OpenAPI

Pentru a face acest lucru, aveți nevoie de drepturi de administrator și un abonament Professional +!
După activare OpenAPI, sincronizarea datelor funcționează automat. Când se creează un card nou de companiei în MiniCRM, încercăm să sincronizăm datele corespunzătoare cu cardul atașat numelui companiei și / sau a CUI-ului. În timpul sincronizării, puteți afla datele juridice, financiare și de efectiv ale companiilor. Puteți afla despre clienți și proprietari, inclusiv cifra de afaceri și profitul după impozitare al companiei pe care o căutați.
În cazul în care pe baza numelui companiei se aduc date eronate va sfătuim să urmați unul din cei doi pași de mai jos:
  • Introduce-ți CUI-ul corect al companie
  • Introduce-ti un CUI inexistent (ex: x) pentru a opri sincronizarea.
Doar companiile din România sunt disponibile în acest serviciu. Costul este de 6 Euro/lună. 2000 de companii sunt actualizate lunar. Dacă depăsești această limită prețul este de 0.003 EuroCenți/Companie/Lună.
Activare / dezactivare OpenAPI:
1.) Faceți clic pe pictograma butonului de setări din dreapta
2.) Selectați elementul „Sistem” din meniu
3.) Activați / dezactivați OpenAPI din secțiunea „Setări completarea companiei”
Dacă activați, fiți atenți, deoarece informațiile existente vor fi suprascrise în unele locuri dacă găsim o potrivire pentru o companie. Datele sincronizate în cele mai importante câmpuri (vânzările anului precedent, numărul de angajați, activitate, adică cele mai importante informații) nu pot fi modificate ulterior. Singurele excepții de la aceasta sunt numărul fiscal și numele companiei. După anulare, datele furnizate de OpenAPI vor fi pierdute!
Dacă modificați ceva în adresa unei companii sincronizate (de exemplu, vă puneți codul poștal într-un alt câmp), OpenAPI va adăuga din nou originalul ca o nouă adresă în termen de 1-30 de zile, rezultând adăugarea mai multor adrese identice la înregistrarea companiei dumneavoastră.