Loghează-te

Modulul helpdesk

Redirecționează-ți adresele centrale de e-mail către MiniCRM pentru a menține calitatea gestionării clienților.

  Consultanță Creează un Cont Gratuit  

Totul despre gestionarea clienților


Gestionarea tichetelor

Gestionează vânzările și serviciul de helpdesk într-un singur sistem astfel încât colegii tăi să poată accesa orice informație de care au nevoie.

Tichetele gestionate în MiniCRM nu vor fi uitate și tu poți oricând să urmărești procesul, chiar dacă poate dura mai mult până vei rezolva o problemă.


Helpdesk pe mai multe canale

Lasă-ți clienții să-și prezinte problema pe canalul lor preferat. Redirecționează o adresă de e-mail centrală (de exemplu info@ sau vânzări@), inserează un formular pe site-ul tău sau integrează serviciul de helpdesk sistemului tău unic.

Vei primi notificări cu privire la noile tichete astfel încât să poți începe o secvență de follow-up și să poți atribui sarcini.


Măsurarea satisfacției clienților

Măsoară cum clienții evaluează activitatea serviciului tău de helpdesk. Adună feedback-uri în mod automat. Verifică disponibilitatea serviciului de helpdesk în rapoarte (SLA).

Cum ajută MiniCRM Directorii Generali? »