Calendarul meu | Cum îți administrezi toate sarcinile tale din MiniCRM într-un calendar intern

Cum îți administrezi toate sarcinile tale de zi cu zi pe care le ai în sistemul MiniCRM? Pentru a oferi o soluție la această problemă am dezvoltat o nouă funcționalitate a MiniCRM: Calendarul Intern!


Poate că e începutul săptămânii și vrei să îți faci un plan sau poate că te întreabă cineva când ai timp pentru o întâlnire. Acum ai răspunsul la un click distanță direct în MiniCRM. 


Patru motive să folosești calendarul intern de azi: 

  • Echilibrarea volumului de lucru – este mult mai ușor să îți planifici sarcinile când vezi din timp cum arată săptămâna ta și să nu le ai pe toate adunate într-o singură zi;
  • Planificare – ai răspunsul la întrebarea clasică din ședința de la începutul săptămânii ”Ce urmeaza să faci săptămâna asta?” dintr-o singură privire;
  • Colaborare – de multe ori lucrezi cu colegii pe acțiuni comune, în calendar poți vedea exact când ai timp pentru acestea;
  • Eficiență – ai o discuție programată dar nu mai știi detaliile? Poți deschide cardul de oportunitate direct din calendar.

Descoperă împreună cu echipa de training Calendarul intern!