Funcționalități CRM inutile: Cum să nu plătești pentru ce nu folosești
Publicat: 2025. 12. 16.
/
Te simți copleșit de listele interminabile de funcții atunci când cauți un sistem CRM? E o capcană comună. Multe companii ajung să plătească abonamente scumpe…
Citește mai multCe este un CRM?
Un CRM este mai mult decât un software. Este un mod de a gândi care pune accentul pe importanța mentalității centrate pe client. Folosind CRM, managementul călătoriei clientului devine ușor: poți transforma abonații la newsletter în oportunități de vânzare, poți închide mai multe vânzări cu succes și poți revinde celor care au cumpărat deja de la tine.
Testeză gratuitPostări anterioare
Îți mai amintești când Excel era cel mai bun prieten al afacerii tale? Ușor de folosit, flexibil și familiar. Te ajuta să urmărești clienți, vânzări, facturi și multe alte date…
Când vine vorba de dezvoltarea unei afaceri, un sistem CRM poate face o diferență majoră. Dar pentru întreprinderile mici și mijlocii, alegerea CRM-ului potrivit vine adesea cu o întrebare importantă:…
Deși tehnologia avansează constant, multe afaceri mici și mijlocii încă gestionează vânzările și clienții manual. Agendele, Excel-urile sau bilețelele care acoperă orice colț al biroului, par niște soluții care nu…
În articolul anterior am comparat MiniCRM cu HubSpot, pentru a-ți arăta ce funcții și caracteristici specifice are fiecare și care sistem ar putea fi mai compatibil cu nevoile afacerii tale,…
Dacă am vrea să te convingem să devii clientul nostru, am spune sus și tare că MiniCRM e cel mai bun sistem CRM din câte există. Fără să cunoaștem nevoile…
Implementarea unui CRM aduce schimbări majore în compania ta. Mai exact schimbări pozitive atât pe termen scurt, cât și pe termen lung. Totuși, un sistem CRM nu e gata de…