
Soluții MiniCRM pentru marketing
Email marketing și SMS în masă. Lead-uri din Facebook și Google Ads, direct în MiniCRM.
Email marketing și newslettere
Reactivează clienți pierduți și exploatează fiecare oportunitate
Problemă
Alina lucrează în turism. Intră zilnic în contact cu potențiali clienți care trimit întrebări, printr-un formular de contact.
Unii dintre aceștia nu continuă discuția, deoarece pachetele li se par prea scumpe pentru bugetul lor actual.
Alina nu păstrează datele despre aceștia și nu mai vorbește niciodată cu ei.
Soluție
Pasul 1: Cu MiniCRM, toate datele despre clienții pierduți sunt stocate în sistem. Dacă aceștia au bifat căsuța prin care acceptă politica datelor personale, Alina poate să reia legătura cu ei.
Pasul 2: Atunci când Alina are o ofertă avantajoasă, poate selecta din sistem acele contacte care au ajuns în lista de clienți pierduți din cauza prețului prea mare.
Pasul 3: Le poate trimite doar lor un email în masă cu pachetul turistic la reducere. Șansele ca o parte din aceștia să accepte oferta sunt foarte mari.
Economie de timp cu șabloane de email
Problemă
Lui Stelian îi place să țină o legătură apropiată cu clienții săi. Le scrie mesaje personalizate pentru a cere feedback, pentru a vedea cum folosesc serviciile companiei sale și pentru a le propune servicii adiționale.
Doar că acest lucru îi ia foarte mult din timpul zilnic de lucru.
Soluție
Pasul 1: În MiniCRM, Stelian își poate pregăti șabloane de email specifice, pentru diverse situații.
Pasul 2: Șabloanele pot fi personalizate, cu ajutorul unor câmpuri variabile. Exemplu:“Dragă %Nume%, cum îți place până acum %Tipul-de-serviciu%?”.
Astfel, Stelian va economisi timp, fără să piardă personalizarea mesajului.
Creați seriile de e-mailuri în sistem și planificați expedierea. Care grup din baza voastră de date, când și în ce ritm va primi e-mailurile voastre. Apoi porniți campania! Astfel puteți comunica în mod constant și cu ușurință cu prospecții din baza voastră de date.

Măsoară eficiența campaniilor de email marketing
Vezi care mesaje au impact asupra destinatarilor
Problemă
Dana trimite frecvent emailuri în masă către baza ei de date, însă i se pare că, uneori, mesajele ei nu au impact și nu știe de ce.
Soluție
Cazul 1: Dana deschide un raport de trimitere în MiniCRM și vede acum că unele mesaje au rată de deschidere foarte mică. Înseamnă că ceea ce a scris la subiect nu a fost suficient de atractiv.
Cazul 2: În alte cazuri, rata de deschidere e bună, dar ratele de click sunt proaste. Înseamnă că subiectul este bun, dar conținutul mesajului este problema.

Experimentează cu A/B testing
Problemă
Dana a identificat acele campanii de email care nu au funcționat, dar nu știe cum să prevadă impactul, înainte de a trimite efectiv mesajul.
Soluție
Pasul 1: Data viitoare când trimite emailuri în masă din MiniCRM, va face și un A/B test: adică va pregăti 2 variante diferite de mesaj.
Pasul 2: Cu MiniCRM, la un simplu click în plus, va seta ca 5% din baza de date să primească mesajul A, și alți 5% mesajul B.
Pasul 3: Restul de 90% vor primi automat, puțin mai târziu, mesajul cu rezultatele cele mai bune în A/B test. Adică mesajul cu cea mai mare rată de deschidere, click sau conversie.
Mai multe detalii tehnice în pagina noastră de suport și sfaturi despre email marketing pe blogul nostru.
MiniCRM ne ajută și în comunicarea noastră de marketing, prin informare rapidă, prin trimiterea de mesaje în masă, observarea prospecților care văd mailurile sau le deschid.

Sincronizarea MiniCRM cu Facebook și Google Ads
Investește doar în campaniile care au rezultate
Problemă
Mihai se ocupă de marketing pentru compania în care lucrează. Reclamele pe care le face pe Facebook și Google aduc multe lead-uri, dar vânzările nu sunt mereu bune, iar cheltuiala cu reclamele e uneori prea mare.
Soluție
Pasul 1: Mihai sincronizează MiniCRM cu Facebook și Google Ads. Acum poate vedea nu doar câte oportunități aduce o anume reclamă sau campanie. El poate vedea și ce rate de succes/conversie există în cazul fiecăreia.
Pasul 2: El vede că pentru 3 sau 4 dintre reclame, oportunitățile aduse au o rată foarte mică de conversie. Oamenii dau click pe reclame, își fac un cont de test, dar puțini devin clienți.
Pasul 3: Mihai decide să oprească aceste reclame și să investească o parte din buget pe acelea cu o rată de conversie mai mare.
Provocarea principală este să îl folosim la maxim, nu doar pentru vânzări ci şi pentru campanii de marketing. MiniCRM are multe funcţionalităţi care pot genera valoare prin corelarea lead-urilor cu transformarea acestora în clienţi.

Campanii de SMS marketing
Asigură-te că mesajele ajung la contactele tale, prin SMS
Problemă
Eficiența campaniilor de email marketing e limitată de unii factori care pot duce uneori la rate de deschidere a mesajului de sub 10%.
Soluție
Campaniile de SMS marketing au, conform studiilor, rate de deschidere de 99%. 97% din SMS-uri sunt deschise la cel mult 15 minute de la primire. MiniCRM poate fi folosit pentru trimiterea de SMS-uri în masă, folosind același meniu ca și pentru trimiterea de emailuri în masă.
Pregătește un șablon SMS la fel cum ai scrie un email. Alege destinatarii și cine vrei să le apară ca emițător. Începe campania pe loc sau alege să programezi trimiterea SMS-ului pentru mai târziu.
Reține că, în prealabil, trebuie să activezi serviciul SMS din MiniCRM și că mesajele nu se vor trimite noaptea, între 23:00 și 7:30.
Mai multe detalii tehnice în pagina noastră de suport
