Importul de date nu este corect

În situația în care, după un import de date, îți dai seama că ceva nu este în regulă sau ai date greșite, poți șterge importul de date efectuat, să îl corectezi și să faci import din nou.

Importul de date (de tip adăugare de date) poate fi șters în cel mult 30 de zile de la data importului. Vor fi șterse doar cardurile care nu au fost modificate manual după import.
Importul de actualizare nu poate fi șters sau anulat.

Pași pentru anularea importului:

1.) Accesează modulul în care ai făcut importul

2.) Dă click pe săgeata de lângă butonul verde Oportunitate nouă (sau Proiect nou, etc.) și selectează opțiunea Importă

3.) Din fereastra de import, alege opțiunea Șterge din dreptul importul pe care dorești să îl anulezi

În această fereastră găsești informații importante legate de import cum ar fi: data importului, utilizatorul, numărul de carduri importate și numărul de carduri care pot fi șterse (cardurile care nu au fost modificate manual după import – cele modificate nu mai pot fi șterse).