Integrare prin MiniSync

MiniSync este o platformă proiectată pentru simplificarea și accelerarea proceselor de integrare. Folosește o bază de date intermediară în care sunt stocate datele companiilor terțe. Aceste date sunt apoi mapate către câmpurile corespunzătoare în cadrul MiniCRM-ului.

Avantajele MiniSync

Nu este necesar să înțelegi complexitatea tehnică a MiniCRM-ului atunci când configurezi SyncFeed-ul. Datele pot fi trimise într-un format/structură pe care îl primești, de exemplu, de la terță parte, fără a fi nevoie să se conformeze specificațiilor MiniCRM-ului. Nu este obligatoriu să înțelegi cele peste 100 de pagini ale documentației API, structura de date a MiniCRM-ului, sau să te ocupi de identificare/deduplicare, limitele API, etc. Dacă ai deja un „flux de date” într-o structură proprie, este suficient pentru noi, deoarece ne ocupăm de logica de mapare și trimitem datele în și din  sistemul tău MiniCRM.

Când să alegi MiniSync?

Este important să știi că integrarea este în esență un proces colaborativ în care tu și terța parte (ideal un specialist tehnic din partea software-ului pe care-l utilizezi) participați. Deși instrumentul nostru poate ajuta în extragerea datelor din alte programe, trebuie subliniat faptul că procesarea și extragerea datelor din alt software nu sunt exclusiv responsabilitatea noastră; pentru aceasta, este necesară colaborarea și sprijinul terței părți.

  • Sincronizare continuă a datelor: Atunci când este necesară sincronizarea continuă a datelor între două sisteme (de exemplu, MiniCRM și un ERP).
  • Resurse limitate: Ideal pentru clienții care nu au capacitate internă de proiectare sau dezvoltare software și nu au cunoștințe tehnice detaliate despre MiniCRM.

Rolul tău în procesul de integrare:

  1. Documentarea nevoilor tale specifice: Notează-ți nevoile – câmpurile de date, ideile pentru fluxul de lucru și cum dorești ca lucrurile să fie sincronizate.
  2. Consultare cu terța parte despre integrare: Discutați despre detalii tehnice, tarife și asigurați-vă că conexiunea de date va rămâne întotdeauna activă și va fi susținută în viitor de către furnizorul terț. 

Responsabilitățile terței părți:

Deși oferim diferiți conectori pentru extragerea datelor de la terță parte, este important ca aceștia să asigure accesul continuu la informații actualizate.

Formele de conectare sunt:

  • Conector LocalFile: Oferim un end pointl unic terței părți, unde aceasta poate încărca datele actuale.
  • Conector HttpDownload: Avem nevoie de un end point din partea terței părți de unde să putem descărca datele actuale.
  • Conector MySql: Avem nevoie de acces la baza de date a sistemului respectiv, de unde să extragem datele necesare. Acesta este un mod de conectare mai consumator de timp, deoarece trebuie să cunoaștem structura bazei de date a terței persoane.
MiniSync este disponibil exclusiv pentru platformele Professional și Enterprise. MiniSync este oferit doar în cadrul abonamentelor anuale, multianuale sau prin semnarea unui contract de loialitate pe un an de zile. De asemenea, este important de menționat că integrările care sunt compatibile cu infrastructura noastră existentă pot fi programate/acceptate mai devreme.

Cum decurge un astfel de proces de integrare:

  1. Anunță nevoia ta de integrare contactului tău MiniCRM sau suportunlui nostru pentru clienți; la acest punct, avem nevoie de o formulare precisă a cerințelor tale (ce informații trebuie să primești/trimiți, în ce câmpuri, din ce module și când).
  2. După ce am examinat documentul primit de la tine, vom ține o întâlnire online pentru a discuta orice întrebări care pot apărea.
  3. După întâlnire, vom face clarificări interne pentru a determina dacă integrarea este fezabilă în funcție de informațiile furnizate și dacă este necesar MiniSync sau dacă altă soluție de integrare ar fi cea mai bună pentru tine.
  4. Va trebui să consulți terța parte cu privire la orice dezvoltări suplimentare și pentru a verifica dacă din partea lor este fezabilă această integrare, adică dacă pot furniza datele pe care dorești să le transferi între cele două sisteme. Este posibil să fie necesare discuții suplimentare în acest sens.
  5. Dacă toate părțile sunt de acord, procesul de integrare începe, iar ajutorul tău va fi necesar, de exemplu, în testare și răspunsul la întrebări suplimentare care pot apărea în timpul dezvoltării.
  6. Abonamentul pentru integrare începe doar atunci când începi să folosești conexiunea în sistemul tău.
  7. Desigur, oferim suport pe durata utilizării integrării. Este important să știi că putem susține doar funcțiile și funcționarea conexiunii create de noi; din păcate, nu avem control asupra părții terțe.