7 NOI funcționalități în Aplicația Mobilă! | Unboxing 18

Venim către tine cu număr record de 7 noi funcționalități pentru aplicația mobilă MiniCRM:

  1. Ca să fie cât mai ușor să intri în aplicație, te poți autentifica acum și prin contul de Gmail.
  2. Vrei să fie și mai ușor? Și noi! Așa că poți să te autentifici și cu amprenta!
  3. Din doar câteva atingeri, poți atașa fișiere multiple sarcinilor.
  4. Ai nevoie de un document și nu ești la birou? Poți descărca cu ușurință orice document emis din MiniCRM, ca să verifici o factură sau ofertă de pe telefon.
  5. Poți arhiva mailurile trimise de pe mobil în istoricul din MiniCRM dintr-o singură apăsare.
  6. Da, funcționează și când răspunzi la o conversație pe email.
  7. Poți răspunde cererilor primite de la clienții tăi în Modulul Helpdesk direct de pe aplicația mobilă.

Dacă încă nu te folosești de ea, descarcă și tu aplicația MiniCRM de pe Google Play sau App Store!