Loghează-te

Modulul de facturare

Emite documente și facturi tipărite sau electronice, trimite remindere automate de plată.

  Workshop MiniCRM Creează un Cont Gratuit  

Petrece mai puțin timp cu facturile

Emite o nouă factură în funcție de o ofertă sau o factură anterioară, și gestionează-ți sarcinile.



Editare simplă

Editează factura și elementele ei pe o interfață simplă și curată.

Lista elementelor se actualizează automat cu elementele care au fost deja facturate o dată, astfel acestea nu trebuie să fie gestionate separat.


Istoricul facturilor

Vezi acțiuni viitoare și sarcini finalizate, note, modificări de carduri, e-mailuri sau documente atașate într-o ordine cronologică.

Sincronizează-ți sarcinile cu Smartphone-ul tău sau cu Calendarul Google.


Filtre simple, mesaje și sms-uri în masă

Creează filtre pe facturi. Lansează campanii prin e-mail sau prin sms pentru a personaliza publicul și a vedea statistici detaliate.


Follow-up automat

Setează secvențe de follow-up pentru a trimite memento-uri de plată și pentru a-ți atenționa colegii în legătură cu clienții pe care aceștia trebuie să îi sune.


Statistici detaliate

Clienții cheie în funcție de cheltuieli, venituri, bunuri sau termenul de plată.

Statistici privind distribuirea de memento-uri sau numărul de deschidere a e-mailului. Apăsând pe numerele afișate în fiecare expediere, vei primi o listă cu clienții care au deschis e-mailul tău.

Modulul helpdesk »