Rapoarte

În fiecare modul din MiniCRM vei găsi o zona dedicată rapoartelor. Zona de raportare conține rapoarte predefinite dar vei putea sa îți și creezi rapoarte noi folosind câmpuri de tip drop down de pe cardul de oportunitate. 

Poți să creezi și alte tipuri de rapoarte folosindu-te de filtre și sincronizari. 

Unele din cele mai importante rapoarte predefinite sunt:

  1. Oportunitate nouă
  2. Rată de închidere
  3. Activitatea utilizatorilor
  4. Status vânzare
  5. Activitatea în modul

Pentru a accesa zona de raportare va trebui să mergi pe săgeata de lângă un modul și apoi să apeși pe  <Rapoarte>. O listă cu rapoartele predefinite va apărea.

Rapoartele au o structură asemănătoare. În partea stânga un grafic și un tabel, iar în partea dreapta condițiile de filtrare.

Condiții de filtrare:

  • Dată: – aici poți selecta intervalul de timp dorit.

  • Utilizatori și grupuri: – vei putea filtra datele pe un utilizator sau un grup de utilizatori

  • Tipul de vedere – graficului și tabelului îți va arată rezultatele grupate pe <Săptămânal>, < Lună> sau <Trimestru>.

În cadrul rapoartelor în zona tabelara dacă vei da click pe un număr ți se va deschide o nouă pagină cu acele oportunități.

1. Oportunitate nouă: – acest raport îți va spune câte oportunități noi au fost generate într-un anume interval de timp și statusul lor actual (în curs, câștigat, pierdut).

2. Rată de închidere: Acest raport îți va genera automat rată de închidere a reprezentațiilor de vânzări și îți va spune care este durata medie de vânzare a fiecărui coleg.

3. Activitatea utilizatorilor: Aici vei putea verifică toate acțiunile (sarcinile) pe care un coleg le-a închis într-o perioada de timp. Pe lângă sarcini vei mai putea vedea și numărul de email-uri trimise din sistem, și numărul de apeluri efectuate/primite în cazul în care folosiți aplicația MiniCRM calllog pe un telefon Android.

4. Status vânzare: În acest raport vei putea să filtrezi oportunitățile după dată introducerii lor în sistem și vei putea vedea statusul lor în pipeline în acest moment.:

5.Activitatea în modul: Acest raport îți va arată pe intervale orare cât timp au lucrat colegii tăi în acest modul.

Raportul împarte fiecare zi în intervale orare, apoi orele sunt împărțite în intervale de 5 min. Cu cât intervalele de 5 min sunt colorate cu verde mai închis cu atât în acel interval s-au dat mai multe click-uri în sistem sau s-au încărcat pagini. Dacă punem cursorul pe unul din intervalele de 5 min vom vedea exact câte click-uri au fost date.

Rapoarte personalizate

În zona de raportare pe lângă rapoartele predefinite putem crea și rapoarte personalizate folosindu-ne de câmpurile de timp dropdown de pe cardul de oportunitate. Pentru a crea un raport personalizat va trebui să dăm click pe butonul

În urmatoarea fereastră putem să configurăm raportul nostru.

Pentru a adaugă o nouă condiție în raport putem apasă pe butonul , și în ecranul următor să alegem condițiile de tip dropdown prezente pe cardul de oportunitate.

Poți folosi un maxim de 3 condtii într-un raport personalizat.