Chitanța

MiniCRM permite, la emiterea facturilor cu modalitate de plată numerar emiterea unei chitanțe de încasare.

Opțiunea de emitere a unei chitanțe apare doar pe facturile pe care s-a setat ca și modalitate de plată numerar.

Emiterea unei chitanțe

După ce s-a emis factura, pe cardul facturii apare butonul care permite emiterea unei chitanțe

Pentru emiterea chitanței, apasă butonul Chitanță nouă. În fereastra care apare se va completa automat suma încasată. Pentru a continua, apasă pe Adaugă

Va apărea fereastra de previzualizare a chitanței de unde poate fi tipărită (dacă este necesar)

Chitanța se va salva automat și în istoricul cardului și poate fi deschisă oricând este nevoie de aceasta

 

Anularea unei chitanțe

Anularea unei chitanțe emise se poate face din meniul de previzualizare (sau click pe link-ul din istoric) și prin apăsarea butonului Anulare chitanță. Sistemul va genera o chitanță de anulare

Dacă, după anulare, este nevoie de o chitanță nouă, se poate apăsa din nou butonul Chitanța nouă situat în partea de sus a paginii.