Instrumente esențiale pentru afacerea ta în 2026
Publicat: 2025. 12. 18.
/
Fiecare antreprenor își dorește o afacere care crește sustenabil, funcționează eficient și are clienți mulțumiți. Dar cum arată drumul către aceste obiective în 2026? Răspunsul…
Citește mai multCe este un CRM?
Un CRM este mai mult decât un software. Este un mod de a gândi care pune accentul pe importanța mentalității centrate pe client. Folosind CRM, managementul călătoriei clientului devine ușor: poți transforma abonații la newsletter în oportunități de vânzare, poți închide mai multe vânzări cu succes și poți revinde celor care au cumpărat deja de la tine.
Testeză gratuitPostări anterioare
Te simți copleșit de datele clienților împrăștiate în zeci de fișiere, emailuri și notițe? Pierzi oportunități valoroase pentru că ai uitat să contactezi un client la timp? Este momentul să…
Înțelege în 5 minute ce este un sistem CRM și cum îți poate transforma fundamental vânzările și relația cu clienții. Acest ghid este creat special pentru antreprenorii și managerii care…
Înțelege în 5 minute ce înseamnă un sistem CRM, cum îți poate crește vânzările și cum să alegi soluția potrivită pentru firma ta. Ce înseamnă CRM? O definiție simplă, fără…
Povestea unei mentalități care depășește granițele – Noul Ambasador MiniCRM România: Anca Bândac
Publicat: 2025. 10. 10.
/
Despre creștere, mindset și recunoaștere internațională MiniCRM a demonstrat, de-a lungul anilor, că o viziune clară, o echipă puternică și un sistem bine gândit pot transforma o idee locală într-un…
De ce un CRM nu mai este opțional: 5 lucruri pe care nu ți le spune nimeni despre CRM, direct de la experții noștri!
Publicat: 2025. 10. 03.
/
Într-un nou episod al podcastului nostru „Creatori de afaceri”, Bettina Saleh (Director de Training și Suport la MiniCRM) și Dániel Zoltán (Country Manager MiniCRM România) au abordat un subiect de…
O mare parte din a fi antreprenor este să cauți soluții la diversele probleme cu care se confruntă afacerea ta. Iar una dintre probleme este că nu știi dacă ai…