Marketing eficient, rezultate măsurabile

Monitorizare rezultate campanii marketing online. Email marketing: trimitere newslettere din MiniCRM. Campanii SMS. Sincronizare cu Facebook Ads și Google Ads. 

Trimite newslettere și email-uri personalizate!

Planifici o acțiune de care vrei să beneficieze doar clienții tăi actuali? Ți-ai reactiva foștii clienți fideli? Ai vrea să targetezi prospecții indeciși sau participanții la evenimentele tale?

Campaniile de email marketing sunt în continuare dintre cele mai eficiente instrumente. Creează template-uri (mesaje standard) pe care să le poți refolosi în diverse campanii. Trimite emailuri personalizate din MiniCRM oricărui segment din baza ta de date utilizând filtre dinamice!

Mai multe detalii tehnice în pagina noastră de suport.

MiniCRM ne ajută și în comunicarea noastră de marketing, prin informare rapidă, prin trimiterea de mesaje în masă, observarea prospecților care văd mailurile sau le deschid.

Petrescu Eduard
Managing Director, Invent Media

Măsoară eficiența campaniilor de email marketing

În sistemul MiniCRM poți verifica în permanență rezultatele trimiterii emailurilor tale de promovare. Compară ratele de deschidere. O rată mică de deschidere poate fi un semn că subiectul emailului tău nu a fost suficient de atractiv sau că ai trimis mesajul într-un moment prost. Monitorizează ratele de click: ce procent din destinatari au dat click pe un link/buton din email. O rată relativ mică poate însemna că mesajul tău nu a fost suficient de convingător. 

Creează versiuni diferite ale mesajului tău și compară-le eficiența prin A/B testing. Alege câți destinatari vor primi emailul A și emailul B și temporizează trimiterea, astfel încât restul bazei de date să primească emailul (A sau B) care a fost mai eficient. MiniCRM va analiza automat și va trimite în faza a doua doar mesajul cu cea mai mare rată de deschidere, rată de click și de conversie

Mai multe detalii tehnice în pagina noastră de suport și sfaturi despre email marketing pe blogul nostru.

Creați seriile de e-mailuri în sistem și planificați expedierea. Care grup din baza voastră de date, când și în ce ritm va primi e-mailurile voastre. Apoi porniți campania! Astfel puteți comunica în mod constant și cu ușurință cu prospecții din baza voastră de date.

Chitu Elena Roxana
Project Manager, Emiral Media Production

Investește mai mult în campaniile care au într-adevăr succes!

Pentru un marketing eficient, trebuie să știi mereu din ce canal din mediul online au sosit la tine lead-urile și care dintre ele au dus la câștigarea mai multor clienți.
Urmărește succesul campaniilor tale de marketing în MiniCRM

Sincronizează MiniCRM cu site-ul companiei tale, cu campaniile de Facebook Lead Ads și cu contul de Google Ads, dar și cu alte canale unde ți-ai plasat link-uri personalizate. Vezi nu doar ce canal a adus mai multe rezultate, dar și ce campanie și ce reclamă propriu-zisă. Urmărește ce mesaje sunt eficiente, astfel încât să te poți concentra pe cele care aduc cele mai bune rezultate.

Mai mult decât atât, echipa de vânzări va prelua lead-ul în cunoștință de cauză, având deja câteva detalii despre acesta.  

Provocarea principală este să îl folosim la maxim, nu doar pentru vânzări ci şi pentru campanii de marketing. MiniCRM are multe funcţionalităţi care pot genera valoare prin corelarea lead-urilor cu transformarea acestora în clienţi.

Claudiu Jijie
Director General, Carttitude

Încearcă opțiunea de campanii SMS

Dacă eficiența campaniilor de email marketing e limitată de unii factori care pot duce uneori la rate de deschidere a mesajului de sub 10%, campaniile de SMS marketing au, conform studiilor, rate de deschidere de 99%. 97% din SMS-uri sunt deschise la cel mult 15 minute de la primire.
 
Astfel, dacă ai un mesaj care se poate adapta formatului unui SMS, aceasta este o opțiune de luat în seamă. MiniCRM poate fi folosit pentru trimiterea de SMS-uri în masă, folosind același meniu ca și pentru trimiterea de emailuri în masă. Atunci când deții numerele de telefon ale clienților și prospecților din baza ta de date, ai această posibilitate.

Pregătește un șablon SMS la fel cum ai scrie un email. Alege destinatarii și cine vrei să le apară ca emițător. Începe campania pe loc sau alege să programezi trimiterea SMS-ului pentru mai târziu. Reține că în prealabil trebuie să activezi serviciul SMS din MiniCRM și că mesajele nu se vor trimite noaptea, între 23:00 și 7:30. 

Mai multe detalii tehnice în pagina noastră de suport.

Telekom Emiral Pallex Auchan