Automatizează-ți procesele de HR

Modulul HR MiniCRM te ajută atât în proiectele tale de recrutare cât și în cele de dezvoltare profesională a angajaților tăi cu automatizări și activități predefinite care îți ușurează semnificativ munca.

Toate datele delicate sunt în siguranță

Și în modulul HR al sistemului MiniCRM, poți seta cine să aibă acces la informațiile stocate în acest modul.

Prin urmare poți seta ca la informațiile sensibile legate de angajații tăi (CV, contract, salariu etc.) să aibă acces doar departamentul de HR și conducerea companiei.

Toate datele într-un singur loc

Poți stoca toate detaliile despre angajații/potențialii tăi angajați și datele acestora în sistem. Începând de la întregul proces de recrutare până la pașii lor de dezvoltare profesională în cadrul companiei. Depinde doar de tine ce informații dorești să stochezi aici. De exemplu:

  • CV
  • Data și ora interviului
  • Notițe interviu
  • Competențe lingvistice
  • Contracte, modificări
  • Sfârșitul perioadei de probă
  • Instrumente de lucru primite
  • Medicina muncii
  • Zi de naștere
  • Evaluarea performanței
  • Informații concedii

Recomand acest sistem deoarece îți permite sa faci foarte multe lucruri, de la trimis și arhivat e-mailuri până la evidența angajaților. Mulțumim pentru sistemul pe care l-ați implementat și că ne oferiți răspunsuri și pentru programul Excel.

Bichiu Anamaria
Economist, S.C BLA SHINE S.R.L

Obține aplicanți direct de pe pagina web

Sistemul te ajută să obții aplicanți pentru pozițiile deschise prin formulare customizabile, care pot fi integrate pe pagina ta web fără să fie nevoie de cunoștințe de programator.

Datele și CV-urile încărcate ale aplicanților ajung direct în MiniCRM, însă poți introduce și datele aplicanților care au venit de pe alte platforme.

Gestionarea sarcinilor și stocarea datelor într-un singur sistem

Sarcinile HR legate de un angajat anume, pot fi gestionate chiar pe fișa acestuia. Crează sarcini noi în doar câteva clickuri și setează data și persoana responsabilă pentru fiecare sarcină!

Crearea sarcinilor este mai rapidă cu ajutorul șabloanelor, remindere-lor, integrarea calendar și prin pagina “Vederea de azi” - unde poți vedea toate sarcinile tale zilnice la un loc - astfel nu vei uita de nicio sarcină.

Realizează interviuri cu ușurință, conform scenariilor de interviu create în prealabil

Șabloanele pot fi folosite să susțină munca colegilor din departamentul de HR. Întrebările adresate la interviuri pot fi salvate ca șablon de sarcină, iar pe parcursul discuției răspunsurile primite pot fi introduse în sistem.

Astfel interviurile pentru o poziție anume se desfășoară în mod similar și nici înlocuirea colegilor plecați în concediu nu e dificilă.

Notifică rapid prin e-mail toți aplicanții

Poți comunica cu aplicanții tăi direct din sistem. Acest lucru este susținut de șabloane de e-mail și sms, personalizabile.

Astfel poți trimite foarte repede sarcini de test, informații și detalii despre interviu aplicanților selectați, feedback negativ candidaților respinși sau orice notificare angajaților companiei.

Automatizările te scapă de o povară

Sarcinile pot fi create și în mod automat de către sistem. Astfel vei primi automat o sarcină, dacă de exemplu: aveți un aplicant nou, perioada de probă a vreunui coleg se sfârșește sau dacă trebuie să anunț un angajat nou în legătură cu sarcinile pe care le are de făcut înainte să înceapă activitatea cu voi.

Totodată și e-mailurile pot fi ghidate de automatizări. Astfel de exemplu: dacă un aplicant ajunge în statusul “Respins”, sistemul îi trimite un e-mail cu mesajul potrivit. În așa fel poți să îți desfășori activitatea fără prea multe sarcini administrate manual.

Urmărește performanța departamentului de HR cu rapoarte în timp real

Nu știi de pe ce platformă vin cei mai buni aplicanți ai voștri? Ți-ai dori să vezi date concrete despre fluctuația de personal din compania ta? Te-ar interesa să știi cauzele cele mai frecvente ale respingerii ofertei tale de angajare?

Toate datele introduse în MiniCRM pot fi filtrate și raportate; rapoartele integrate în sistem te ajută să evaluezi rezultatele generale ale departamentului de HR, iar pentru evaluări mai complexe sau personalizate toate datele pot fi exportate.

Telekom Emiral Pallex Auchan