Invită un Consultant

Pot exista cazuri în care ai nevoie de ajutor în configurarea sau personalizarea sistemului tău. Sau pot exista situații în care nu ești sigur de ce anume trebuie făcut sau cum trebuie făcut.

În oricare din aceste cazuri poți invita un Consultant din echipa MiniCRM care să te ghideze și să te ajute cu setările sau informațiile de care ai nevoie.

Invitând un Consultant în sistem, acesta va avea acces special ca și administrator. Aceasta înseamnă că are acces la toate funcțiile sistemului cu excepția bazei tale de date. Consultantul are acces la un singur card din fiecare produs. Invitația poate fi trimisă doar de către un administrator.

Pași pentru a invita un Consultant în sistemul tău

1.) Mergi la setările sistemului (ține mouse-ul deasupra meniului Setări pentru a apărea submeniul)

2.) Alege Consultantul și perioada

Caută Invită un Consultant și selectează Consultantul pe care dorești să îl inviți, intervalul pentru care dorești ca acea persoană să aibă acces la sistemul tău apoi apasă pe Invită.

Revocarea accesului pentru un Consultant

Dacă dorești să revoci accesul unui Consultant trebuie să mergi la Setări – Sistem – Invită un Consultant și să dai click pe Revocă.

Ce poate și ce nu poate face Consultantul în sistemul tău

După ce l-ai invitat, Consultantul primește un email în care este notificat că a primit acces în sistemul tău. Apoi are acces direct la sistemul tău însa cu câteva restricții.

Ce poate să facă un Consultant:

  • Poate să configureze sistemul (să adauge sau să șteargă câmpuri sau produse)
  • Poate să configureze Pipeline-ul.
  • Poate să creeze, să modifice sau să șteargă filtre, șabloane, automatizări sau formulare.
  • Are acces la rapoarte.

Ce nu poate să faca un Consultant:

  • Nu poate vedea mai multe de un card în fiecare produs.
  • Nu poate exporta mai mult de o linie în fișierul de export.
  • Nu poate lucra în sistem în locul tău :).