Eficientizează-ți munca zilnică: utilizează MiniCRM împreună cu sistemele, aplicațiile tale preferate. Poate fi integrat cu calendarul tău, cu Gmail, Outlook, Shoprenter, Facebook sau Google Apps.
Vrei să îți gestionezi întâlnirile și sarcinile legate de lucru în așa fel încât să nu se suprapună cu sarcinile tale zilnice? Datorită integrării, sarcinile create în MiniCRM pot fi adăugate direct în aplicația ta preferată de calendar (Google, Outlook, IOS, Android). Dacă se schimbă ora sau data unei întâlniri, o poți modifica cu ușurință în calendar, iar actualizarea acestei sarcinii/întâlniri se va produce automat și în MiniCRM.
Poți transforma prospecții în clienți iar clienții unici în clienți fideli, cu ajutorul integrării webshop. Abordează prospecții indeciși cu oferte speciale, crează o serie de emailuri personalizate pentru clienții tăi sau gestionează reclamațiile cu modulul servicii clienți.
MiniCRM mă ajută să anticipez rezultatele, să pot face uşor o proiecţie a vânzărilor şi a veniturilor care urmează să intre în companie.
Pe lângă rapoartele interne MiniCRM, ai și opțiunea de a utiliza una dintre cele mai populare integrări, cu foile de calcul Google. Indiferent de întrebarea la care cauți răspuns, poți crea rapoarte ușor de parcurs prin adăugarea datelor colectate din sistem în foile de calcul Google. MiniCRM actualizează raportul pe oră, astfel vei avea o rapoarte actualizată și transparentă, fără să fie nevoie să aloci timp săptămânal pentru asta.
Datorită integrării cu Facebook, prospecții în urma formularelor Facebook pot ajunge direct în baza de date MiniCRM. Totodată puteți seta tipuri de activități unice în cazul campaniilor pe care le aveți, ajutând astfel agentul de vânzări să știe prin ce anunț a ajuns prospectul în baza voastră de date și ce are de făcut în privința lui. În cazul fiecărei sarcini este alocat un responsabil și un termen limită, astfel nu se pierde niciun prospect.
Pentru mine cea mai utila parte a fost cea de înregistrare a prospecților în sistemul CRM.
Sincronizează automat apelurile cu sistemul MiniCRM, astfel poți urmării care coleg, când și ce a vorbit cu un client.
Conectează-ți Facebook-ul cu sistemul MiniCRM și primește înregistrările prospecților direct în sistem. Creează grupuri țintă unice pentru campaniile tale.
Prin integrarea aplicației Shoprenter, înregistrările sunt adăugate imediat în MiniCRM.
Odată cu conectarea celor două sisteme, informațiile despre clienți și comenzi ajung aproape în timp real în MiniCRM.
Dacă ai un magazin online WooCommerce, îl poți conecta cu ușurință cu sistemul nostru MiniCRM.
Conectează formularul de pe site-ul tău din WordPress cu MiniCRM, astfel încât prospecții înregistrați să fie adăugați imediat în sistem. Creează un formular dinamic care se schimbă automat pe baza conținutului din câmpuri.
Importă cu ușurință bazele tale de date existente în MiniCRM.
Integrează Google Analitycs în website-ul tău, astfel datele principale ale prospecților înregistrați ajung în MiniCRM.
Profită de oportunitățile date de aplicațiile integrate în MiniCRM și folosește-ți aplicațiile preferate în mod optim!
Testează gratuit!Vrei să afli mai multe despre potențialul sistemului MiniCRM?
Descarcă gratuit e-book-ul nostru, în care poți vedea cum funcționează sistemul nostru și totodată îți arătăm cu date reale cum profităm noi la maxim de MiniCRM.
Descarcă e-book