Setări produse

Rezumat

Pentru a accesa și modifica setările Sistemului ai nevoie de drepturi de administrator.

Pentru a modifica setările sistemului tău, mergi la Setări dând click pe (colțul stânga jos) apoi din meniu selectează Sistem.

În această fereastră poți modifica setările importante ale sistemului tau:

  • Numele sistemului.
  • Limba paginii de dezabonare.
  • Invită un Consultant – poți invita un Consultant din sfaff-ul MiniCRM în sistemul tau. Pentru mai multe detalii consultă pagina dedicată.
  • Cheia API – poți genera o cheie API folosită în integrările API.
  • SenderId și DKIM – setări care permit asocierea dintre serverul MiniCRM și serverul tău. Dacă vrei să te asiguri că emailurile pe care le trimiți din sistemul tau nu ajung în SPAM, setările acestea îți sunt foarte utile. Pentru mai multe detalii legate de această setare consultă pagina dedicată.
  • Drepturile utilizatorilor restricționați – activând această setare permiți utilizatorilor restricționați din sistemul tău să aibă acces la căutarea tuturor cardurilor din sistem. Totuși, chiar dacă va găsi la căutare un card pe care nu este deținător, nu-l va putea accesa. Astfel, utilizatorul restricționat are posibilitatea de a vedea faptul că un card pe care vrea să îl adauge există deja în sistem.
  • Gestiunea stocurilor – te ajută să setezi care din cele două produse (Comenzi sau Facturare) gestionează stocurile precum și setarea de remindere pentur articolele cu stoc sub limita setată.
  • Încărcare logo-ul companiei – îti permite să încarci logo-ul companiei tale. Acest logo va fi afișat pe comenzi, facturi, facturi proforme sau oferte.
  • Preț unitar – îți permite să setezi modalitatea de afișare a prețurilor (net sau brut) folosită pentru comenzi, facturi sau oferte.
După orice modificare făcută în setările sistemului, apasă butonul Salvează din colțul din dreapta sus al paginii.

Setările produselor

Pe lângă setările generale ale sistemului mai poți face o serie de setări pentru fiecare produs al sistemului.

Pentru a accesa setările specifice unui produs, mergi la Setări și apoi selectează Produse din meniu. Apoi din lista produselor disponibile dă click pe numele produsului ale cărui setări dorești să le modifici.

În această fereastră poți edita setările generale ale produsului (numele, numele articolului și poziția) sau poți dezactiva adăugarea manuală a cardurilor în produs.

Tot aici poți edita tipurile de sarcină folosite în sarcini, completând numele tipului, durata, reminder-ul sau culoarea respectivului tip de sarcină.

Emițătorul personalizat îți permite să trimiți emialuri de pe anumite adrese speciale (de exemplu, office@…, comenzi@…, hr@…, etc.). Adresele de email adăugate aici nu trebuie obligatoriu să aparțină unui anumit utilizator.

Expeditor email îți permite să setezi o adresă de email a produsului.

Număr de telefon central este numărul folosit pentru activarea serviciului SMS.

De asemenea, dacă dai puțin scroll în jos, vei găsi și o zonă în care poți selecta un status preferențial în care noile oportunități să îți fie adăugate automat (cu excepția cazurilor în care tu specifici un alt status – de exemplu, automat în formulare sau manual la adăugare):

Dacă faci modificări în setările unui produs apasă butonul Salvează din colțul din dreapta sus al paginii.

Setările produsului Facturare

În produsul Facturare poți să setezi unul sau mai multe conturi IBAN care să fie afișate pe ofertele, facturile sau proformele pe care le emiți. Pentru detalii legate de setarea contului sau conturilor IBAN, consultă pagina dedicată.

După orice modificare efectuată apasă butonul Salvează din colțul din dreapta sus al paginii.

Setările produselor Oferte și Avize

Aceste produse permit, în plus față de alte produse, alegerea șablonului pe baza căruia se vor genera documentele emise din sistem. Astfel, îți poți construi propriul șablon de tip fișier pentru a avea o ofertă personalizată pe nevoile tale și poți folosi acel șablon pentru a genera oferte pe baza acestuia.

Poți încarca șablonul (fișierul pe baza căruia se va genera oferta/avizul/comanda) într-un șablon de tip Fișier în produsul din care vei genera documentul:

Completează apoi numele, încarcă fișieru și specifică folderul iar la final apasă butonul Adaugă pentru a salva șablonul:

Pentru a modifica apoi șablonul pe baza căruia vei emite documente, alege varianta corespunzătoare din setările acelui produs (Ofertă, Aviz sau Comenzi):

Setările produsului Helpdesk

Pentru a seta SLA-ul în produsul tău Helpdesk, mergi la Setări – produse și dă click pe produsul Helpdesk.

În pagina de setări ai posibilitatea de a seta anumiți parametri legați de SLA. În funcție de acești parametrii vor fi interpretate datele din raportul Îndeplinire SLA al produsului Helpdesk.

După orice modificare efectuată apasă butonul Salvează din colțul din dreapta sus al paginii.