Cu MiniCRM beneficiezi de filtre rapide pentru a căuta și gestiona mult mai ușor filtrele existente din sistemul tău, fără să mai fie nevoie să îți amintești denumirea acestora.
Ce urmează?
Cu MiniCRM beneficiezi de filtre rapide pentru a căuta și gestiona mult mai ușor filtrele existente din sistemul tău, fără să mai fie nevoie să îți amintești denumirea acestora.
Ce urmează?
Și tu în calitate de lider ești blocat în micromanagementul companiei tale, rezolvând sarcini administrative în loc să îți dedici timpul lucrurilor importante care aduc cu adevărat venituri? Folosind un sistem care centralizează toate informațiile companiei tale, îți va fi mult mai ușor să scapi de micromanagement și să urmărești activitățile într-un singur loc.
Ce urmează?
Știai că un IMM pierde în jur 40-60 de ore pe săptămână din cauza sarcinilor repetitive și a datelor împrăștiate despre clienți? Cu ajutorul unui sistem CRM, poți gestiona toate sarcinile companiei tale într-un singur loc folosind un manager de proiecte (soluție de project management)
Dacă până acum…
…atunci cu siguranță va trebui să descoperi mai bine acest nou produs de management al proiectelor, pentru că exact asta îți lipsea.
Ce urmează?
Implementarea unui CRM în compania ta este un pas important și această decizie marchează trecerea afacerii tale la un nivel superior de maturizare. Ai nevoie de CRM în compania ta? Aici ai 7 semne care îți arată că ai nevoie de un sistem CRM modern, cu funcționalități extinse
O soluție de tip CRM este, de cele mai multe ori, prima soluție de afaceri pe care o implementează o companie care ajunge la un nivel de dezvoltare ridicat. Apoi urmează soluții operaționale (de tip management stocuri sau procese de producție) și abia apoi cele de tip ERP (management integrat al resurselor companiei).
Continue readingO eroare comună a liderilor de vânzări este că își asumă obiective ambițioase, fără a se concentra pe micile succese de zi cu zi. Obiectivele ambițioase sunt importante pentru că motivează și provoacă echipa de vânzări să se autodepășească. Iar pentru aceștia, motivația continuă contează foarte mult.
Un om cu foarte multă experiență în vânzări ne-a spus la un moment dat: ”Ca să îmi amintesc obiectivul anual, trebuie sa mă uit în CRM-ul meu. Ca să mi-l amintesc cu exactitate pe cel trimestrial, am nevoie să mă gândesc un pic înainte. Însă obiectivul meu pe luna asta îl știu și în somn”
În contrast, obiectivele ambițioase pot deveni însă și foarte demotivante, dacă posibilitatea îndeplinirii lor devine foarte îndepărtată.
Continue readingSe spune că oamenii de vânzări buni pot să vândă aproape orice produs sau serviciu către oricărui tip de clienți.
Odată cu trecerea timpului și cu acumularea experienței, oamenii de vânzări foarte buni pot fi și mai buni prin acumulare de experiență și profesionalizare pe o piață anume
Oamenii de vânzări sunt niște ființe aparte: se bucură atunci când reușesc să vândă un produs care nu le aparține, unor oameni pe care nu îi cunosc.
Și ne-am obișnuit să le spunem simplu ”oameni de vânzări”.
Continue readingÎn relațiile cu clienții, performanța se poate atinge doar dacă reușești să măsori acele lucruri care chiar contează pentru tine și pentru afacerea ta. Dar cum poți obține rezultate în vânzări folosind un CRM?
Dacă obiectivul tău este de a crește numărul de clienți noi în această lună, oare ce vei alege să măsori: numărul de telefoane date de către echipa de vânzări sau numărul de oferte trimise?
Aceasta este de fapt diferența între activitate și rezultate: o activitate poate să conducă la îndeplinirea unui obiectiv, poate să aducă un rezultat sau nu.
Continue reading