Modul CRM de Project Management

Coordonează toate proiectele din companie. Vezi în orice moment ce proiecte și sarcini sunt în desfășurare sau finalizate. Setează termene, priorități și responsabili.

Managementul de proiect în timp real

În compania ta, proiectele se schimbă în fiecare moment, indiferent de tipul de departament despre care vorbim. Utilitatea unui soft de management proiect nu este limitată la departamentul de vânzări.

Apar activități noi, iar altele se închid, unele dintre ele cu succes și altele nu. Însă nu mai e nevoie să îi suni pe toți membrii echipei pentru a afla care este situația unui proiect.

E suficient acum să deschizi dashboard-ul softului CRM și acolo vezi care este situația fiecărui proiect în timp real. Poți interveni imediat acolo unde este nevoie de tine, sau poți oferi echipei soluții cu un singur click.

Nu ai nevoie de un soft pentru management de proiect separat. Toate datele despre proiecte pot fi organizate în secțiunea pentru managementul proiectelor din MiniCRM.

kanban soft management de proiect

Știi TOT ce se întâmplă în afacerea ta

Este foarte simplu să afli cine este responsabil de o anumită activitate și care este situația acesteia dacă ai un instrument de management de proiect ușor de folosit de oricine din companie. Deschizi proiectul, cauți ce te interesează și gata.

Dacă o activitate este finalizată, îi poți anunța pe toți colegii tăi că ți-ai făcut treaba. La fel de simplu este să aloci unui coleg o anumită activitate, să îi setezi un termen limită și să ceri ca sistemul să te anunțe automat dacă activitatea respectivă a fost îndeplinită sau dacă a fost amânată. Atât de simplu.

MiniCRM a devenit parte din toate procesele noastre de muncă. Folosim soluţia în fiecare zi pentru administrarea task-urilor, facturare, trimitere de emailuri şi newslettere. Îl folosim intens de peste doi ani, pentru că pur şi simplu ne ajută, iar rezultatele sunt vizibile și măsurabile.

Peter Kulcsar
Director General,
Persolog România

Cu MiniCRM e ușor să livrezi proiectele la timp

Îți setezi termenele de livrare pentru fiecare proiect, le poți modifica de câte ori ai nevoie și poți seta notificări care să te anunțe dacă anumite activități nu au fost realizate într-un proiect, pentru a reduce riscurile de întârziere.

MiniCRM este asistentul tău virtual de management de proiect care te ajută să livrezi fiecare proiect la timp.

Un sistem flexibil

Pentru că știm că niciun proiect nu seamănă cu altul, MiniCRM te lasă să îți definești proiectele așa cum dorești tu. Pentru fiecare proiect, poți adăuga criterii de succes sau parametri suplimentari, fără restricție. Fiecare activitate a proiectului poate fi personalizată și automatizată, astfel încât să o poți controla cu ușurință. Este suficient să adaugi sau să elimini câmpuri noi din proiect, cu un simplu drag-and-drop.

Poți folosi MiniCRM în orice fel de proiecte: Organizare de evenimente, Concursuri, Proiecte de arhitectură, Proiecte de construcții, Granturi, Și multe, multe altele...

Management de proiect cu activități automatizate

Dacă știi cum să îți planifici propriul calendar pe calculator, atunci vei ști și cum să automatizezi activități pentru toate proiectele din firma ta folosind MiniCRM. Este simplu să setezi în sistem ca un coleg să primească un mesaj automat atunci când cineva finalizează o activitate. Cu câteva click-uri poți automatiza aproape complet activitățile dintr-un întreg proiect. Proiecte automatizate și flexibile ca să îți poți conduce afacerea mai ușor.

Analiza datelor din modulul de managementul proiectelor

La fel ca noi, poate că derulezi simultan zeci de proiecte. Și, de aceea, ai nevoie să știi care este impactul acestora asupra afacerii tale. Ai la dispoziție un sistem facil și flexibil de raportare pentru toate proiectele pe care le derulezi și ai acces imediat la date consolidate despre toate proiectele tale.

Clienții noștri folosesc rapoarte de analiză a proiectelor care le oferă date precum:

  • Rata de închidere a unor sarcini (per angajat sau per echipă)
  • Durata de realizare a proiectelor
  • Sarcinile blocate în așteptare
  • Numărul de proiecte per angajat
  • Statusul și tipul proiectelor curente

Modul project management ușor de setat și utilizat

Adăugarea unui proiect nou este intuitivă. Veți alege categoria proiectului, dintr-un set pe care l-ați pregătit în prealabil  (marketing, product development, organizare eveniment etc.). Dacă proiectul este la nivel de idee, el poate fi păstrat în categoria "planificare" până când sunteți gata să îl mutați într-o categorie activă.

Veți stabili un responsabil de proiect și un termen de realizare. Veți putea împărți proiectul în sarcini mai mici, specifice și măsurabile. Cu un singur click. Și aceste sarcini pot fi alocate unor responsabili diferiți, pot avea un deadline și li se poate adăuga un checklist.

O dată ce ați definit care sunt sarcinile necesare din cadrul proiectului și l-ați mutat într-o categorie activă, toți membrii echipei de proiect vor ști ce au de făcut și până când. Pe măsură ce angajații progresează cu sarcinile, le vor muta, cu un simplu drag&drop, dinspre coloana cu statusul "idei", înspre "sarcini curente", "în curs de desfășurare", "revizuire", "în așteptare", "efectuat/realizat". Există și situația în care o sarcină nu poate fi realizată. Atunci o mutăm la "sarcini respinse".

Mai multe detalii despre utilizare pe pagina de help.

Telekom Emiral Pallex Auchan