De ce nu vrem să fim un CRM pentru toată lumea – și de ce e mai bine așa
Publicat: 2025. 10. 24.
/
Când vine vorba de tool-uri, ne place să credem că există o unealtă universală, magică și care funcționează pentru toată lumea. Dar adevărul e că,…
Citește mai multCe este un CRM?
Un CRM este mai mult decât un software. Este un mod de a gândi care pune accentul pe importanța mentalității centrate pe client. Folosind CRM, managementul călătoriei clientului devine ușor: poți transforma abonații la newsletter în oportunități de vânzare, poți închide mai multe vânzări cu succes și poți revinde celor care au cumpărat deja de la tine.
Testeză gratuitPostări anterioare
Dacă lucrul tău se realizează majoritar pe teren și nu din spatele unui laptop, aplicația MiniCRM este modul perfect de a rămâne conectat cu sarcinile tale și informațiile de care…
Mind-learnings de la mind-setters Acesta este ultimul episod din acest sezon și, de această dată, nu mai vorbesc cu un invitat despre mindsetul său de antreprenor ci vom face un…
Am văzut foarte mult la antreprenori tendința de a fi mai optimiști privind ratele de profit. Când proiectează pentru următorii 3-5 ani, se gândesc ce frumos o să crească afacerea…
În execuția lucrărilor se pierde mult timp cu documentele și cu partea birocratică. Crearea și emiterea unui proces verbal de recepție pentru fiecare lucrare poate fi însă un proces de…
Brand ambassadors și customer advocacy. Cât de mult valorează recomandarea clienților mulțumiți?
Publicat: 2021. 10. 11.
/
Dacă aduci un client mulţumit în faţa unor prospecţi/lead-uri, şansele să închei cu succes o vânzare cresc substanţial. Oamenii sunt din start mai sceptici în fața mesajelor de marketing şi…
Dacă și tu: Prestezi servicii de instalare și mentenanță în urma cărora trebuie să emiți o fișă de prestări servicii.Ai nevoie de un șablon personalizat astfel încât fișa de servicii să conțină toate…