DeDuplicare

Pentru a folosi această funcție ai nevoie de drepturi de administrator.

Folosind această opțiune poți uni companii sau contacte duplicate. Duplicatele pot fi create de un import de date sau manual, atunci când se introduc date și se ignoră sugestiile de completare ale sistemului.

În astfel de cazuri, te poate ajuta funcția de DeDuplicare MiniCRM. Astfel, această functie detectează contactele sau companiile duplicate (pe baza unor elemente comune cum ar fi: CUI-ul, adresa de email, numărul de telefon) și le unește, oferindu-ți posibilitatea de a uni în același timp și cardurile sub o singură persoană/companie.

Pentru a accesa functia DeDuplicare mergi în setări și apoi accesează opțiunea DeDuplicare.

În fereastră îți vor fi afișate calupuri de câte 10 duplicate și poți decide, după ce analizezi Compania „A” (coloana din stânga) și Compania „B” (coloana din dreapta) ce acțiune va aplica sistemul. Poți selecta dintre cele trei acțiuni disponibile:

  • Unește – sistemul va uni informatiile din compania A cu cele din compania B rezultând o singură companie care va avea datele ambelor companii (date pe care le poți vizualiza în coloana din mijloc).
  • Sari ACUM – sistemul va ignora o singură dată sugestia de unire. Folosește această opțiune atunci când nu ești sigur dacă cele două companii ar trebui unite.
  • Sari pentru totdeauna – folosește această opțiune atunci când ești sigur că cele două companii nu ar trebui să fie unite și astfel nu îți vor mai fi afișate în lista de duplicate.

După ce bifezi acțiunea pe care sistemul ar trebui să o facă asupra fiecărei companii, derulează jos de tot și apasă butonul Procesare pentru a se procesa modificările.