Mai mulți prospecți și mai multe vânzări

Folosește softul MiniCRM pentru a lucra cu un număr mare de prospecți. Câștigi timp și vânzări cu emailurile, ofertarea și reminderele automate.

MiniCRM nu te mai lasă să uiți nimic despre clienți

Cu MiniCRM nu mai e nevoie să îi ceri scuze clientului pentru că nu i-ai trimis un email sau nu i-ai dat telefon la timp, așa cum ai promis. Ai mesaje și remindere automate care să te "tragă de mânecă" sau care se trimit singure.

Software-ul CRM te ajută să urmărești în timp real evoluția negocierilor cu un prospect, de la primul contact până la închiderea vânzării. Pipeline-ul de vânzări este mereu vizibil, ca să vezi în ce stadiu se află persoana (lead calificat, follow-up, client). 

Tot în CRM vezi care sunt responsabilii și termenele limită pentru fiecare pas din pipeline-ul de vânzări.

Informații centralizate despre clienții tăi

CRM-ul nu este doar pentru vânzări, ci și pentru gestionarea clienților. Cu o singură căutare, poți deschide imediat întregul istoric al unui prospect sau client, ce ai discutat cu acesta, în ce punct se află în pipeline-ul de vânzări, ce documente i-au fost trimise, de către cine și când.

Vezi în aceeași fișă care au fost obiecțiile, care dintre colegii tăi au discutat cu acesta și ce emailuri sau newslettere a citit. Aceste informații sunt actualizate în timp real.

După însuşirea modului de lucru din MiniCRM, am reuşit să gestionăm de două până la de trei ori mai multe contacte la nivelul unei luni, pentru că aplicaţia ne induce un mod de lucru disciplinat şi ne ajută să avem o încărcare optimă.

Mircea Săplăcan
Fondator, Emiral Media

Rapoarte vânzări generate automat

Vezi o imagine de ansamblu a companiei tale, cu rapoarte ușor de înțeles. Le poți defini (nu doar pe cele de vânzări) pe cele care vrei să le urmărești zilnic sau îți poți defini rapoarte complexe care să te ajute să îți optimizezi strategia ta de creștere. Nu trebuie să completezi nimic manual, deoarece acestea vor fi generate pe baza datelor din CRM.

Rapoarte vânzări populare:

  • Rata de închidere a vânzării per agent și per echipă
  • Modificări în numărul persoanelor interesate
  • Eficiența canalelor de marketing
  • Motivele pierderii vânzărilor

Aplicație pentru automatizare vânzări

Echipele de vânzări moderne folosesc SFA (Sales Force Automation), adică părți ale procesului de vânzare sunt automatizate prin folosirea unui soft. E-mailuri, ofertare, remindere și follow-up trimise automat. Sarcini generate automat pentru membrii echipei de vânzări. Toate într-un soft CRM unitar, care va ajuta echipa ta să economisească timp.

Automatizări CRM populare:

  • Sarcini de follow-up
  • Campaniile de e-mail pre-vânzare
  • Email feedback pentru prospecții pierduți
  • Escaladarea prospecților indeciși

Dezvoltarea unei companii are nevoie de tehnologie încă de la început. Este nevoie de metode şi proceduri care să ajute la creștere şi care vor fi funcţionale şi când firma devine mai mare. Pe scurt: CRM-ul te ajută să fii mai profesionist în relaţia cu clienţii şi să îţi creşti vânzările.

Peter Kulcsar
Director General, Persolog România
Telekom E-izolatii Emiral Pallex Auchan