Funcționalități CRM inutile: Cum să nu plătești pentru ce nu folosești
Publicat: 2025. 12. 16.
/
Te simți copleșit de listele interminabile de funcții atunci când cauți un sistem CRM? E o capcană comună. Multe companii ajung să plătească abonamente scumpe…
Citește mai multCe este un CRM?
Un CRM este mai mult decât un software. Este un mod de a gândi care pune accentul pe importanța mentalității centrate pe client. Folosind CRM, managementul călătoriei clientului devine ușor: poți transforma abonații la newsletter în oportunități de vânzare, poți închide mai multe vânzări cu succes și poți revinde celor care au cumpărat deja de la tine.
Testeză gratuitPostări anterioare
Ești în căutarea unui sistem CRM, dar te simți copleșit de multitudinea de opțiuni? CRM pentru vânzări, platforme de marketing, software pentru servicii clienți... poate părea că ai nevoie de…
Gestionarea relațiilor cu clienții este motorul oricărei afaceri de succes . Însă, pe măsură ce firma ta crește, agenda de hârtie, fișierele Excel și memoria echipei nu mai sunt suficiente.…
Acest ghid te ajută să înțelegi cum să alegi un sistem CRM care să îți organizeze vânzările și să îți crească afacerea, fără complicații tehnice. Dacă simți că gestionarea clienților…
Căutarea frenetică prin emailuri după o factură anume, folderele de pe desktop care par să se multiplice la nesfârșit și incertitudinea constantă legată de încasări – sună cunoscut? Pentru mulți…
În lumea afacerilor moderne, mobilitatea nu mai este un lux, ci o necesitate. Fie că ești într-o delegație, lucrezi de la o cafenea sau pur și simplu ai o pană…
Înainte de implementarea unui sistem CRM, compania Gobilier, producător de mobilă personalizată, se confrunta cu dificultăți majore în gestionarea informațiilor și în comunicarea internă. Fiecare agent de vânzări își organiza…