Eficiența timpului de lucru

Poție vedea eficiența muncii întregii companii pentru cele 30 de zile anterioare. Pentru a vedea detalii, click pe raport.

activity_dashboard

Raportul arată cât de mult timp a fost petrecut în achiziția unui client, retenția unui client, pierderea clienților și alte activități.

Eficiența timpului de lucru

Activitățile sunt următoarele:

  • Achiziția clientului: Sunt incluse acele activități care au o influență în generarea unui client până la finalul perioadei examinate (zilele urmărite) din cineva care a fost un lead la începutul perioadei.

  • Retenția clientului: Sunt incluse acele activități care au fost efectuate în timpul perioadei examinate (zilele urmărite) și sunt corelate cu clienții existenți care au rămas clienți până la finalul perioadei.

  • Pierderea clientului: Sunt incluse toate acele activități care au avut ca rezultat pierderea unui client până la finalul perioadei examinate.

  • Altele: Sunt incluse acele activități care nu se încadrează în celelalte 3 categorii.

efficiency

Condiții de filtrare

Data

Selectează o perioadă pe care vrei să o evaluezi.

Utilizatori

Poți evalua eficiența utilizatorilor sau a grupurilor de utilizatori pe durata perioadei evaluate.

Zile urmărite

Sunt evaluate toate acele schimbări de statusuri care au fost efectuate pe durata +/- X zilelor de activitate.

Vizualizare

Grupare

Poți alege vizualizări săptămânale, lunare, trimestriale. Raportul va fi rearanjat în funcție de opțiunea selectată de tine.

Tip

  • Proiect: sunt evaluate toate activitățile în raport (e-mail, sarcini etc.).

Date exportate

Click pe Export pentru a exporta statisticile tale într-o foaie de calcul Excel. Datele vor fi exportate în funcție de setările tale.