Loghează-te

Marketing măsurabil și customizabil

Alege să ai vizibilitate când vine vorba de marketing. Cu MiniCRM poți vedea care campanii aduc cea mai mare rată de conversie și pe baza acestor informații te vei adresa prospecților cu cele mai bune oferte.

Testează gratuit  

E-mailuri în masă, personalizate

Un e-mail sau newsletter cu un mesaj personalizat are o rată de deschidere de către clienți de 3x mai mare.

În MiniCRM poți construi un profil al potențialului client pentru a trimite cu ușurință mesaje personalizate.Chiar dacă se trimit deodată sute de e-mailuri, MiniCRM poate insera astfel orice fel de informație dorită, fie despre produsul comandat în prealabil, fie despre ziua de naștere a clientului, astfel încât destinatarii să simtă tot timpul că primesc mesaje individualizate.

Obiceiurile cumpărătorilor noștri sunt monitorizate constant și ne dorim ca aceștia să primească oferte din ce în ce mai personalizate, evident, folosind automatizările puse la dispoziție de MiniCRM…

Donát Norbert, Marketing manager

Brewie

ALĂTURĂ-TE FIRMELOR DE SUCCES

Testează fără obligații CRM-ul preferat al IMMurilor

Testare gratuită

Sau pentru întrebări sună la numărul de telefon: +40 371 783 728

Măsoară rata de conversie a campaniilor tale

Din cheltuielile direcționate către marketing, 50% sunt bani aruncați pe fereastră. Din momentul în care începi să măsori succesul campaniilor, acest procent poate fi îmbunătățit.

Cu ajutorul rapoartelor din MiniCRM poți urmări ușor și într-un mod transparent succesul activităților de marketing. Imediat se observă dacă o campanie funcționează sau dacă merită încercată o strategie nouă. Totodată, ideile noi pot fi perfecționate și implementate din sistem cu ajutorul testelor A/B.

Provocarea principală este să îl folosim la maxim, nu doar pentru vânzări ci şi pentru campanii de marketing. MiniCRM are multe funcţionalităţi care pot genera valoare prin corelarea lead-urilor cu transformarea acestora în clienţi.

Claudiu Jijie

Director General Carttitude

Campanii dinamice, din câteva clickuri

În lista de e-mailuri se poate ascunde următorul tău client. Printr-o campanie atent țintită îl poți pregăti pentru acțiunile reprezentanților de vânzări.

Creează campanii de e-mail și SMS din câteva mișcări pentru a crește atractivitatea spre vânzare sau atenția către diverse evenimente. Sistemul este pregătit să ofere prospecților informațiile potrivite la momentul potrivit. În plus, reprezentanții de vânzări primesc imediat notificări dacă cineva și-a manifestat interesul, fie și printr-un singur click.

Deoarece putem aplica bazei de date o varietate mare de filtre, fiecare persoană primește teme din propria sferă de interes. Acesta este un avantaj în momentul lansării unor acțiuni țintite în mod specific.

Faragó Attila, Manager

Mantu Ajtóstúdió Kft.

Testează fără obligații CRM-ul preferat al IMMurilor Testare gratuită

Aplică filtre pe orice

Câți prospecți se pierd pe lună? Cine a rămas blocat în vânzare sau care coleg a reușit să încheie un contract într-o anumită zi? Setează cele mai importante filtre și vei putea obține aceste informații oricând, prin câteva clickuri.

Personalizează

Setează colegilor câmpuri obligatorii sau opționale, sarcini automate și modifică-le pe acestea oricând, în doar câteva minute. Setările pot fi editate extrem de simplu, fără a fi nevoie de suport tehnic.

Importă din Excel

Datele existente despre clienți pot fi importate în MiniCRM, unde sunt recunoscute toate câmpurile și se completează automat cardurile. Astfel, chiar și sute de clienți pot fi introduși în sistem.

Ajută colegii

Poți asigura colegilor noi din echipă un proces de integrare facil și susține munca lor încă de la început prin trainingurile noastre de bază, iar apoi prin formări ulterioare și scurte tutoriale video gratuite.

Integrează

MiniCRM poate fi integrat prin câteva clickuri cu aplicații de tip calendar, webshop sau e-mail. Dacă cauți soluționarea comunicării în timp real prin intermediul unui sistem unic propriu, cheia API oferă și posibilitatea integrării acestuia.

Selectează modulele

Pe lângă vânzări, poți integra module dedicate serviciului clienți, facturării sau funcțiilor de marketing care te interesează. Modulele customizabile și combinate conform nevoilor tale, comunică între ele, astfel fiind ușurate procesele din firmă.