Funcționalități CRM inutile: Cum să nu plătești pentru ce nu folosești
Publicat: 2025. 12. 16.
/
Te simți copleșit de listele interminabile de funcții atunci când cauți un sistem CRM? E o capcană comună. Multe companii ajung să plătească abonamente scumpe…
Citește mai multCe este un CRM?
Un CRM este mai mult decât un software. Este un mod de a gândi care pune accentul pe importanța mentalității centrate pe client. Folosind CRM, managementul călătoriei clientului devine ușor: poți transforma abonații la newsletter în oportunități de vânzare, poți închide mai multe vânzări cu succes și poți revinde celor care au cumpărat deja de la tine.
Testeză gratuitPostări anterioare
Implementarea unui CRM în compania ta este un pas important și această decizie marchează trecerea afacerii tale la un nivel superior de maturizare. Ai nevoie de CRM în compania ta? Aici…
O eroare comună a liderilor de vânzări este că își asumă obiective ambițioase, fără a se concentra pe micile succese de zi cu zi. Obiectivele ambițioase sunt importante pentru că motivează și provoacă…
Se spune că oamenii de vânzări buni pot să vândă aproape orice produs sau serviciu către oricărui tip de clienți. Odată cu trecerea timpului și cu acumularea experienței, oamenii de vânzări foarte…
În relațiile cu clienții, performanța se poate atinge doar dacă reușești să măsori acele lucruri care chiar contează pentru tine și pentru afacerea ta. Dar cum poți obține rezultate în…