Importul de date nu este corect

În situația în care, după un import de date, îți dai seama că ceva nu este în regulă sau ai date greșite sau aberante în sistemul tău, poți șterge importul de date efectuat, să îl corectezi și să refaci importul corect.

Importul de date (de tip adăugare de noi date) poate fi șters în cel mult 30 de zile de la data importului. Vor fi șterse doar cardurile care nu au fost modificate după import.
Importul de actualizare nu poate fi șters sau anulat, deci este nevoie de mai multă atenție atunci când îl faci.

Pași pentru anularea importului:

1.) Accesează produsul în care ai făcut importul dând click pe numele acestuia

2.) Dă click pe săgeata de lângă butonul verde Oportunitate nouă (sau Proiect nou, etc.) și selectează opțiunea Importă

3.) Din fereastra de import, alege opțiunea Șterge din dreptul importul pe care dorești să îl anulezi

În această fereastră găsești informații importante legate de import cum ar fi: data importului, utilizatorul care a făcut importul, numărul de carduri importate și numărul de carduri care pot fi șterse.

Cardurile care pot fi șterse sunt cardurile pe care nu s-a modificat nimic după import. Dacă s-au făcut modificări, cardul nu mai poate fi șters apoi.