5 motive pentru care încă nu ai un sistem CRM în 2022

Ai cochetat cu ideea de CRM, dar încă nu ai luat o decizie. 

Te înțeleg.

Achiziționarea unui CRM este o decizie importantă pentru afacerea ta. Nu e ca și cum ai alege o pereche de pantofi. Un CRM poate determina traiectoria viitoare a întregii tale companii.

În plus, dacă vrei să implementezi corespunzător un soft CRM, firma ta trebuie să treacă printr-un proces de schimbare organizațională și digitalizare.

Nu e de mirare că mulți antreprenori asociază o astfel de trecere cu un nivel ridicat de stres în companie, ceea ce îi determină să amâne achiziţia.

S-ar putea să ai încă unele ezitări în ce privește implementarea unui CRM, pentru că…

1. Nu ai timp. Ai altele pe cap.

Dacă nu ai timp, ești probabil blocat în munca zilnică. Și tocmai asta poți obține dacă optezi pentru MiniCRM: scapi de rutina funcționării zilnice și nu mai pierzi timp cu activități repetitive. E ușor să nu faci diferența între urgent și important. Important este să lucrezi la dezvoltarea companiei, nu doar la funcționarea ei.

Vezi mai jos un exemplu de economie de timp pe partea de facturare.

2. Colegii/angajații tăi nu vor accepta schimbarea organizațională

Sincer, unor angajați s-ar putea să nu le placă. Cu un CRM, oricine le poate verifica cu ușurință munca. Tu știi care sunt beneficiile. Dar sunt ei de acord? Un CRM funcționează doar dacă este utilizat în mod regulat de către întreaga echipă.

Schimbarea organizațională și digitalizarea sunt dificile pentru angajați, care trebuie să se obișnuiască cu un nou mod de lucru. Dar, până la urmă, MiniCRM le va ușura munca și îi va scăpa de sarcinile repetitive. Vor putea lucra mai puțin intens, cu rezultate mai bune.

Un webinar despre cum poți convinge echipa să folosească CRM

3. E greu de prevăzut ce se va întâmpla pe nișa ta de activitate.

Ultimii ani au fost, într-adevăr, imprevizibili pentru afaceri din multiple domenii. Dar companiile care se bazează pe sistematizarea și optimizarea proceselor de lucru au rezistat pe piață.

4. Te descurci și așa. Nu ai nevoie de un CRM.

Poate că reușești să funcționezi doar cu Excel. Dar poate că să „te descurci” nu e destul. Cu MiniCRM poți face mai mult decât cu un simplu CRM. Vei putea să optimizezi nu doar vânzările, ci și:

5. Nu ai buget suficient pentru un CRM acum

Un CRM nu este o cheltuială, ci o investiție. Cele 2000 de companii care lucrează cu noi o fac pentru că le aducem cea mai bună rentabilitate a investiției și un sistem adaptat nevoilor lor. Unii din clienții noștri spun că amortizarea costurilor e aproape instantă.

Despre schimbarea organizațională

Schimbarea organizațională se referă la acțiunile prin care o companie schimbă o componentă majoră a organizării ei interne.

De ce este schimbarea organizațională necesară?

Schimbarea e necesară pentru ca firma/compania să rămână viabilă. Fie că vorbim despre adoptarea unui nou model de business, despre implementarea unei noi tehnologii sau de schimbări structurale și de leadership.

Orice amânare a schimbării duce doar la acutizarea problemelor. În business acționează aceleași legi ca şi în natură. Dacă asupra unui sistem nu se intervine, acesta tinde să devină mai dezorganizat. Prin urmare, mai bine acum decât mai târziu.

În tranziţia către CRM te poţi baza 100% pe echipa MiniCRM. Te ajutăm atât în etapa de identificare a problemei, ci mai ales la implementarea efectivă. Îţi alocăm un consultant dedicat care propune un plan de acţiune. Acest plan este foarte detaliat şi personalizat pe compania ta: probleme, obiective, procese, roluri în companie.

Ai totul sub control. Chiar dacă interacționăm cu angajaţi sau utilizatori, te informăm pe telefon sau email despre mersul proiectului şi îţi cerem feedback pentru a face lucrurile să meargă cât mai bine. Propunem îmbunătăţiri şi procese personalizate, iar tu alegi doar ceea ce este mai potrivit cu activitatea companiei şi strategia ta de business. Achiziţia şi implementarea MiniCRM nu sunt o loterie, ci un proces foarte bine organizat, cu etape şi obiective asumate de ambele părţi.

Impactul schimbării organizaționale se simte cel mai tare asupra angajaților. Pregătirea angajaţilor este în sarcina noastră. Ne ocupăm să înţeleagă modul de utilizare. În funcţie de roluri şi responsabilităţi, le arătăm tips&tricks, cum să vândă mai bine şi să aibă comisioane mai mari, practic mai tot ce am învăţat din peste 2000 de implementări. Noi vrem ca echipa ta să folosească MiniCRM, iar abonamentul lunar să fie o investiţie şi nu un cost.

Suportul este prompt şi continuu. Chiar şi după începerea utilizării, suntem alături de tine şi avem grijă ca angajații tăi să utilizeze sistemul. 

Nu există riscuri. La sfârșitul implementării poţi cere returnarea 100% a banilor de abonament şi servicii aferente, dacă nu eşti mulţumit de sistem. Noi vrem doar utilizatori mulţumiţi. Nimic mai simplu.