Modulele MiniCRM

Un modul din MiniCRM reprezintă un proces din compania ta și indică pașii de urmat de la prospectare până la o vânzare cu succes, de exemplu.

Structura modulară a sistemului îți permite să gestionezi mai multe procese astfel încât toate datele tale să fie într-un singur loc, ușor accesibile.

Modulul Vânzări

Modulul Vânzări (sau auto-vânzări – terminologie folosită datorită faptului că Pipeline-ul acestuia este automat) te ajută să gestionezi vânzările tale atât pentru produse cât și pentru servicii.

Denumirea de auto-vânzări vine de la faptul că în funcție de acțiunile utilizatorului și de modificările pe care acesta le face pe card, acel card trece de la prospectare la în curs de vânzare și apoi poate trece în categoria clienți sau oportunități pierdute, statusul cardurilor din acest modul schimbându-se automat în funcție de ce se selectează pe card.

Opțiunea Este decis te ajută să diferențiezi prospecții și să îi abordezi cu prioritate pe cei deciși și cu care ai cele mai multe șanse să închizi vânzarea.

Acest modul este esențial pentru calificarea prospecților. Prin calificare înțelegem evaluarea disponibilității acelui prospect de a cumpăra sau de a accesa servicii precum și importanța pe care vrei să o acorzi acelui prospect.

În funcție de opțiunile selectate, un prospect poate fi:

  1. Prospect necalificat – reprezintă acel prospect care reprezintă cel mai scăzut interes pentru tine de a-i vinde.
  2. Prospect calificat – reprezintă grupul tău țintă de prospecți
  3. Prospect VIP – reprezintă grupul de prospecți importanți.

O alta caracteristică importantă a modulului este aceea că poți modifica foarte ușor stadiul în care te afli cu o oportunitate din opțiunile existente (calificare, în curs, vânzare câștigată sau vânzare pierdută).

Modulul Comenzi

Acest modul îți permite să gestionezi comenzile clienților tăi și este un modul cu Pipeline automat, care se modifică în funcție de acțiunile utilizatorului.

Pagina principală a acestui modul diferă față de celelalte prin prisma faptului că în prim plan este adusă adăugarea de produse precum și alte detalii specifice unei comenzi.

Dând click pe tab-ul Cardul comenzii poți accesa vizualizarea clasică a modulului. În această vizualizare poți adăuga câmpuri în mod normal.

Poți comuta oricând între tab-ul Comandă și tab-ul Cardul comenzii.

Modulul Facturare

Modulul facturare îți permite să emiți facturi clienților tăi. Poți emite facturi normale sau facturi recurente, care se emit automat lunar pe baza unei facturi inițiale setate de tine.

Similar modulului Comenzi, modulul facturare este împărțit în tab-uri Fatura și Cardul facturii. De asemenea și modulul facturare este un modul cu Pipeline automat.

Din modulul facturare poți emite și facturi proforme dar și oferte.

Modulul Helpdesk

Acest modul îți permite să gestionezi sesizările venite de la clienții tăi într-un mod profesionist și eficient.

Spre deosebire de modulele anterioare, acest modul permite configurarea Pipeline-ului conform nevoilor tale. Pentru a configura Pipeline-ul apasă pe din dreapta butonului Filtru. Pentru detalii legate de configurarea Pipeline-ului consultă pagina dedicată.

Modulul Custom

Modulul Custom este cel mai versatil modul al sistemului, acesta putând fi configurat în aproape orice modul specific este nevoie. Dintr-un modul Custom poți configura oricând un modul personalizabil de vânzări, evenimente, participanți, HR sau orice modul ai nevoie. În mod evident, Pipeline-ul acestui modul este personalizabil. Pentru configurarea Pipeline-ului consultă pagina dedicată.

Adăugarea unui modul nou

Pentru detalii legate de adăugarea unui nou modul consultă pagina dedicată.

 

Gestiunea produselor

MiniCRM are o secțiune destinată gestiunii de bază a produselor și stocurilor. Aceasta este comună modulelor Comenzi și Facturare întrucât ambele operează cu produse și/sau servicii.

Pentru a accesa această secțiune click pe de la modulul Comenzi sau Facturare și apoi selectează opțiunea Produse.

Se va deschide fereastra secțiunii de gestiune a produselor

Dacă dai click pe unul din produse, se va deschide cardul respectivului produs în care poți completa câmpurile în funcție de necesități.

Dacă ai nevoie de câmpuri suplimentare, le poți adăuga din colțul din dreapta sus dând click pe .

Pipeline automat vs. configurat

Diferența între cele două tipuri de Pipeline este evidentă, unul este pre-setat și fix în timp ce celălalt este configurabil și adaptabil.

Diferența dintre ele este dată de scopul pentru care se folosește modulul respectiv. Astfel, dacă îți dorești să îți standardizezi și să eficientizezi procesul de vânzare vei alege un Pipeline automat care este rapid și simplu de folosit. Dacă în schimb, ai un proces mai aparte pe care îți dorești să îl gestionezi în MiniCRM, atunci vei alege un Pipeline configurabil pe nevoile tale.

Activarea serviciului SMS

Serviciul de trimitere a SMS-urilor este contra-cost. Tariful unui SMS diferă în funcție de țara de destinație iar un tabel al tarifelor poate fi consultat aici.

Pentru a trimite SMS-uri din sistem, serviciul SMS trebuie activat în modulul din care se dorește trimiterea de SMS-uri. Acest serviciu poate fi activat în mai multe module în același timp.

Un SMS poate conține maximum 160 de caractere (inclusiv spații). Dacă un text conține 161 de caractere se consideră că ai trimis 2 SMS-uri și vei fi taxat corespunzător.

Pentru activarea serviciului SMS mergi în Setări apăsând pe (colțul dreapta sus) și apoi alege Module din meniul de sus și dă click pe numele modulului în care dorești activarea serviciului SMS. Ajuns în pagina de setări a modulului, caută și completează câmpul Expeditor SMS cu numărul tău de telefon.

Numărul de telefon pe care îl completezi va fi folosit doar la activarea serviciului SMS și nu este numărul de pe care se vor expedia mesajele. Pe acest număr vei primi un cod de activare al serviciului, așadar asigură-te că ai acces la acest număr atunci când îl completezi în sistem.