Economisește timp prin facturare automatizată

În MiniCRM, facturarea și gestionarea facturilor este susținută de e-mailuri și sarcini automate, astfel, necesită o intervenție umană nesemnificativă. Prin gestionarea vânzărilor în MiniCRM, care include și modulul de facturare, puteți evita administrarea multiplă folosind doar un singur sistem.

Testează gratuit!

Nu pierde timpul cu administrarea dublă folosind modulul de facturare al sistemului MiniCRM!

- GESTIONAREA SARCINILOR

Gestionează sarcinile legate de facturare într-un mod clar!

Puteți gestiona sarcinile legate de facturi la nivel local în sistem, direct pe fișa facturii afectate. Astfel sarcinile care trebuie efectuate nu se vor pierde nici pe e-mail, nici prin post-it-uri.

Dacă un client nu plătește la timp sau are o nelămurire legată de o factură, toate sarcinile aferente pot fi găsite într-un singur loc, cu responsabil și termen limită.

- AUTOMATIZĂRI

Petrece mai puțin timp cu facturarea: gestionează plata facturilor cu MiniCRM!

Emiterea facturilor într-un mod automat și reminderele de plată prin e-mail sau prin SMS fac ca procesul de facturare să fie automatizat, fără prea multe bătăi de cap. Astfel sistemul gestionează 90% din problemele de plată a facturilor emise fără intervenția angajaților tăi.

De asemenea, poți crea sarcini sau e-mailuri automate pentru angajații tăi, care să îi anunțe dacă un client, în ciuda reminderelor și solicitărilor de plată, încă nu și-a achitat factura.

- RAPOARTE

Controlează-ți finanțele prin rapoarte detaliate!

Cum arată veniturile și creanțele tale? Care sunt serviciile pentru care se emit cele mai multe facturi? Care sunt clienții, care cheltuiesc cel mai mult? Care este rata de deschidere a reminderelor de plată? Află în doar câteva clicuri din rapoartele incluse în sistem!

Crează rapoarte și previziuni detaliate și personalizate pe baza datelor de facturare și exportă aceste informații în foile de calcul Google!

Unele beneficii pe care ni le oferă MiniCRM ar fi: facturarea rapidă și remindere pentru plata facturilor, sarcini pentru colegi și gestionarea clienților.

- GESTIONAREA INVENTARULUI

Urmărește și stocul produselor facturate în MiniCRM!

Utilizează MiniCRM pentru gestionarea produselor din stoc, dacă vinzi și facturezi mai multe produse în același timp. Astfel, când adăugați un produs pe o factură, cantitatea produsului din stoc este actualizată automat.

Totodată poți primi remindere automate prin e-mail, dacă, în cazul unui produs, stocul este pe cale de epuizare. Astfel nu este necesar să verifici stocurile produselor separat.

MiniCRM a contribuit la eficientizarea celor 1654 de IMM-uri cu care colaborează.

Nu îți irosi timpul inutil: de mâine automatizează-ți sarcinile legate de facturare!

Întocmește și emite facturile fizice sau electronice direct în MiniCRM, profită de beneficiile automatizării și urmărește-ți veniturile prin rapoartele actualizate imediat!

Testează gratuit!

Vrei să afli mai multe despre potențialul sistemului MiniCRM?

Descarcă gratuit e-book-ul nostru, în care poți vedea cum funcționează sistemul nostru și totodată îți arătăm cu date reale cum profităm noi la maxim de MiniCRM.

Descarcă e-book