OpenAPI

Pentru a face acest lucru, ai nevoie de drepturi de administrator și un abonament Professional
După activare OpenAPI, sincronizarea datelor funcționează automat. Când se creează un card nou de companiei în MiniCRM, încercăm să sincronizăm datele corespunzătoare cu cardul atașat numelui companiei și / sau a CUI-ului. În timpul sincronizării, puteți afla mai multe detalii despre companiile respective. Puteți afla date despre clienți și proprietari, inclusiv cifra de afaceri și profitul, după impozitare, al companiei pe care o cauți.
În cazul în care, pe baza numelui companiei, se aduc date eronate, recomandăm să urmezi unul din cei doi pași de mai jos:
  • Completează CUI-ul corect al companiei
  • Completează un CUI inexistent (de exemplu, un „x”) pentru a opri sincronizarea.
Doar companiile din România sunt disponibile prin acest serviciu. Costul este de 6 Euro/lună și un număr de 2000 de companii sunt actualizate lunar. Dacă depășești această limită prețul este de 0.003 EuroCenți/Companie/Lună.

Activare / dezactivare OpenAPI

Pentru activarea sau dezactivarea OpenAPI mergi la Setări, apoi alege meniul Sistem. Din acea pagină va trebui să ajungi la secțiunea Setări completarea companiei și acolo poți activa opțiunea OpenAPI.

Dacă activați, fiți atenți, deoarece informațiile existente vor fi suprascrise în unele locuri dacă găsim o potrivire pentru o companie. Datele sincronizate în cele mai importante câmpuri (vânzările anului precedent, numărul de angajați, activitate, adică cele mai importante informații) nu pot fi modificate ulterior. Singurele excepții de la aceasta sunt codul fiscal și numele companiei. După anulare, datele furnizate de OpenAPI vor fi pierdute!
Dacă modificați ceva în adresa unei companii sincronizate (de exemplu, vă puneți codul poștal într-un alt câmp), OpenAPI va adăuga din nou originalul ca o nouă adresă în termen de 1-30 de zile, rezultând adăugarea mai multor adrese identice la înregistrarea companiei dumneavoastră.