Istoricul cardului

Istoricul cardului reprezintă zona în care se adună în ordine cronologică a datei și orei toate modificările care sunt făcute pe cardul respectiv. În istoric apar inclusiv sarcinile închise, schimbările de status ale cardului sau modificarea datelor din câmpuri.

Datele din Istoric nu pot fi modificate sau șterse.
Istoricul are trei butoane care te ajută în gestionarea acestuia pe care le vom detalia mai jos.

Istoric nou

Folosește acest buton atunci când ai nevoie să adaugi informații relevante pe card direct în Istoric. Apasă butonul Istoric nou și se va deschide fereastra de mai jos.

Completează informațiile, atașează fișiere dacă este nevoie și apoi închide fereastra apăsând unul din butoanele Cu succes sau Fără succes (similare cu butoanele de la sarcina. Consultă pagina dedicată pentru explicații – secțiunea Cu succes vs. Fără succes).
Informațiile completate în această fereastră se vor adăuga direct în Istoric.

Arhivă

Folosește acest buton atunci când ai nevoie să arhivezi în istoricul cardului un email relevant. Apăsând butonul Arhivă se va genera o adresă de email unică pentru cardul respectiv și dacă vei da forward unui email către respectiva adresă, acel email va fi atașat în istoricul cardului. Se vor prelua inclusiv atașamentele dacă emailul conține fișiere atașate.

Filtru

Butonul Filtru se referă la filtrarea istoricului și nu trebuie confundat cu filtrele din module. Acest buton are rolul de a afișa doar anumite categorii de informații în istoricul unui card.