Gestionarea articolelor și serviciilor

Pentru a adăuga un nou articol sau serviciu în cadrul produsului Facturare există 3 posibilități:

  1. Adăugarea articolului manual prin apăsarea butonului Articol nou

Pentru a putea adăuga un articol manual trebuie să te duci la săgeata de lângă produsul Facturare (sau Comenzi, Oferte etc) și să alegi opțiunea Stoc din meniul nou deschis.

În pagina deschisă, apasă pe butonul din partea stângă, iar în pagina ce se va deschide poți completa detaliile articolului sau serviciului tău.

Toate câmpurile marcate cu „*” sunt obligatorii și trebuie completate ca să poți salva un articol sau serviciu nou.
   2. Prin import-ului unui excel:
Pentru primul pas trebuie să te duci în secțiunea de articole și, din dreapta, să apeși pe butonul , sau poți descărca de aici un fișier care cuprinde capătul de tabel necesar pentru acest import: Fișier pentru import.
În fișierul descărcat poți completa datele articolelor tale. Este foarte important să ții cont de câmpurile de tip drop-down din sistem și în fișier să aibă aceleași valori ca și câmpurile din sistem.
După pregătirea fișierului de import, trebuie să mergi în pagina de articole și să apeși pe săgețica de lângă butonul Articol nou și apoi să selectezi opțiunea Importă.
Selecteaza fișierul apăsând pe butonul Încarcă fișier.
După ce sistemul face verificarea erorilor, poți apăsa pe butonul Importă pentru a importa datele.
Prin import de articole nu poți încărca imagini. Încărcarea imaginilor pentru articole, se face intrând pe fiecare articol în parte, manual.
    3. Direct din factură:
În momentul în care apeși pe butonul și completezi datele articolului, acesta se salvează automat în nomenclatorul tău de articole după, prin apăsarea pe butonul de Salvează.