
Costul ascuns al muncii manuale
Publicat: 2025. 06. 13.
/
„Mai bine fac eu acum, durează doar 5 minute.” De câte ori ai spus asta luna trecută? Sau poate chiar azi? La început de drum…
Citește mai multCe este un CRM?
Un CRM este mai mult decât un software. Este un mod de a gândi care pune accentul pe importanța mentalității centrate pe client. Folosind CRM, managementul călătoriei clientului devine ușor: poți transforma abonații la newsletter în oportunități de vânzare, poți închide mai multe vânzări cu succes și poți revinde celor care au cumpărat deja de la tine.
Testeză gratuitPostări anterioare
Maximizarea profitului cu un sistem CRM: Avantajul competitiv pentru IMM-uri
Publicat: 2024. 05. 24.
/

Resursele limitate, concurența intensă și presiunea constantă de a oferi servicii excepționale clienților pot face să le fie foarte greu IMM-urilor să supraviețuiască și să crească. Cu toate acestea, cu…
În peisajul digital actual, companiile de toate dimensiunile caută în mod constant modalități de a-și eficientiza operațiunile și de a stimula creșterea. Deși există multe sisteme și programe potrivite pentru…
Eficiența și optimizarea sunt cuvinte cheie atât pentru noi cât și pentru orice antreprenor care vrea să își crească afacerea în mediul competitiv de afaceri în care ne aflăm. Fiecare…
Mediul lumii de afaceri este foarte competitiv în prezent. Pe măsură ce întreprinderile se străduiesc să aibă procese cât mai eficiente și să stimuleze creșterea, alegerea între un CRM și…
Sintagma “it’s a man’s world” și-a pierdut din influență și, prin urmare, din însemnătate. Că femeile au început să ocupe funcții importante în multe domenii nu mai e un secret…
Soluții CRM de pe piața internațională În general, vorbim aici despre soluții foarte populare, dar care, din cauza bazei foarte mari de clienți, nu pot oferi un customer support foarte…