Integrare cu VoIP KOMPaaS
În cazul în care ai deja un abonament atât la KOMPaaS, cât și la MiniCRM, există posibilitatea de a conecta cele două sisteme. Datorită acestui lucru, apelurile efectuate prin sistemul furnizorului de servicii VoIP KOMPaaS (https://kompaas.world/products/api/minicrm-integration/) pot fi înregistrate și vor apărea ulterior în istoric, pe cardul oportunității, sub formă de fișiere audio, astfel încât poți asculta conversațiile mai târziu.
Instrumente necesare:
-
KOMPaaS
-
MiniCRM
-
Client VoIP / Dispozitiv mobil pregătit pentru apeluri prin internet
Important! Pentru configurare, sunt necesare drepturi de administrator în sistemul MiniCRM și abonament de tip Professional.
Pașii pentru conectare:
1. În bara de meniu din stânga, în colțul din stânga jos, dă clic pe butonul Setări, apoi accesează secțiunea Sistem din cadrul meniului de setări.
2. În bara de meniu de sus, selectează submeniul „API/Integrări”, apoi în caseta VoIP API, la Furnizor de voip selectează valoarea KOMPaaS.
3. Click pe Generează o nouă cheie API, iar cheia API care apare trebuie trimisă către KOMPaaS, pentru ca aceștia să o poată configura în abonamentul tău.
4. Salvează.
De asemenea, în funcție de clientul VoIP pe care îl folosești, trebuie să configurezi prefixul corespunzător (callto, sip, oa, mt, personalizat).
Pe pagina Profil, trebuie să specifici ce Număr de extensie este asociat cu numărul de telefon care îți este atribuit în sistemul KOMPaaS.
După conectarea cu succes, detaliile conversației vor apărea pe fișa clientului respectiv, în secțiunea de istoricul apelurilor, după finalizarea apelului.