Rapoarte Helpdesk și Facturare

Pentru a avea acces la aceste rapoarte trebuie să ai drept de administrator sau de manager.

Pe lângă rapoartele specifice tuturor produselor, în MiniCRM mai există câteva rapoarte care sunt specifice doar anumitor produse:

  • Produsul Helpdesk
    • Raport Satisfacția clientului
    • Raport Îndeplinire SLA
  • Produsul Facturare
    • Raport Venit
    • Raport Top clienți

produsul Helpdesk

Raport Satisfacția clientului

Raportul afișează rata de satisfacție raportată de către clienți în urma rezolvării tichetelor sau sesizărilor din produsul Helpdesk.

Pentru a accesa raportul din secțiunea de rapoarte a produsului Helpdesk, accesează Satisfacția clientului.

În raport poți selecta perioada pentru care dorești să vizualizezi informațiile. Acesta va afișa nivelul satisfacției clienților pentru fiecare utilizator în parte.

Raport Îndeplinire SLA

Raportul afișează informații legate de îndeplinirea target-ului SLA configurat în setările produsului Helpdesk.

Pentru a accesa acest raport, din secțiunea de rapoarte a produsului Helpdesk selectează Îndeplinire SLA.

Poți modifica perioada pentru care raportul îți este afișat.

În raport sunt listați toți utilizatorii pentru care este calculat SLA-ul și ți se afișează în prima coloană – Primul răspuns – informații legate de îndeplinirea target-ului SLA setat pentru primul răspuns iar pentru coloana a doua – Închis – informații legate de SLA-ul setat pentru închiderea sesizărilor.

Mai multe detalii legate de setările produsului Helpdesk găsești aici în secțiunea Setările produsului Helpdesk.

produsul Facturare

Raport Venit

Raportul afișează veniturile încasate pe baza facturilor emise către clienții tăi.

Pentru a accesa acest raport, din secțiunea de rapoarte a produsului Facturare, alege Venit.

Poți selecta data sau intervalul în funcție de care să îți fie afișat raportul.

În raport poți vizualiza valorile pentru facturile emise, plătite, stornate dar și pentru oferte și proforme.

Raport Top clienți

Raportul afișează un top al clienților tăi în funcție de valorile facturate și plătite de către aceștia.

Pentru a accesa raportul, din secțiunea de rapoarte a produsului Facturare, alege Top clienți.

Poți alege data sau intervalul de emitere al facturii pentru care dorești generearea raportului.