Sincronizează MiniCRM cu alte aplicații

Aplicație CRM online, în cloud, integrată și sincronizată cu calendarul tău, cu Gmail, WooCommerce, Shoprenter, Facebook Ads, Excel/Spreadsheets.

Organizare perfectă a zilei cu integrarea Calendarului Google

Vrei să îți gestionezi întâlnirile și sarcinile de lucru în așa fel încât să nu se suprapună cu sarcinile tale zilnice? Datorită opțiunilor de integrare, deadline-ul sarcinilor create în sistemul CRM este adăugat automat în aplicația ta preferată de calendar (Google, Outlook, IOS, Android).

Dacă se schimbă ora sau data unei întâlniri, o poți modifica cu ușurință în calendar, iar actualizarea acestei sarcini/întâlniri se va produce automat și în MiniCRM. Sincronizarea CRM cu aplicațiile de calendar se poate face cu doar câteva click-uri. Vezi procedura în pagina de help.

Sincronizarea cu comenzile din magazinul tău online

Prin integrarea MiniCRM cu soluții webshop, comenzile din magazinul tău online ajung și în CRM, unde se creează o sarcină și se corelează datele din comandă cu fișa aferentă fiecărui client.

Astfel, ai date pe care le poți folosi în campaniile tale viitoare de e-mail marketing, în serviciul de helpdesk sau în orice activitate de marketing și vânzări. De asemenea, datele vor fi incluse în rapoartele tale de vânzări.

Sincronizarea WooCommerce cu Mini CRM online se poate face rapid prin instalarea plugin-ului MiniCRM WooCommerce Sync.  

MiniCRM mă ajută să anticipez rezultatele, să pot face uşor o proiecţie a vânzărilor şi a veniturilor care urmează să intre în companie.

Mircea Săplăcan
Fondator,
Emiral Media

Importarea și exportarea datelor din Google Sheets

Pe lângă rapoartele interne MiniCRM, ai și opțiunea de a utiliza una dintre cele mai populare integrări, cu foile de calcul Google. MiniCRM îți permite să extragi date din sistem și să îți construiești rapoarte în Google Sheets. Datele sunt sincronizate și se actualizează la fiecare oră. Consultă pagina de help pentru a vedea cum se realizează integrarea.

De asemenea, și importul de date din Excel sau Google Sheets în MiniCRM este posibil.
 

Lead-urile de pe Facebook direct în MiniCRM

Datorită integrării cu Facebook, clienții potențiali, în urma completării formularelor aferente unei reclame de tip Facebook Lead Ad, pot ajunge direct în baza de date MiniCRM. Câmpurile din formularul de Facebook sunt sincronizate cu un formular corespondent din MiniCRM.

Astfel, imediat după ce un potențial client accesează o reclamă, se creează o sarcină în aplicația CRM, prin care un angajat din departamentul tău de vânzări este notificat că există un lead nou. Acesta primește și alte informații prețioase: conținutul reclamei de pe Facebook care a adus potențialul client, datele de contact ale acestuia, dar și care este sarcina sa în relația cu clientul.

În cazul fiecărei sarcini este alocat un responsabil și un termen limită. Astfel, nu se pierde niciun prospect. Despre realizarea sincronizării cu Facebook puteți citi mai multe pe pagina de suport.

Pentru mine cea mai utilă parte a fost cea de înregistrare a prospecților în sistemul CRM.

Raimund Ambarus
Brand Distribution Group SRL

Aplicația Jurnal de Apel (Call log)

Sincronizează automat apelurile cu sistemul MiniCRM, astfel poți urmări care coleg, când și ce a vorbit cu un client.

Facebook

Conectează-ți Facebook-ul cu sistemul MiniCRM și primește înregistrările prospecților direct în sistem. Știi mereu de pe ce campanie și reclamă au venit clienți potențiali și ce trebuie să faci mai departe pentru a-i transforma în clienți.

Shoprenter

Prin integrarea aplicației Shoprenter, statusul comenzilor din magazinul online este sincronizat cu MiniCRM.

UnasShop

Odată cu conectarea celor două sisteme, informațiile despre clienți și comenzi ajung aproape în timp real în MiniCRM.

WooCommerce

Comenzile din magazinul tău online ajung și în aplicația CRM, unde se creează o sarcină și se corelează datele din comandă cu fișa aferentă fiecărui client.

Gravity Forms

Conectează formularul de pe site-ul tău din WordPress cu MiniCRM, astfel încât prospecții înregistrați să fie adăugați imediat în sistem. Creează un formular dinamic care se schimbă automat pe baza conținutului din câmpuri.

Excel

Importă cu ușurință bazele tale de date existente în MiniCRM. Exportă date din MiniCRM pentru a le folosi în Excel sau Google Spreadsheets.

Analytics

Integrează Google Analytics în website-ul tău, astfel datele principale ale prospecților înregistrați ajung în MiniCRM.

Un CRM online, în cloud, integrat cu alte aplicații

De ce este important să alegi un program CRM online, care să funcționeze în cloud?

O astfel de aplicație CRM poate fi accesată de oriunde și de pe orice device, fiind nevoie doar de acces la internet. MiniCRM are chiar și o variantă de aplicație pentru smartphone.

Cu sistemele cloud, nu trebuie să instalezi nimic pe computerele din companie și nu pierzi datele dacă ți se defectează un hardDisk. MiniCRM se ocupă de siguranța datelor tale.

Un alt motiv pentru care aplicațiile CRM sunt mai eficiente în varianta cloud este faptul că astfel este facilitată integrarea/sincronizarea cu alte aplicații, prin API. Un API este un sistem care le permite aplicațiilor să facă schimb de date și să își conecteze ușor funcționalități complementare. Există un MiniCRM API, care vă permite să corelați datele și sarcinile din CRM cu alte aplicații pe care le folosiți în mod uzual.

MiniCRM vine și cu integrări out-of-the-box. Cele mai populare sunt sincronizarea cu calendarul Google, cu calendarele Outlook, macOS, iPhone, cu Gmail, cu Facebook Lead Ads, Google Ads, cu WooCommerce și Google Analytics.   

Obținere automată de date despre companiile clienților, prin OpenAPI

Dacă alegi sincronizarea OpenAPI, de fiecare dată când o companie nouă va intra în sistemul tău CRM, vom încerca să adăugăm la fișa acesteia date juridice, financiare (cifră de afaceri, profit) și de efectiv (număr de angajați). Însă sincronizarea corectă este posibilă doar dacă numele companiei sau CUI-ul acesteia au fost introduse corect. 

Mai multe despre OpenAPI pe pagina de help.
 

Sincronizare software CRM cu campaniile de marketing

Una dintre problemele recurente pe care le au cei care se ocupă de campanii de marketing este atribuirea meritului pentru o vânzare ("marketing attribution"). Nu întotdeauna știm exact din ce campanie și de pe ce mesaj au sosit clienți noi în companie. Însă cu un soft CRM sincronizat cu aplicațiile tale pentru marketing, acest lucru devine mai ușor.

MiniCRM poate fi sincronizat cu Facebook Ads, Google Ads și cu orice alt canal de marketing. Vezi într-un sistem CRM unic, toate detaliile despre canalul de marketing, campania, mesajul și tipul de CTA de pe care a sosit un lead direct în programul CRM online. 

Telekom Emiral Pallex Auchan