
Costul ascuns al muncii manuale
Publicat: 2025. 06. 13.
/
„Mai bine fac eu acum, durează doar 5 minute.” De câte ori ai spus asta luna trecută? Sau poate chiar azi? La început de drum…
Citește mai multCe este un CRM?
Un CRM este mai mult decât un software. Este un mod de a gândi care pune accentul pe importanța mentalității centrate pe client. Folosind CRM, managementul călătoriei clientului devine ușor: poți transforma abonații la newsletter în oportunități de vânzare, poți închide mai multe vânzări cu succes și poți revinde celor care au cumpărat deja de la tine.
Testeză gratuitPostări anterioare
Revoluția AI: 10 lucruri pe care le poate face un AI integrat cu un sistem CRM
Publicat: 2023. 11. 17.
/

Imaginează-ți că, în loc să petreci ore analizând date și căutând lead-uri, poți pur și simplu să inițiezi o conversație cu CRM-ul tău, așa cum faci cu un coleg de…
Ca orice instrument, depinde de persoana care îl mânuiește. Aș putea folosi un ciocan pentru a înfige eficient un cui într-o scândură. Altcineva ar putea prefera o piatră. Unui tip…
Nu poți crește fără CRM. Ești limitat de procedurile manuale, în loc să te gândești la produse noi, la cum să faci munca mai bine. Andy Sînpetrean, IT Factory Asta…
Notă: co-autor la acest articol este Ákos Szelle. Nu există idee de afaceri infailibilă. Dacă ar exista, ar fi opt miliarde de Zuckerberg în lume, pentru că toată lumea ar…
Când să faci o analiză detaliată a vânzărilor? În business, bobocii se numără în Decembrie, când majoritatea antreprenorilor trag linie şi văd cum a mers. Când eşti la început, astfel…
Firmele de instalații și service se confruntă nu doar cu provocări tehnice, ci și cu probleme logistice și de management al clienților. Dacă lipsește organizarea muncii și gestionarea corectă a…