Loghează-te

Automatizare de Marketing pentru profesioniști

Campanii direcționate, generatoare de profit, o bază de date actualizată a clienților. CRM pentru Marketing eficient.

  Consultanță Creează un Cont Gratuit  

Filtre simple, mesaje direcționate

Adună abonați pe site-ul tău utilizând formularele web MiniCRM. Creează filtre în funcție de orice informație disponibilă în MiniCRM. Lansează newslettere și campanii prin sms pentru a personaliza audiența și a vedea statistici detaliate.



Mesaje direcționate

Setează filtre pentru a crea grupuri țintă în funcție de orice informație disponibilă în MiniCRM.

Trimite sms-uri și e-mailuri în masă imediat sau într-un timp predefinit. Creează alte versiuni ale unui mesaj șablon și testează-l A/B. MiniCRM îl selectează în mod automat pe cel care produce o rata mai mare de click-uri.


Follow-up automat, campanii filtrate

Transformă abonații newsletter-ului în surse și fii sigur ca nu vei uita nicio sursă importantă utilizând e-mailuri, sms-uri și secvențe ale sarcinilor.

Creează secvențe de follow-up pentru a genera noi oportunități de vânzare. Construind un profil ai potențialilor clienți, le vei putea trimite acestora mesaje personalizate.


Statistici detaliate

Verfică numărul e-mailurilor trimise, ratele de deschidere și de click-uri, precum și dispozitivul (PC, smartphone, tabletă) de pe care a fost deschis e-mailul. Statisticile sunt prezentate ca un raport global și la fiecare emitere. Rez. testelor A/B le vei vedea separat.

Apăsând click pe nr. afișate în fiecare emitere, vei obține o listă a clienților care au deschis newsletter-ul tău. Îi vei putea filtra pe cei pe care trebuie să te concentrezi (de ex. persoane care au apăsat click pe oferta ta însă nu ți-au comandat produsul).


Construind profilul clientului

O bază de date a clienților actualizată este una din principalele valori ale unei companii. Toate informațiile despre marketing și vânzări sunt stocate într-un singur sistem. MiniCRM face ușoară filtrarea și gruparea lor.

Trimite notificări clienților tăi și contactează-i pe cei care au apăsat click pe e-mailurile tale anterioare însa care nu ți-au comandat încă produsul.

Modulul de facturare »