Call log API

Soluțiile PBX bazate pe cloud și locale pot transmite istoricul apelurilor către MiniCRM pentru a reduce necesitatea înregistrării manuale a datelor în CRM.
Înregistrările în istoric pot fi trimise după fiecare apel efectuat / primit / ratat sau în loturi, la intervale de timp stabilite.

API Endpoint

  • URL: https://r3.minicrm.io/Api/CallLog
Înainte de a trimite cereri către acest endpoint, trebuie să furnizați adresa IP pentru autorizare (inserare în lista albă).
  • Metoda HTTP: POST
  • Datele de intrare trebuie codificate în format JSON:
    • ApiKey: cheia VOIP, utilizatorii pot genera chei în MiniCRM / Setări / Sistem. Este o cheie separată de cheia API „generică” MiniCRM, care nu funcționează cu API-ul VOIP.
    • UserExtension: numărul de telefon intern al utilizatorului care a inițiat / primit apelul. Numerele interne ale utilizatorului pot fi setate în MiniCRM / Profil. Dacă PBX nu folosește numere interne, numărul complet de telefon al utilizatorului poate fi trimis în acest câmp.
    • Date: matrice de articole istorice, fiecare constând din:
      • Număr (string): numărul de telefon al celeilalte părți din apel
      • Durata (int): durata apelului în secunde
      • CallType (int):
        • 0: Ieșire
        • 1: Primit
        • 2: Pierdut
      • Data (string/datetime): data și ora în care a început apelul trebuie să utilizeze fusul orar UTC
      • ReferenceId (string) [opțional]: identificator unic al apelului înregistrat, dacă apelul a fost înregistrat.

MiniCRM poate descărca și reda înregistrări mp3. Pentru aceasta, trebuie să furnizați un punct final sigur precum https://user: pass@your.domain.com/record? Rec = {% RefereceId%}.
Acest punct final trebuie să poată fi accesat de pe adresele noastre IP: 195.228.75.210, 195.228.75.211

Răspuns

Dacă totul a mers bine, API-ul răspunde cu codul de răspuns HTTP 200 / OK. În caz de erori, codurile HTTP 4XX sau HTTP 5XX sunt trimise împreună cu descrierea erorii.
Conținutul de răspuns este un obiect codificat JSON cu statistici rezumative ale înregistrărilor istorice procesate:
  • Missing: numărul de înregistrări în care cel puțin unul dintre parametri lipsea.
  • NotFound: numărul de înregistrări în care nu a fost găsit numărul de telefon al celeilalte părți.
  • Processed: procesare reușită, înregistrări istorice salvate în MiniCRM.

Request Exemplu #1

$ curl -v -X POST https://r3.minicrm.hu/Api/CallLog -d ‘
{
 „ApiKey”:”<API_KEY>”,
 ”UserExtension”:”001″,
 ”Data”:
    {
     „Date”:”2016-03-02 16:00:12″,
     „Number”:”0620123456″,
     „CallType”:”2″,
     „Duration”:”132″,
     „ReferenceId”:”UniqueReferenceId”
    }
}’

Răspuns exemplu #1

{“Skipped”:0, “Processed”:1, “Exists”:0}

Request Exemplu #2

Prima înregistrare conține erori, a doua este dintr-un număr necunoscut, iar al treilea element poate fi salvat.

$ curl -v -X POST https://r3.minicrm.hu/Api/CallLog -d ‘
 {
   „ApiKey”:”<API_KEY>”,
   ”UserExtension”:”001″,
   ”Data”:
    [
     {
      „Date”:”2016-aíYA03-02 16:00:12″, 
      „CallType”:”2″, 
      „Duration”:”132″,
      „ReferenceId”:”UniqueReferenceId”
     },
     {
      „Date”:”2016-03-02 16:00:12″, 
      „Number”:”0620123456″, 
      „CallType”:”2″, 
      „Duration”:”132″, 
      „ReferenceId”:”UniqueReferenceId”
     },
     {
      „Date”:”2016-03-03 12:12:12″, 
      „Number”:”0620123456″, 
      „CallType”:”2″, 
      „Duration”:”132″, 
      „ReferenceId”:”UniqueReferenceId”
     }
    ]
 }’

Răspuns exemplu #2

{“Skipped”:1, “Processed”:1, “Exists”:1}

Ascultarea apelurilor în MiniCRM

Dacă ReferenceId este trimis împreună cu apelurile, este posibil să ascultați apelurile în MiniCRM. Fără ReferenceId, numai metadatele apelului apar în istoricul cardurilor de oportunitate.

O funcție opțională este redarea apelului înregistrat (dacă există). Pentru aceasta sunt două lucruri de făcut:

  • orice apel înregistrat trebuie să trimită un ID unic în câmpul „ReferenceId”.
  • trimiteți șablonul URL-ului de descărcare la suport@minicrm.ro. Ar trebui să fie un șablon pe care îl folosim pentru a genera adresa URL de la care MiniCRM poate descărca fișierul audio înregistrat.

Exemplu de URL: https://your.domain.com/recordings.php?Rec={%RefereceId%}

HTTPS – comunicați pe un canal securizat, apelurile înregistrate sunt date sensibile.
Your.domain.com este serverul utilizat de furnizorul de servicii VoIP pentru a stoca înregistrări.

Vom descărca fișierele de pe adresele IP 195.228.75.210, 195.228.75.211. Este recomandat să introduceți o restricție IP la punctul final pentru a vă asigura că numai aceste adrese IP le pot accesa.