De ce nu vrem să fim un CRM pentru toată lumea – și de ce e mai bine așa
Publicat: 2025. 10. 24.
/
Când vine vorba de tool-uri, ne place să credem că există o unealtă universală, magică și care funcționează pentru toată lumea. Dar adevărul e că,…
Citește mai multCe este un CRM?
Un CRM este mai mult decât un software. Este un mod de a gândi care pune accentul pe importanța mentalității centrate pe client. Folosind CRM, managementul călătoriei clientului devine ușor: poți transforma abonații la newsletter în oportunități de vânzare, poți închide mai multe vânzări cu succes și poți revinde celor care au cumpărat deja de la tine.
Testeză gratuitPostări anterioare
De când a fost adoptat în Mai 2018, Regulamentul general privind protecția datelor (sau mai scurt: GDPR) și chiar până în ziua de azi, a fost foarte multă confuzie cu privire…
Unboxing 13 | Emite avizul de însoțire marfă în varianta clasică sau personalizat!
Publicat: 2021. 10. 01.
/
Știai că bunurile pot circula fără factură, doar însotite de aviz! Avizul este singurul document financiar-contabil care trebuie completat in diverse situații posibile în care nu trebuie emisa factura! Totodată…
Ofertele pe care le trimiți potențialilor tăi clienți reprezintă brandul tău. Dacă acestea au un design aparte și sunt personalizate crește considerabil șansa ca o ofertare să aibă success și…
Performanța firmei depinde de performanța echipei. Iar performanța echipei depinde de cât de bine se completează membrii ei. Și, pentru a ști ce fel de oameni și de competențe ai…
Antreprenorul se definește prin impactul pe care îl generează în jurul său
Publicat: 2021. 09. 29.
/
Nu poți să îți planifici complet viitorul; sau dacă totuși o faci, vei avea parte de un viitor mic, sărac, văzut prin ochelarii de cal ai propriei tale minți; adevăratul viitor…
Am văzut foarte multe business-uri care se blochează la 1 milion € și 25 de oameni pentru că antreprenorul nu mai are timp să discute cu toată lumea. Sorin Drăghici…