Eficientizarea proceselor de lucru din companie

Sistemul MiniCRM susține toate procesele tale de lucru. Automatizarea proceselor pentru productivitatea muncii.

Beneficii ale automatizării proceselor de business 

O mare parte din activitățile dintr-o companie sunt repetitive: să suni furnizorii, să stabilești întâlniri cu clienții, să le scrii colegilor să îți trimită un document, să verifici cifrele afacerii, să trimiți facturi etc.

Prin automatizarea acestor activități repetitive, angajații economisesc timp și se pot ocupa de lucrurile importante din companie. Efectul cel mai important este creșterea productivității muncii.

Alte beneficii ale automatizării proceselor: costuri reduse (ai nevoie de mai puțini angajați), utilizare mai eficientă a resursei umane, risc mai redus de erori umane, satisfacție a muncii ridicată (pentru că eliminăm rutina), muncă în echipă mai eficientă.  

Pentru ca sistemul CRM să îți aducă saltul de productivitate și eficiență de care ai nevoie în compania ta, trebuie să ai procesele de business clare. Ai nevoie să știi succesiunea optimă de activități pe care trebuie să le faci pentru a ajunge la cele mai bune rezultate. De exemplu, vrei să definești etapele prin care trebuie să treacă o solicitare din partea unui client existent, de la primirea acesteia, la repartizarea către persoana care o poate rezolva, trimiterea unui răspuns și solicitarea de feedback. Iar întregul proces poate fi automatizat prin generare de sarcini automate și trimitere de mesaje predefinite.

Cu MiniCRM vei face un pas înainte în a optimiza treptat toate procesele tale cheie.

Te ajutăm în personalizarea și automatizarea proceselor tale de business

Ți-ai îmbunătăți procesele existente, dar nu ești sigur de unde să începi? MiniCRM îți arată clar ce procese pot fi îmbunătățite, iar consultantul nostru va stabili etapele noilor tale procese împreună cu tine și apoi le va implementa imediat în sistemul CRM. Vezi rezultatele pozitive chiar de a doua zi.

De exemplu, dacă până acum nu a fost clar cine este responsabil sau care este pasul următor într-un proces, poți rezolva această problemă imediat în timp ce configurezi sistemul. Acest lucru va aduce claritate atât ție cât și colegilor despre statusul unui proces, care este sarcina următoare și care este următorul pas.

Am fost foarte mulţumit atât de vânzare în sine, cât şi de inducţie. Consultanţii mi-au răspuns la orice întrebare şi m-au ajutat să înţeleg cum funcţionează sistemul şi cum îl pot aplica în compania mea.

Claudiu Jijie
Director, Carttitude

Procesele trebuie respectate

Pentru ca o aplicație de productivitatea muncii să aducă rezultatele așteptate, nu e suficient să fie stabilite procesele. Trebuie să te asiguri că sunt și respectate. În MiniCRM, nu doar că poți stabili un proces, ci poți obține și să fie respectat fără să fii nevoit să faci presiuni pe echipa ta.

Am implementat funcționalități (de exemplu, câmpurile obligatorii de completat sau mesajele automate de avertizare în cazul unor blocaje) care asigură respectarea pașilor de către colegii tăi. Practic, membrii echipei nu își vor putea închide activitățile fără să treacă prin procedura standard. Astfel, chiar și un proces nou este imediat integrat în rutina lor zilnică cu ușurință.

Activitățile automatizate cresc eficiența și productivitatea

Colegii tăi nu sunt ghidați doar de câmpurile obligatoriu de completat și mesajele de avertizare dar și automatizările îi scapă de o povară uriașă. După ce ai stabilit procesele tale în MiniCRM, pașii care se repetă în anumite situații pot fi complet automatizați.

Un exemplu este colectarea automată a plăților, când sistemul trimite e-mailuri automate în funcție de cât de mult întârzie clientul cu plata. Însă puteți automatiza și lucruri minore precum un e-mail de avertizare pentru clienți atunci când așteptați feedback-ul lor.

După însuşirea modului de lucru din MiniCRM, am reuşit să gestionăm de două până la de trei ori mai multe contacte la nivelul unei luni, pentru ca aplicaţia ne induce un mod de lucru disciplinat şi ne ajuta să avem o încărcare optimă.

Mircea Săplăcan
Fondator, Emiral Media

Ajută-ți colegii cu modele de activități predefinite

Cu softul CRM de la MiniCRM, echipa ta poate să creeze activități repetitive automate, în orice pas al procesului afacerii tale. Poți predefini în câteva minute modele de sarcini MiniCRM, pe care colegii le pot folosi cu ușurință când au nevoie, fără să piardă timpul făcând mereu același lucru.

Șabloanele pot fi folosite nu doar în procesul de vânzare. Pot fi utile și pentru un interviu atunci când angajați colegi noi sau în gestionarea sesizărilor sau reclamațiilor.

Măsurarea creșterii productivității

Dacă mereu te gândești cum să obții mai mult din afacerea ta, atunci măsurarea rezultatelor este esențială pentru tine. MiniCRM îți oferă rapoarte încorporate și personalizabile care arată clar ce procese de business îți aduc cele mai bune rezultate.

Iar dacă schimbați vreun proces, rezultatul va fi clar. Nici tu, nici colegii tăi nu trebuie să vă pierdeți timpul cu pregătirea rapoartelor. MiniCRM creează rapoarte detaliate, în timp real.

Telekom Emiral Pallex Auchan