp sau pe baza unei acțiuni din sistem.

Cum funcționează?
Pe fiecare card de oportunitate vei avea un calcul simplu de făcut, o simplă ecuație, găsirea unei informații bazate pe aceste informații sau chiar dorești să atingi un anumit status în pipeline pe baza a ceea ce scrieți în MiniCRM. Practic Magicul poate aduna date fixe din sistem și să întoarcă în mod automat rezultatele finale pe care tu le dorești.
De exemplu: Oferta este atașată, schimbă statusul oportunității automat în ‘în pregatire’ sau ai un serviciu bazat pe abonament, arată prețul și disponibilitatea acelui abonament pentru clientul tău fără prea mulți pași.
Magicul poate rezolva multe situații, dacă ai nevoie de el, contactează-ne.

Completarea automată a câmpurilor cu funcția (Magic)

Pachet Funcționalități avansate

Filtrul segment

Trebuie să filtrezi informații despre un produs pe baza informațiilor din alt produs?. În acest caz, ai nevoie de acest add-on.

Cum funcționează?
Poți crea un filtru într-un singur modul și îl poți salva ca segment. Odată ce este salvat ca filtru segment, îl poți încorpora într-un alt filtru chiar și în alt produs.
Acest lucru te va ajuta să îți segmentezi baza de date și mai bine pentru crearea unor automatizări mai complexe sau pentru a afla detalii despre cardurile tale și conexiunile din alte produse. De asemenea, poți utiliza această caracteristică pentru rapoarte dacă trebuie să înțelegi legăturile dintre diferite procese.

Câmpuri ascunse

Câmpul ”Câmp vizibil pentru” ajută la separarea informațiilor pe baza poziției și a grupului de utilizatori, astfel încât echipa ta va avea acces doar la acele informații pe care trebuie să le vadă.
Păstrează unele informații de mare valoare departe de cei cu rol de utilizator din sistem. Completează doar informațiile necesare pentru ei, simplificați interfața cu mai puține informații solicitate în momentul specific al procesului.

Cum funcționează?
Poți seta ca conținutul unei casete/căsuțe din card să poată fi vizibil pentru un grup anume. Să luăm, de exemplu, o recomandare de miză mare de la un partener, un manager de cont poate vedea numele partenerului care a făcut referire la noua oportunitate, dar echipa de asistență pentru vânzări poate vedea doar sursa de marketing.

Câmpuri ascunse

Drepturile utilizatorilor +

Fiecare utilizator MiniCRM poate avea un rol specific în sistem pe baza poziției pe care o ocupă în compania ta. Acordă acces suplimentar unui anumit utilizator pentru a elimina necesitatea de a cere unui administrator să facă modificarea. Câștigă timp oferindu-i dreptul de a face schimbările la care trebuie să aibă acces din când în când fără să îi modifici rolul principal.

Cum funcționează?
Activitățile specifice din cadrul sistemului sunt restricționate pe baza rolului utilizatorului. Ce poate oferi addon-ul drepturile utilizatorului + este accesul la o anumită funcționalitate utilizatorului, care de altfel nu ar fi disponibilă din drepturile încorporate. Să luăm un manager care ar avea dreptul să creeze o automatizare pentru echipa sa și ar trebui să ceară acces administratorul de fiecare dată când ar dori să facă acest lucru. Cu dreptul utilizatorului + aceasta nu ar fi o problemă, administratorul ar putea să îi ofere acest acces suplimentar fără să îi schimbe rolul din sistem.

Drepturile utilizatorilor +

Facturi recurente

Acest lucru poate fi util dacă aveți sume fixe care trebuie facturate pentru clienții tăi în fiecare lună în aceeași zi.
Economisește timp și lasă sistemul MiniCRM să o facă. Practic va fi secretara ta personală fără întârziere 🙂

Cum funcționează?
După ce activezi Addonul, vei găsi secțiunea „Activarea recurenței” pe cardul de factură chiar în partea din dreapta, sus în colțul paginii, cu un click pe cele trei puncte verticale.
Dacă selectezi această opțiune, factura specifică va fi generată automat în fiecare lună la data specificată pentru clientul respectiv.
Dacă dorești să trimiți factura automat clientului după generare, o poți face cu o automatizare.
Dacă decizi că nu ai nevoie de generarea recurentă a facturii pentru un anumit client, poți dezactiva oricând recurența.

Facturi recurente

Raportul Wall of progress

Trebuie să verifici activitatea zilnică a echipei și dorești ca toate informațiile să fie centralizate pentru grupul tău de utilizatori?
O avem deja și nu ne petrecem timpul făcând diferite tipuri de filtre pentru aceasta.
Ai nevoie doar de un add-on și vei vedea toate detaliile!

Cum funcționează?
Activează add-on și vei găsi în pagina “Vederea de azi”, secțiunea din dreapta, raportul de Wall of Progress. Dă click pe butonul “Verifică”. După deschiderea raportului de activitate setează ziua dorită, utilizatorul sau grupul de utilizatori și raportul îți va afișa toate informațiile.

Raportul Wall of progress

Pachet Integrări avansate

Integrarea VOIP

Dacă compania ta câștigă mult din apeluri telefonice, acest add-on este cu siguranță pentru tine! Cât timp petreci calculând și numărând apelurile telefonice făcute de angajații tăi?
Să simplificăm acest proces. Poți avea în timp real toate apelurile din sistemul tău, în istoricul cardului de oportunitate, poți vedea cine a sunat clientul și poți asculta întreaga conversație.
La sfârșitul lunii trebuie doar să verifici raportul încorporat și ai toate informațiile pentru a calcula comisionul sau pentru a vedea eficiența echipei.

Cum funcționează?
Trebuie să faci setarea în secțiunea de profil și să adaugi linkul personalizat din VOIP care conține numele de utilizator și parola.

Important: Integrarea va funcționa doar în cazul în care un număr de telefon există deja introdus în sistem (integrarea nu crează sau modifică carduri).

MiniCRM API + Sincronizare XML

Integrare? Da, este posibil!
Această funcționalitate te ajută să conectezi un alt sistem / platformă cu MiniCRM și să ai informații în ambele sisteme într-un mod automat. Aici vei avea nevoie de ajutorul unui dezvoltator. MiniCRM nu gestionează integrări personalizate.

Cum funcționează?
În primul rând, asigură-te că platforma cu care dorești să integezi MiniCRM-ul acceptă integrarea.
Apoi furnizează aceste documente pentru dezvoltatorul platformei:
https://www.minicrm.ro/help/minicrm-api-3/

Solicită un sistem TEST de la departamentul nostru de asistență clienți pentru a te asigura că datele reale nu sunt afectate până când dezvoltatorul lucrează la conexiunea platformelor. Dacă totul este testat, îl poți face să funcționeze în sistemul tău real.

Facturare în funcție de utilizare

Integrarea cu OpenAPI

Ar fi minunat să ai informații despre clienți doar cu un singur click, nu? Nu pierde timpul completând informațiile generale despre companie căutându-l pe internet. Putem migra aceste informații în sistemul tău pentru 2000 de companii.

Cum functioneaza?
Din setările generale poți activa această funcționalitate OpenApi. Din acel moment trebuie să introduci doar numele companiei și CUI-ul, iar integrarea va căuta informațiile despre compania respectivă dacă se află pe lista noastră de companii și îți va completa restul datelor/câmpurilor în mod automat (ex. Reg. comerțului, Cifra de afaceri, Număr de angajați, Adresă etc.)

Integrarea cu OpenAPI

Trimitere SMS

A fost folositor că te-am anunțat înainte de fiecare întâlnire cu un SMS pentru a nu uita de ea, nu?
Acest Add-on îți permite mai mult decât acest lucru. Poți organiza campanii de marketing, poți anunța clienții despre produsul foarte nou sau poți doar să le trimiți un mesaj de “La mulți ani “de ziua lor. Sunt sigur că acest lucru va îmbunătăți parteneriatele voastre!

Cum funcționează?
După ce activezi addonul, trebuie să adaugi un număr de telefon valid în setările produsului / modulului și vei primi un cod de verificare. Pasul următor, creează-ți mesajul, în secțiunea șablon vei alege de această dată șablonul SMS. Scrie mesajul tău și apoi decide cine îl va primi.
Faceți un filtru și adunați această categorie. Apăsă butonul Trimitere e-mail și alege opțiunea de trimitere SMS.
Poți folosi aceasta functionalitate și în secvența de follow-up.
Observație: Pentru a trimite SMS clienților tăi, trebuie să ai activata „Completarea campaniei și mesajelor”.
Mesajele sunt trimise de la un număr central, nu de la numărul tău de telefon, nu te aștepta să primești un răspuns de la clienții și asigură-te că include semnătura.

Trimitere SMS