Software CRM românesc pentru Digitalizarea IMM
Ai un proiect pentru digitalizarea IMM? Plănuiești implementarea unui CRM în cadrul lui?

Alege un CRM care automatizează și digitalizează toate procesele de lucru cu clienții.
Cere o ofertăSă nu mai folosesc MiniCRM ar fi ca și cum mi-aș da ochelarii jos în timp ce conduc. (...) Poți să faci client service cu 2 oameni, în loc de 6, folosind instrumente ca MiniCRM, și să o faci mai standardizat și mai bine.
Marius Luican
Reveal Marketing Research
Cu MiniCRM, am reuşit să creştem vânzările cu 30%. Amortizarea costurilor a fost aproape instantă.(...) Rapoartele manageriale oferite de MiniCRM sunt cel mai bun suport în luarea deciziilor.
Mircea Săplăcan
Emiral Media
Impactul pe care îl are un astfel de sistem asupra cifrei de afaceri: scade costurile operaționale și crește vânzările între 10% și 30%. (...) Un proces care dura o săptămână, acum gestionat prin CRM implică o zi de activitate.
George Scheau
Gobilier
Anterior, compania finaliza 1 vânzare din 15 lead-uri. După prima lună de utilizare a MiniCRM, acest raport a ajuns la 25 de vânzări finalizate din 50 de prospecţi contactaţi. (...) Nu este suficient să ai sistemul. Ca să fie eficient trebuie să îl exploatezi la maxim.
Claudiu Jijie
Carttitude
Beneficii:
- Interfață în limba română, engleză sau maghiară
- Evaluare gratuită a nevoilor & consultanță implementare
- Disponibil în cloud, pe desktop & mobil
- Echipă de suport în limba română, cu 96.7% feedback pozitiv
- Echipă cu experiență de peste 14 ani
- Acces la cursuri, tutoriale, webinarii gratuite
Automatizări CRM:
- Automatizare sarcini
- Emailuri / mesaje automate
- Automatizare procese (workflow)
Funcționalități:
- Management clienți
- Management vânzări
- Helpdesk / customer support
- Project / task management
- Facturare
- Marketing
- Organizare evenimente
- Recrutare HR
- Management de personal
Integrări cu alte aplicații:
- aplicațiile de calendar Google, Android, iOS
- Smartbill
- eJobs și Bestjobs (datele candidaților pot fi importate automat în CRM)
- Facebook Lead Ads (datele lăsate pe formularele de Facebook ajung instant în CRM)
- Gravity Forms
- OpenAPI (sunt importate date despre cifra de afaceri a lead-urilor, nr. de angajați etc.)
- Call log (sincronizează apelurile și agenda telefonică cu CRM-ul)