Plata facturii cu cardul bancar

Poți opta să plătești factura ta MiniCRM cu un card bancar.

Împreuna cu OTP Simple Pay, MiniCRM poate procesa automat plata facturii tale în fiecare lună. Astfel, elimini comisioanele bancare dar câștigi și timpul pe care l-ai fi pierdut în procesul de plată al facturii.

Unele servicii (de exemplu, factura pentru SMS-uri) sunt tarifate lunar chiar dacă ai un abonament anual.

Adăugarea unui card bancar

Pentru a adăuga un card bancar, va trebui să accesezi meniul de Setări apoi selectează meniul Abonare.

Va trebui să verifici secțiunea Informații de facturare pentru ca să fii sigur că acolo sunt informațiile corecte iar apoi din secțiunea Modalitatea de plată să selectezi Carte credit.

Apoi poți adăuga un nou card bancar (sau să îl înlocuiești pe cel deja existent – dacă exista deja) urmând pașii de pe pagina dedicată acestui subiect.

La final, după adăugarea datelor cardului, apasă butonul Salvează.

Plată unică pentru o singură factură

Dacă dorești să efectuezi o plată unică (nu se activează recurența) pentru o factură, va trebui să accesezi pagina Abonare (Setări – Abonare) și să derulezi puțin până ajungi la lista ultimelor 10 facturi emise.

Acolo, vei regăsi în dreptul facturii care nu apare ca și plătită, un buton Plată.

Dând click pe acel buton ți se vor solicita informațiile cardului cu care dorești să plătești. Aceasta va fi o plată unică (valabilă doar pentru acea factură – nu se va activa plata recurentă).